Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Oliko MTV EMAN esiintyjiä jo julkistettu? Pikagooglauksella en löytänyt. Milloinkohan ne julkaistaan? En kyllä valitettavasti usko et K sinne menisi esiintymään (vaikka toivon). Eikä ne voi ohittaa Loreenia, vaikka yleisö suosikin K:ta tai sitten siitä nousee iso kohu. Tosi hyvä viisuedustus kyllä Nordic ehdokkaissa. Pitää katsoa oliko muissa..
Niinpä.. K:lla on esiintyminen 4.11, yksi päivä ennen.. Mutta toivoisin, että hän osallistuisi punaiselle matolle ja olisi muuten mukana :D saataisiin kivoja kuvia ja näkyvyyttä K:lle
Samaa mieltä että Zara Larsson vie kyllä tuon, on sen verran suosittua tuo hänen musiikkinsa ja laajalti kuunneltua! Mutta hyvä meidän Kärtsyli silti!
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä että Zara Larsson vie kyllä tuon, on sen verran suosittua tuo hänen musiikkinsa ja laajalti kuunneltua! Mutta hyvä meidän Kärtsyli silti!
Kunhan ei Loreen! Ei sillä että pitkävihainen olisin, mutta... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkaan vaikka mieluummin Alessandran äänestysnappulaa jos se estää Lortsua voittamasta :'D En kestä uudelleen sitä hemmeitn toukokuista traumaa!
Riippuu vähän tilanteesta. Zara ei ole ainakaan vielä esim. mainostanut tuota omassa ig:ssään. Hänellä saattaa olla enemmän passiivisia faneja. Hänen ig:stään ei näe, montako tykkäystä kuvat saavat. Mutta kommentteja on suunnilleen yhtä paljon kuin K:lla: 200-500. En tiedä onko hänellä ollut mitään hittiä tänä vuonna, joten tattookin voi riittää L:lle suuremman äänestystuloksen saamiseen. Vaikea sanoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOO! Sitte nämä inhottavat L-fanit pääsisivät oikein pätemään että olihan se L myös yleisön suosikki xD nyt sotajoukot äänestämään! xD
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän tilanteesta. Zara ei ole ainakaan vielä esim. mainostanut tuota omassa ig:ssään. Hänellä saattaa olla enemmän passiivisia faneja. Hänen ig:stään ei näe, montako tykkäystä kuvat saavat. Mutta kommentteja on suunnilleen yhtä paljon kuin K:lla: 200-500. En tiedä onko hänellä ollut mitään hittiä tänä vuonna, joten tattookin voi riittää L:lle suuremman äänestystuloksen saamiseen. Vaikea sanoa...
Olin vähän hämmästynyt, kun tein taustatutkimusta ja kävin selaamassa Loreenin Instaa. Eihän hänellä ole juurikaan enempää seuraajia kuin K:llä, 670 000 vs K:n 530 000? Toki tuossa on yli sadantuhannen seuraajan ero, mutta olin hämmästynyt, luulin sen eron olevan huomattavan paljon suurempi. Lisäksi Lortsun julkaisut ovat saaneet huomattavan paljon vähemmän tykkäyksiä; esim. se Voguen kansijuttu on saanut toistaiseksi 17 000 tykkäystä, kun käytännössä samaan aikaan julkaistu Kärtsän postaus on kerännyt jo 71 000 tykkäystä! Kärtsällä on myös selvästi kaikki julkaisut keränneet enemmän tykkäyksiä, jopa ne, joita voi pitää K:n mittapuulla vähemmän huomiota herättävinä (esim. bts-kuvat ICIPistä on saaneet 39 000 tykkäystä, Lortsulla Vogue Arabia n. 13 000). Toki Lortsu julkaisee huomattavasti harvemmin mitään Instaansa, kun taas K on tasaisesti julkaissut sekä stooreja että kuvia. Mutta mitä tästä nyt voisi päätellä on se, että K:lle on viisuista lähtien muodostunut huomattavan omistautunut seuraajajoukko Instassa ainakin, koska tykkäysmäärät verrattuna seuraajamääriin on aika hyvät. Loreenilla kuvittelisi olevan saman verran tai enemmänkin tykkäyksiä, koska seuraajiakin on enemmän, mutta ei. Selvästi hänen seuraajajoukkonsa ei ole yhtä omistautunutta, mikä on ihan mielenkiintoista.
Hyvää keskustelua! Ja nyt K mainosti oikein videolla äänestystä.. tulee vähän flashbackejä toukokuulta xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän hämmästynyt, kun tein taustatutkimusta ja kävin selaamassa Loreenin Instaa. Eihän hänellä ole juurikaan enempää seuraajia kuin K:llä, 670 000 vs K:n 530 000? Toki tuossa on yli sadantuhannen seuraajan ero, mutta olin hämmästynyt, luulin sen eron olevan huomattavan paljon suurempi. Lisäksi Lortsun julkaisut ovat saaneet huomattavan paljon vähemmän tykkäyksiä; esim. se Voguen kansijuttu on saanut toistaiseksi 17 000 tykkäystä, kun käytännössä samaan aikaan julkaistu Kärtsän postaus on kerännyt jo 71 000 tykkäystä! Kärtsällä on myös selvästi kaikki julkaisut keränneet enemmän tykkäyksiä, jopa ne, joita voi pitää K:n mittapuulla vähemmän huomiota herättävinä (esim. bts-kuvat ICIPistä on saaneet 39 000 tykkäystä, Lortsulla Vogue Arabia n. 13 000). Toki Lortsu julkaisee huomattavasti harvemmin mitään Instaansa, kun taas K on tasaisesti julkaissut sekä stooreja että kuvia. Mutta mitä tästä nyt voisi päätellä on se, että K:lle on viisuista lähtien muodostunut huomattavan omistautunut seuraajajoukko Instassa ainakin, koska tykkäysmäärät verrattuna seuraajamääriin on aika hyvät. Loreenilla kuvittelisi olevan saman verran tai enemmänkin tykkäyksiä, koska seuraajiakin on enemmän, mutta ei. Selvästi hänen seuraajajoukkonsa ei ole yhtä omistautunutta, mikä on ihan mielenkiintoista.
Oho.. minäkin luulin että olisi yli miljoona... Ja joo, ei ole yhtä omistautuneita faneja kuin K:lla... Ehkä K:lla on mahdollisuus tässä EMA -äänestyksessä... Riippuen kuinka aktiivisia muiden fanit ovat. A:llakin on suhteellisen aktiivinen fanikunta, ja seuraajia tiktokissa. Eikö A:llakin ole enemmän tykkäyksiä kuin L:llä ig:ssä vaikka hänellä on 1/3 L:n seuraajista?
Mihis asti tuota EMA-äänestystä nyt renklataan 10 sekan välein?
Vierailija kirjoitti:
Mihis asti tuota EMA-äänestystä nyt renklataan 10 sekan välein?
Onko se ihan edelliseen iltaan asti? Koko kuukaudeksi harrastus xD
Alle kaksi päivää K:n seuraavaan keikkaan! \o/
Mä taidan olla ainoa, joka ei oikein lämpene ajatukselle mahdollisesta LB collabista? Maailmantilanne väärä, eikä bändi itsessäänkään herätä suurta ihastusta. 🥺
Jedward-tili on kommentoinut kumpaankin K:n uusimpaan kuvaan ig:ssä :D ja LB tykkäsi edellisestä vogue -setistä
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla ainoa, joka ei oikein lämpene ajatukselle mahdollisesta LB collabista? Maailmantilanne väärä, eikä bändi itsessäänkään herätä suurta ihastusta. 🥺
Ilmeisesti K:ta on X:ssä jo kritisoitu Ukrainalaisten toimesta, että on edes ollut heidän konsertissaan... Että jonkinlaisen vastareaktion collab varmasti aiheuttaisi.. Mutta LB on kyllä sellainen bändi joka on tehnyt paljon mielenkiintoista musiikkia ja mv:itä. Mutta he ovat puhuneet sotaa vastaan ja ovat varmasti jonkinlaisella mustalla listalla kotimaassaan. Moraalisesti en näe mitään ongelmaa, mutta joillekin kaikki on mustavalkoista. Minäkään en ole LB -fani, enkä odottaisi yhteisbiisiä henkeä pidättäen. Haluan vain että K saa hyviä mahdollisuuksia, jotka auttavat hänen uraansa
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta K voi tehdä yhteisjuttuja kenen tahansa haluamansa artistin kanssa jos se tuo sille iloa, uusia ystäviä ja taiteellista virikettä, eikä sen pitäisi tarttea välittää maailmanpoliittisita tilanteista sen enempää kuin muistakaan mielipiteistä. Musiikillisesti taas odottelen vaan K:n soolotuotantoa ja seuraavaa levyä, näen collabit yleisestikin vähän sivuhupeina/bonuksina artistien tuotannoissa. Jopa silloin kun kaksi fanittamaani artistia tekee collabeja tuuppaan kuuntelemaan heidän erillisiä soolobiisejä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta K voi tehdä yhteisjuttuja kenen tahansa haluamansa artistin kanssa jos se tuo sille iloa, uusia ystäviä ja taiteellista virikettä, eikä sen pitäisi tarttea välittää maailmanpoliittisita tilanteista sen enempää kuin muistakaan mielipiteistä. Musiikillisesti taas odottelen vaan K:n soolotuotantoa ja seuraavaa levyä, näen collabit yleisestikin vähän sivuhupeina/bonuksina artistien tuotannoissa. Jopa silloin kun kaksi fanittamaani artistia tekee collabeja tuuppaan kuuntelemaan heidän erillisiä soolobiisejä enemmän.
Jotenkin kun K mainitsi maailmantähden niin en usko, että olisi tarkoittanut LB:ta. Jotenkin ajattelin Jenkkiä. Mä henkilökohtaisesti toivoisin jotain lattaritähteä. Muistelen et Bad Bunny on joskus tehnyt Lievan Polkkaan tms sämpläysbiisin. Siinä oli jotkut suomalaiset kansanmusiikin laulajat mukana ja kuulosti hyvältä. Kaikenlaisia yllättäviä yhdistelmiä voi olla ja ne toimii. Ja valitettavasti LB ei ehkä nyt maailman tilanteen vuoksi ole paras, vaikka sotaa vastustavat. Ja ehkä myöskin olisi hyvä tehdä vähän eri porukoiden kanssa. Mutta itse varmaan on suunnitellut asiansa ja tekee niin kuin haluaa. Ja hyvä niin. 😄 Itse odotan myös soolotuotantoa.
Ihana jotenkin se Dean, kun on onnitellut ig:ssään K:ta EMA-ehdokkuudesta :)
Oliko MTV EMAN esiintyjiä jo julkistettu? Pikagooglauksella en löytänyt. Milloinkohan ne julkaistaan? En kyllä valitettavasti usko et K sinne menisi esiintymään (vaikka toivon). Eikä ne voi ohittaa Loreenia, vaikka yleisö suosikin K:ta tai sitten siitä nousee iso kohu. Tosi hyvä viisuedustus kyllä Nordic ehdokkaissa. Pitää katsoa oliko muissa..