Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
9221/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yhä icip-naisia. Ja sen pauloissa. :)

hhh kyllä erittäin hyvä ja kyllä sekin kuunteluun jää. 

Vierailija
9222/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhahheistä tulee jotenkin mieleen Blind Channelin Dark Side. Siinä on se ”hu hu hu” kohta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9223/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä oon yhä icip-naisia. Ja sen pauloissa. :)

hhh kyllä erittäin hyvä ja kyllä sekin kuunteluun jää. 

Pidän icip:n liveversiosta enemmän kuin hhh:sta... tosi hyvin saa porukan pauloihinsa livenä! Mutta itsekseni kuuntelen hhh:n studioversiota mieluummin :) Kummallakin on vahvuutensa!

Vierailija
9224/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toisaalta osa icip:n striimeistä meni juuri sille mv:lle, koska se oli niin visuaalinen ja paljon mainostettu. Katsotaan, miten nallekarkit on nyt jaettu :D Eikö K maininnut, että uusi biisi on valmis tämän kuun alussa? Ja ensimmäinen pätkä kuultiin viime viikon keskiviikkona, jolloin kaikki sekosivat. Biisistä tuli pidempi pätkä ulos perjantaina (tiktok) ja biisi kuultiin ensimmäisen kerran Ruotsissa viime lauantaina. Ja eilen tuli ulos. Biisiä ei siis ole juurikaan mainostettu, vaan koko julkaisuprosessi tehtiin reilussa viikossa! Itselläkin pää ihan pyörällä

Kyllä, hyvin nopeasti meni! K:han on live-esiintyjä ennen kaikkea ja on sanonut että haluaa antaa unohtumattomia kokemuksia yleisölleen, niin hän halusi ehkä että ulkkarit saisivat spessun elämuksen HHH-livevedosta vähän yllätyksenä. Paljon promoa etukäteen olisi vähentänyt yllätystä, nyt ei oltu varmoja soittako se sen vasta Roundhousessa vai missä. Ne ruotsalaisethan oli ihan pähkinöissä kun tajusivat että K oikeasti soittaa niille sen kappaleen, eri klipeissä kuulu kirkumisen lisäksi innostunutta naurua ja ruotsinkielistä hihkumista, ja olen nähnyt K:n somessa useita kommentteja kyseisellä keikalla olleilta siitä miten kiitollisia ja otettuja he ovat että saivat kuulla HHH:n ekaksi. Eli K onnistui antamaan unohtumattoman elämyksen tällä taktiikalla.

Vierailija
9225/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa livestä illalle? 

Vierailija
9226/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko kellään tietoa livestä illalle? 

Tumppulaiset yleensä ilmoittavat kun löytävät liven, niin pidän sitä silmällä ja raportoin jos/kun tulee tietoa.

Vierailija
9227/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut lemppari rekatiokanavalta reaktio hhh:seen!

Vierailija
9228/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5h vuorokautta jäljellä. 12 000 katselua puutuu että 100 000 katselua vuorokaudessa tulisi täyteen. Mitä luulette, onnistuuko?

Vierailija
9229/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

2,5h vuorokautta jäljellä. 12 000 katselua puutuu että 100 000 katselua vuorokaudessa tulisi täyteen. Mitä luulette, onnistuuko?

Luulen että onnistuu. 11 000 puuttuu enään, ja tuo on saanut mielestäni noin ympäripyäreät 5t katselua tunnissa nyt illalla. Ja on perjantai niin väki ei ole varmaan ihan vielä menossa nukkumaan.

Vierailija
9230/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tulee 100 000 ja ylikin vielä tänään.

Vierailija
9231/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet on näköjään auki Glasgowssa ja eturiviläiset on päässeet paikoilleen. Livestä ei vielä tietoa.

Vierailija
9232/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on ihanasti synttärihatut päässä! Voi että kuinka paljon tuo fandom  rakastaa K:ta! Varmaan laulavatkin tänään synttärilaulun

Vierailija
9233/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin HHH musavideo julkaistaan, vai onko sellaista?

Vierailija
9234/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niiin, 9k jäljellä 100k katseluun! :D

Vierailija
9235/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Milloin HHH musavideo julkaistaan, vai onko sellaista?

Ei tiedetä, K ei ole sanonut mitään. Ainoat vihjeet että musavideokin on tekeillä on ne litsillä filmatut klipit. Jos mv tulee niin todennäköisin ois ens viikolla, sinkkujulkaisu ensin ja mv viikon sisällä onymmärtääkseni aika tavallinen käytäntö. Ja silloin K ois takaisin Suomessa. 

Vierailija
9236/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi taas vastata... mutta edelliseen: aloin itse epäilemään mv:n olemassaoloa, koska se heidän lintsin reissunsa vaikutti niin lyhyeltä. Eikö mv:n kuvaamiseen käytettäisi paljon suurempaa kameraa, ohjaaja yms. mukana? Ellei se olisi vain K fiilistelemässä eri laitteissa. Ehkä kuvasivat vain promomateriaalia? (lue oikein!) Ehkä kuvaavat jälkikäteen mv:n jos biisi saa tarpeeksi nostetta?

Vierailija
9237/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ulkari on näköjään tehnyt The Sims:eihin ladattavan Käärijä-hahmon. On kyl ihan tunnistettava, jos joku kyseistä videopeliä pelaa. xD

Vierailija
9238/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joku ulkari on näköjään tehnyt The Sims:eihin ladattavan Käärijä-hahmon. On kyl ihan tunnistettava, jos joku kyseistä videopeliä pelaa. xD

*Ulkkari. Tumpusta bongasin: https://www.tumblr.com/kaarijatits/731725125359222784/guys-omg-i-was-th…

Vierailija
9239/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei voi taas vastata... mutta edelliseen: aloin itse epäilemään mv:n olemassaoloa, koska se heidän lintsin reissunsa vaikutti niin lyhyeltä. Eikö mv:n kuvaamiseen käytettäisi paljon suurempaa kameraa, ohjaaja yms. mukana? Ellei se olisi vain K fiilistelemässä eri laitteissa. Ehkä kuvasivat vain promomateriaalia? (lue oikein!) Ehkä kuvaavat jälkikäteen mv:n jos biisi saa tarpeeksi nostetta?

Kyllä, sekin voi tosiaan olla ihan varteenkäyvä mahdollisuus. Olen kuullut että tuota tehdään aika useinkin nykyään, koska musavideot on niin kalliita, että mv tehdään jälkikäteen yleisön vastaanoton mukaan. Sillä saadaan sitten uutta nostetta hyvän vastaanoton saaneelle kappaleelle vaikkapa kuukauden jälkeen.

Toinen kiva vaihtoehto voisi olla lyriikkavideo. Eli lintsillä kuvattua visuaalista kamaa taustalle ja sanat siihen päälle, ja vielä käännös ulkkareille alle olisi tosi hyvä.

Mutta hyvä kappale ei toisaalta tarvitse musavideota. Eihän Kuumaan pojat esimerkiksi harrasta musavideoita liki ollenkaan, mutta hyvin pyyhkii silti.

Vierailija
9240/20844 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kyllä hauska nähdä että saako K selvää yleisön aksentista xD Itse englannin taitoni ovat paljon paremmat kuin K:n mutta skottiaksentti tuottaa harmaita hiuksia, puhumattakaan siitä ettei K pysty kuulla kunnolla lavalta :D