Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
7121/20844 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla ainoa, joka ei oikein lämpene ajatukselle mahdollisesta LB collabista? Maailmantilanne väärä, eikä bändi itsessäänkään herätä suurta ihastusta. 🥺

Mun puolesta K voi tehdä yhteisjuttuja kenen tahansa haluamansa artistin kanssa jos se tuo sille iloa, uusia ystäviä ja taiteellista virikettä, eikä sen pitäisi tarttea välittää maailmanpoliittisita tilanteista sen enempää kuin muistakaan mielipiteistä. Musiikillisesti taas odottelen vaan K:n soolotuotantoa ja seuraavaa levyä, näen collabit yleisestikin vähän sivuhupeina/bonuksina artistien tuotannoissa. Jopa silloin kun kaksi fanittamaani artistia tekee collabeja tuuppaan kuuntelemaan heidän erillisiä soolobiisejä enemmän.

Jotenkin kun K mainitsi maailmantähden niin en usko, että olisi tarkoittanut LB:ta. Jotenkin ajattelin Jenkkiä. Mä henkilökohtaisesti toivoisin jotain lattaritähteä. Muistelen et Bad Bunny on joskus tehnyt Lievan Polkkaan tms sämpläysbiisin. Siinä oli jotkut suomalaiset kansanmusiikin laulajat mukana ja kuulosti hyvältä. Kaikenlaisia yllättäviä yhdistelmiä voi olla ja ne toimii. Ja valitettavasti LB ei ehkä nyt maailman tilanteen vuoksi ole paras, vaikka sotaa vastustavat. Ja ehkä myöskin olisi hyvä tehdä vähän eri porukoiden kanssa. Mutta itse varmaan on suunnitellut asiansa ja tekee niin kuin haluaa. Ja hyvä niin. 😄 Itse odotan myös soolotuotantoa.

Mä taas en näkisi jenkki-artistien kanssa yhteistyötä... sielläpäin muunkielinen musiikki ei uppoa senkään vertaa kuin euroopassa, jopa tosi menestyneet ei-enkunkieliset artistit laitetaan yleensä laulamaan enkuksi jos fiittauksia tehdään. Espanjankielinen musiikki voi menestyä suuren espanjaa osaavan vähemmistön takia. Ja Kärppy ei saisi sieltä saaduista satunnaisfaneista edes mitään hyötyä, muuten kuin kerskailumielessä ja hyviä fiiliksiä antamaan. Keikkakustannukset lentoineen on monikertaiset eurooppaan, samoin matkustusajat. Levy- ja merch-myyntikään ei onnistuisi helpolla koska postikulut ja tullausmaksut on niin korkeita. Suomalaiset fanit on K:lle kannattavimmat, seuraavaksi Viro, Baltia, Ruotsi ja loput EU:sta. 

Vierailija
7122/20844 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla ainoa, joka ei oikein lämpene ajatukselle mahdollisesta LB collabista? Maailmantilanne väärä, eikä bändi itsessäänkään herätä suurta ihastusta. 🥺

Mun puolesta K voi tehdä yhteisjuttuja kenen tahansa haluamansa artistin kanssa jos se tuo sille iloa, uusia ystäviä ja taiteellista virikettä, eikä sen pitäisi tarttea välittää maailmanpoliittisita tilanteista sen enempää kuin muistakaan mielipiteistä. Musiikillisesti taas odottelen vaan K:n soolotuotantoa ja seuraavaa levyä, näen collabit yleisestikin vähän sivuhupeina/bonuksina artistien tuotannoissa. Jopa silloin kun kaksi fanittamaani artistia tekee collabeja tuuppaan kuuntelemaan heidän erillisiä soolobiisejä enemmän.

Jotenkin kun K mainitsi maailmantähden niin en usko, että olisi tarkoittanut LB:ta. Jotenkin ajattelin Jenkkiä. Mä henkilökohtaisesti toivoisin jotain lattaritähteä. Muistelen et Bad Bunny on joskus tehnyt Lievan Polkkaan tms sämpläysbiisin. Siinä oli jotkut suomalaiset kansanmusiikin laulajat mukana ja kuulosti hyvältä. Kaikenlaisia yllättäviä yhdistelmiä voi olla ja ne toimii. Ja valitettavasti LB ei ehkä nyt maailman tilanteen vuoksi ole paras, vaikka sotaa vastustavat. Ja ehkä myöskin olisi hyvä tehdä vähän eri porukoiden kanssa. Mutta itse varmaan on suunnitellut asiansa ja tekee niin kuin haluaa. Ja hyvä niin. 😄 Itse odotan myös soolotuotantoa.

Mä taas en näkisi jenkki-artistien kanssa yhteistyötä... sielläpäin muunkielinen musiikki ei uppoa senkään vertaa kuin euroopassa, jopa tosi menestyneet ei-enkunkieliset artistit laitetaan yleensä laulamaan enkuksi jos fiittauksia tehdään. Espanjankielinen musiikki voi menestyä suuren espanjaa osaavan vähemmistön takia. Ja Kärppy ei saisi sieltä saaduista satunnaisfaneista edes mitään hyötyä, muuten kuin kerskailumielessä ja hyviä fiiliksiä antamaan. Keikkakustannukset lentoineen on monikertaiset eurooppaan, samoin matkustusajat. Levy- ja merch-myyntikään ei onnistuisi helpolla koska postikulut ja tullausmaksut on niin korkeita. Suomalaiset fanit on K:lle kannattavimmat, seuraavaksi Viro, Baltia, Ruotsi ja loput EU:sta. 

Tämä on totta. Ajattelin itse Williamin Penelope biisin tyylistä yhteistyötä. Siinä suomi-enkkuyhdistelmä toimii. En itsekään ajattele että K Jenkkejä lähtisi kiertämään. Ehkä se maailmantähti on ruotsalainen. Vaikea kyllä arvioida mistä maasta. Jotenkin en oikein brittiin usko..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitten turhanaikaisten spekulointien sijaan voisi tehdä jotain hyödyllisempääkin eli äänestää 💚

Vierailija
7124/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitten turhanaikaisten spekulointien sijaan voisi tehdä jotain hyödyllisempääkin eli äänestää 💚

Katsoin eilen tv-ohjelmaan, ja äänestin samalla 😅 annoin varmaan +500 ääntä yhteensä 😂

Vierailija
7125/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli vähän tuulta purjeisiin äänestämisen kanssa eilen kun Alessandran äänikampanja olikin yllättävän aggressiivinen 😅💪 jos joku viisuista voittaa, niin pitäähän sen olla K!

Vierailija
7126/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuossa MTVn äänestyksessä on omat luokat joillekin yksittäisille maille kuten Israelille, Uudelle-Seelannille tai Hollannille, koko Aasia on niputettu yhteen eikä Euroopasta puhuta mitään.

Vierailija
7127/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuossa MTVn äänestyksessä on omat luokat joillekin yksittäisille maille kuten Israelille, Uudelle-Seelannille tai Hollannille, koko Aasia on niputettu yhteen eikä Euroopasta puhuta mitään.

Kertoo varmaan miten suosittu kyseinen ohjelma on eri maissa. Bisnestä tuokin on.

Vierailija
7128/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka haluaisin nähdä K:n EMA:n punaisella matolla... Nuo Vogue kuvat olivat vain ensimakua 😭💚💚

Vierailija
7129/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umk liput menivät minuuteissa 🤯 kunnon show luvassa! Katsotaan jatkaako tapahtuma yhtä isona tulevaisuudessa

Vierailija
7130/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä vähän tuota spekulointia siitä missä K saattaisi pärjätä ja mistä faneja löytyy jo nyt. Etelä-Amerikka! Kieli ei olisi ongelma, koska suurin osa ihmisistä ei osaa englantiakaan kunnolla. Heille on tärkeämpää visuaalisuus, eksoottinen ulkonäkö ja näyttävyys. Tämä nyt on ihan utopistinen idea, mutta tuli vaan mieleen. 🙂 Ja asun siis Brasiliassa, joten ei tämä ihan tuulesta temmattua ole. 🙂

Vierailija
7131/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä vähän tuota spekulointia siitä missä K saattaisi pärjätä ja mistä faneja löytyy jo nyt. Etelä-Amerikka! Kieli ei olisi ongelma, koska suurin osa ihmisistä ei osaa englantiakaan kunnolla. Heille on tärkeämpää visuaalisuus, eksoottinen ulkonäkö ja näyttävyys. Tämä nyt on ihan utopistinen idea, mutta tuli vaan mieleen. 🙂 Ja asun siis Brasiliassa, joten ei tämä ihan tuulesta temmattua ole. 🙂

Ei huono idea! Toinen olisi Japani 👀 siellä arvostetaan valtavirrasta poikkeavia artisteja. Fandomissa on nytkin muutama japanilainen fani, joista osa seurasi K:ta jo ennen viisuja. Siellä fanikulttuurikin on todella uskollista 💚

Vierailija
7132/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K esiintyy ideaparkissa Seinäjoella 23.11 💪 ilmainen ja ikärajaton tapahtuma! Sinne vain Etelä-Pohjanmaalle kaikki kynnelle kykenevät

Vierailija
7133/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu, K alkoi seurata instassa Joost Klein -nimistä hollantilaista räppäriä, jolla ilmeisesti aikeita pyrkiä Euroviisuihin 2024. Joost seuraa mm. Tommy Cashia.

Vierailija
7134/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuu, K alkoi seurata instassa Joost Klein -nimistä hollantilaista räppäriä, jolla ilmeisesti aikeita pyrkiä Euroviisuihin 2024. Joost seuraa mm. Tommy Cashia.

Endorsement toiselle alt-räppärille! K oli tienraivaaja.

Vierailija
7135/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! K on varmasti inspiroinut monia!

Vierailija
7136/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K esiintyy ideaparkissa Seinäjoella 23.11 💪 ilmainen ja ikärajaton tapahtuma! Sinne vain Etelä-Pohjanmaalle kaikki kynnelle kykenevät

Tämä oli lisäys kalenteriin... Mutta mukava että on ilmaistapahtumiakin vielä 💚

Vierailija
7137/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuoden viisuissa puolet biiseistä onkin sitten räppiä 😃

Vierailija
7138/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuoden viisuissa puolet biiseistä onkin sitten räppiä 😃

Totta 😀 On kyllä Euroviisujen kannalta hyvä, jos useampaa musiikkigenreä mukana. Saa uusia kuulijakuntia ja varmasti paremmin nuorempaa yleisöä mukaan. Tavallaan Käärijä oli UMK:n lisäksi Viisuille tosi kannattava ja raikas juttu, jos/kun laajentaa valikoimaa tulevaisuudessakin.

Vierailija
7139/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP yhtäkkiä Uudessa-Seelannissa iTunes-listalla 12. sijalla, watafak :)

https://kworb.net/itunes/artist/kaarija.html

Vierailija
7140/20844 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuuiih, K:n uusin IG-stoori! Next song is ready right now 🥳

Oi kunpa tulis ulos jo ens kuussa ja kuultais ehkä jo Apollossa.... 🤩 *manifestoi*