Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
6981/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule mieleen kuin hevimmät bändit jotka keikkailee maailmalla, Nightwish, Stratovarius. Vai keikkaileeko nekään enää, en tiedä. Sunrise Avenue onneksi kai lopetti. Sori jos joku fanittaa, ei vaan omaan makuun ollut koskaan. Alma keikkailee varmaan ulkomailla, mutta ei ole bändi 😆

Vierailija
6982/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Battle Beast ois mun suosikki mutta en tiiä onko liian raskas viisuihin. Toki viime aikoina kaikki *liian* on ollu just hyvä. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6983/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kukahan tuo yksi tämän hetken kuunnelluimmista artisteista on? Bess? Behm? Erika Vikman? Olavi? (😲) Entä se toinen tunnettu artisti? Onko joku Danny taas?

Vierailija
6984/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Battle Beast ois mun suosikki mutta en tiiä onko liian raskas viisuihin. Toki viime aikoina kaikki *liian* on ollu just hyvä. 😂

Battle Beast olis loistava, just sopisi Suomen tyyliin lähettää sellaista viisuihin! Mitä överimpi, sen parempi. Voittoa ei kuitenkaan tule tippumaan Ruotsin tekoälyllä tehtyjen kappaleiden edessä, kun niitä tuomaristo rakastaa, niin ainakin voi sitten voittaa yleisön puolelleen ja lähteä siitä rakentamaan uraa.

Vierailija
6985/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule mieleen kuin hevimmät bändit jotka keikkailee maailmalla, Nightwish, Stratovarius. Vai keikkaileeko nekään enää, en tiedä. Sunrise Avenue onneksi kai lopetti. Sori jos joku fanittaa, ei vaan omaan makuun ollut koskaan. Alma keikkailee varmaan ulkomailla, mutta ei ole bändi 😆

Nightwish on tauolla kun Floor saa/sai lapsen. Stratovariuksesta en tiiä. Onhan sit esim The 69 Eyes tuolla maailmalla humppaamassa. Jyrkihän oli jo Vain elämäässäki.

Vierailija
6986/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Amorphis ole myös keikkaillut ulkomailla

Vierailija
6987/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apocalyptica kai keikkaillu ulkomailla myös

Vierailija
6988/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kukahan tuo yksi tämän hetken kuunnelluimmista artisteista on? Bess? Behm? Erika Vikman? Olavi? (😲) Entä se toinen tunnettu artisti? Onko joku Danny taas?

Lähtiskö Bess ja Erika yrittään uudestaan näin pian? Tosin Cicciolinasta taitaa olla jo useampi vuosia. Behm ja Olavi, ei ehkä yhdessä kun just tekivät sen yhteisbiisin, olis kyllä kovia molemmat 😍

Vierailija
6989/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en melkein osaa olla edes innostunut UMK-esiintyjien julkaisusta kun melkein 100% todennäköisyydellä en tule kiintymään kehenkään Kn lailla. Tietty voihan siellä ollavjotain mahtavaa taas tulossa, mutta ei niitä megahittejä yhdistettynä mahtavaan esitykseen noin vaan pystytä tekaisemaan tilauksesta. Jos pystyisi niin kaikilla artisteilla ja mailla ois niitä joka vuosi. En siksi usko että mitään tajunnan räjäyttävää on tulossa, korkeintaan jotain The Rasmus tyylistä isompaa nimeä jolla ei sitten kumminkaan ole tarpeeksi hyvä biisi/esitys läpilyöntiin, tai jotain Suomalaisia innostavia esiintyjiä (se duo) joilla ei Euroopassa kumminkaan ole mitään tunnearvoa.

Joo sori, ankeilen. Mutta saadaanpahan joku K esitys nähdä! xD

Vierailija
6990/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en melkein osaa olla edes innostunut UMK-esiintyjien julkaisusta kun melkein 100% todennäköisyydellä en tule kiintymään kehenkään Kn lailla. Tietty voihan siellä ollavjotain mahtavaa taas tulossa, mutta ei niitä megahittejä yhdistettynä mahtavaan esitykseen noin vaan pystytä tekaisemaan tilauksesta. Jos pystyisi niin kaikilla artisteilla ja mailla ois niitä joka vuosi. En siksi usko että mitään tajunnan räjäyttävää on tulossa, korkeintaan jotain The Rasmus tyylistä isompaa nimeä jolla ei sitten kumminkaan ole tarpeeksi hyvä biisi/esitys läpilyöntiin, tai jotain Suomalaisia innostavia esiintyjiä (se duo) joilla ei Euroopassa kumminkaan ole mitään tunnearvoa.

Olen vähän samoilla linjoilla xD Ja toivon, ettei täältä nyt lähde mitään englanninkielistä poppia viisuihin! Se olisi kamalaa tämän vuoden viisujen jälkeen! 

Minullakin on melkein sellainen katkera kiintymys K:hon, ja melkein toivon, ettei häntä "ylitetä" pariin vuoteen. Sehän olisi melkein mahdotonta, mutta jotenkin esc2023 oli niin erityinen, etten halua, että sitä kokemusta lähdettäisiin korvaamaan. Nyt tietenkin UMK:sta on enemmän pöhinää, kuin aiempina vuosina, mutta jotain erityistä pitää olla, että koko viisuyleisö saadaan huutamaan artistin nimeä ääntenlaskun aikana. UMK:sta varmaan katson K:n osuudet ja saatan kuunnella biisit läpi, jos ehdin. Ja tämä ei ole vähättely UMK:lle, sillä en katsonut tämänkään vuoden UMK:ta. En edes tiennyt kuka voitti sen (hullua, tiedän!). Minulle siis on tyypillisempää olla seuraamatta viisuihin liittyviä tapahtumia :D

Vierailija
6991/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo duo sitä, että kaksi Suomessa kuuluisaa artistia ovat tehneet yhteisbiisin, vaikka tavallisesti eivät tee yhdessä musiikkia?

Vierailija
6992/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä Suomalaisella artistilla on vahva ääni? Sellainen voimabiisihän voisi olla toimiva, mutta niitä tulee joka vuosi muutama. Voittoon vaadittaisiin karismaa, oikeasti todella hyvä ja voimakas ääni, hyvä tekniikka ja lavaesitys. 

Vierailija
6993/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja se oli vielä Käärijä spesiaali. 😁

Mä kans vähän pelkään että viime vuoden jälkeen odotukset on niin korkealla että mikä tahansa sen alle jäävä on pettymys. Mutta mielelläni olen kyllä väärässä. 😅

Hienoa kuitenkin että isot artistit/bändit on kans kiinnostuneet UMKsta, kun onhan se jo pitkään ollu että Suomessa tehdään oikeasti hyvää musiikkia mutta muutamaa viime vuotta lukuunottamatta viisuihin on silti saatu laitettua aina vaan tusinakamaa.

Vierailija
6994/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K vetää sen oman shownsa heti lähetyksen alkuun, ni onnee vaan niille UMK-artisteille, saattaa jäädä aika kädenlämpöseks niitten vedot K:n jälkeen :D

Vierailija
6995/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle osa K:n viehättävyyttä ja karismaa oli se, että hän oli niin tuntematon artisti UMK:n alussa. En tiedä, ovatko valmiiksi kuuluisat artistit liian mediakoulutettuja, mutta jotenkin K:sta huokui lämpö ja autenttisuus eri tavalla kuin perusjulkkiksista.

Vierailija
6996/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että oisko se Käärijä-spesiaali sellanen että lavalla nähtäis kaikki ne joiden kaa on tehnyt collabin? Alan Walker, Antti Tuisku, Tommy? 

Se olis hienoo! Jos tulis sellanen medley. :)

Vierailija
6997/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Tumblrissa huomasin että Tommylla on aiemminkin ollut talikko kädessä :)

https://www.tumblr.com/chainsawgutsfuck1968/730099644348219392/foreshad…

Vierailija
6998/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että odotukset on niin korkealla K:n jälkeen, ettei niitä voi kukaan täyttää eikä ylittää. Tämä vuosi oli niin ainutlaatuinen 🥲

Itse kaipaan kuitenkin jotain seurattavaa talveen, joten yritän innostua umk:sta. Jos sieltä nousisi vaikka jokin hitti tai artisti kotimaiseen soitantoon, kuten Kuumaa tänä vuonna. Mutta viisuja en pysty seuraamaan kun ne on Ruotsissa, nyt ainakin tuntuu vahvasti siltä. Naurettavaahan tällainen katkeruus on, mutta siltä nyt vaan tuntuu. Toki voihan se olla että ens keväänä fiilis on toinen, mutta vaikea nyt nähdä sitä. Paitsi jos K esiintyy siellä niin sehän on tietty nähtävä!

Vierailija
6999/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja se oli vielä Käärijä spesiaali. 😁

Mä kans vähän pelkään että viime vuoden jälkeen odotukset on niin korkealla että mikä tahansa sen alle jäävä on pettymys. Mutta mielelläni olen kyllä väärässä. 😅

Hienoa kuitenkin että isot artistit/bändit on kans kiinnostuneet UMKsta, kun onhan se jo pitkään ollu että Suomessa tehdään oikeasti hyvää musiikkia mutta muutamaa viime vuotta lukuunottamatta viisuihin on silti saatu laitettua aina vaan tusinakamaa.

Niinpä... Nyt UMK:ta hypetetään, mutta jotenkin on vähän tyhjä olo... Vaikka sieltä tulisi pari spotify-hittiä, niin ei se silti ole sama asia, kuin CCC:n nousu... Ainakin tuon HS:n jutun perusteella vaikuttaa siltä, että aika moni artisti ovat jo kuuluisia.. Oliko tuo yksi ysärin tanssikappaleen tehnyt artisti tuntematon?

Vierailija
7000/20844 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että oisko se Käärijä-spesiaali sellanen että lavalla nähtäis kaikki ne joiden kaa on tehnyt collabin? Alan Walker, Antti Tuisku, Tommy? 

Se olis hienoo! Jos tulis sellanen medley. :)

Mä toivon ennemmin että kyseessä ois uutta musaa sen seuraavalta levyltä, ja niihin kivat koreografiat. Riippuu miten paljon esiintymisaikaa se saa, tietty. Mutta vaikkapa 2 uutta biisiä tulevalta levyltä, ja ICIP jos Tommy saadaan mukaan (+ ehkä on päätetty vetää myös Ccc tavis yleisön vuoksi jotka ei ole sitä nähneet viisujen jälkeen). En hirveästi itse innostuisi Alanista tai Antista, varsinkin kun kyseessä ois Auto Jää, ei millään pahalla. xD