Kävin baarissa eilen ja sain heti iskettyä naisen.
Pari tuntia olin baarissa. Menin siihen baaritiskin kulmalle tilaamaan juotavaa ja siinä oli yks nainen ja moikkasin sitä ja kysyin mitä kuuluu. Siinä juteltiin pari tuntia ja sitten kysyin siltä lähteekö se jatkoille luokseni ja se lähti.
Kommentit (24)
Ihmiskunnan suuren saavutuksen olet saavuttanut. Onneksi olkoon
Sitten heräsit unesta krapulassa kotoa yksin ja ruokit kissan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunnan suuren saavutuksen olet saavuttanut. Onneksi olkoon
No onhan se, positiivista. Hyvä että ihmiset tykkäävät toisistaan.
Mulla roikkuu aina naisia jaloissa kun käyn baareissa. Lupaavat tehdä mitä tahansa jos vain kelpuutan edes yhdeksi yöksi. Yleensä otan 5 -6 naista mukaan kun lähden baarista. Yksi tai kaksi naista eivät riitä kun aletaan hommiin.
Missä se nainen nyt on? Potkaisitko ulos heti kun olit pannut? Vai halusiko hän itse lähteä ennen kuin aurinko nousee? Oliko hyvää seksiä? Tuliko häneltäkin? Oletko varma? (Liian monet naiset feikkaavat orgasminsa vain saadakseen tylsän jyystön loppumaan.)
Niin paljon kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla roikkuu aina naisia jaloissa kun käyn baareissa. Lupaavat tehdä mitä tahansa jos vain kelpuutan edes yhdeksi yöksi. Yleensä otan 5 -6 naista mukaan kun lähden baarista. Yksi tai kaksi naista eivät riitä kun aletaan hommiin.
Taidat olla niitä jänniksiä??
Vierailija kirjoitti:
Missä se nainen nyt on? Potkaisitko ulos heti kun olit pannut? Vai halusiko hän itse lähteä ennen kuin aurinko nousee? Oliko hyvää seksiä? Tuliko häneltäkin? Oletko varma? (Liian monet naiset feikkaavat orgasminsa vain saadakseen tylsän jyystön loppumaan.)
Niin paljon kysymyksiä.
Mutta tärkeimmät unohdit: ottiko ahnaasti ahteriin ja nielikö mallit?
Vierailija kirjoitti:
Vain?
Minä otan kaikki baarin ihmiset mukaan, naiset ja miehetkin. Ei työmies valitse peltoaan.
1) aseta tavoite
2) saavuta se
Esimerkillistä toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon kysymyksiä.
Mutta tärkeimmät unohdit: ottiko ahnaasti ahteriin ja nielikö mallit?
En unohtanut malleja.
Miksi siis olet jo palstailemassa...?
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon kysymyksiä.
Ei ollut seksiä
Sain iskettyä miehen mutta lähetin kotiin koska sillä ei seisonut.
Harvinaista. Hyvin pieni prosentti on päässyt naisen kanssa. Minä en ole päässyt, mutta minun poikani on ollut naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaista. Hyvin pieni prosentti on päässyt naisen kanssa. Minä en ole päässyt, mutta minun poikani on ollut naisen kanssa.
Se on hyvä, että edes yksi suvusta onnistuu. Olisi muuten synkkää, jos menisi vuosisatoja ilman, että ketään lykästää 🥲
kertakäyttökulttuuria baarikärpäsen kanssa, onko millanen fiilis nyt
Tuskin, et päässyt edes baariin sisälle.
Kiitos tiedosta.