Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllä ihan kiva ajatus jos joku tuleva vuosi (kun K on levännyt!) T ja K tekis vaikka pienekin kiertueen yhdessä. Jos niissä Euroopan maissa missä molemmilla on hyvä fanikunta niin yhteiskiertue, taas jos jossain muualla missä T on tunnetumpi niin sitten K lämppärinä. Siinä yhtälössä K:lla ei olisi sen kiertueen paineet niskassaan, T on jo monet kansainväliset rundit käynyt läpi niin tietää miten hommat toimii, ja K voisi ihan rennolla mielellä vetää välispiikkinsä kun kanssakeikkailija on myös kaheli. Sitä paitsi heidän tyylinsä ovat sopivalla samatyyliset että kummankin fanit tykkäisi varmaan molemmista esiintymisistä, mutta kuitenkin niin erilaiset ettei heidän show:t kannibalisoi toisiaan tai kilpaile keskenään.
Olet ihan oikeassa! Juuri sopivan symbioottinen suhde. Ja varmaan kulutkin olisivat ainakin jonkin verran pienemmät kummallekin. Tämähän olisi näppärä idea!
Miten moni teistä oli muuten kuullut Tsta ennen ICIPiä? Mulle on tullut semmonen kuva ettei hän oo ollut täällä kovin tunnettu, en tiennyt itekään mitään hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten moni teistä oli muuten kuullut Tsta ennen ICIPiä? Mulle on tullut semmonen kuva ettei hän oo ollut täällä kovin tunnettu, en tiennyt itekään mitään hänestä.
En ollut kuullut, mutta olin nähnyt hänen niitä muotitempauksiaan tietämättä henkilöstä enempää. Eikös hän ollut kesärauhassa esiintymässä joku vuosi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut kuullut, mutta olin nähnyt hänen niitä muotitempauksiaan tietämättä henkilöstä enempää. Eikös hän ollut kesärauhassa esiintymässä joku vuosi sitten?
Joo, kyllä oli! Näin siitä jonkun vanhan haastiksen. Jostain syystä Tommya ei sitten myöhemmin ilmeisesti paljoa seurattu.
Sen verran pyrkyrin oloinen jätkä toi B, että suoraan sanottuna yllätyn jos se ei tunge itseensä K:n eurotourille.
Mä oon seurannut Tommya instassa tietämättä artistiudesta oikeestaan yhtään mitään, muotiviikkohäröilyjen ja kuvioiden takia.
Vierailija kirjoitti:
En ollut kuullut. Minulle on tullut sellainen kuva että tyypillä on tosi uskollinen ja melko iso fanikunta, ja se tiedetään noissa alternatiiviskeneissä, mutta muuten ei ole mainstream-yleisöille tunnettu (muuten kuin kotimaassaan missä se aiheuttaa mielipiteitä suuntaan ja toiseen).
Tumblrissa näin yhden kommentin ICIP-mv:n julkaisun jälkeen jossa henkilö sanoi että se on seurannut Tommya vuosikausia instassa ja fanittanut sen kaikkia muotijuttuja, mutta ei tiennyt että se on myös räppäri ennen kuin sai kuulla tuosta collabista K:n kanssa. Oli ollut vähän että WTF
Jatkan että enn tiennyt sen myöskään olevan Virolainen. 😄 Että näin kartalla.
Itse toivon, että B ja joksut tulis Lontooseen
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ollut kuullutkaan!
Ja nyt koen että oli kyllä suunnaton vääryys että en ollut kuullut, koska upposi kyllä ihan täysin kun aloin ottaa tyypistä enemmän selvää collabin paljastuttua. Pisti miettimään että miten paljon tuolla jossakin on muitakin artisteja joista en ole koskaan kuullut mutta jotka olis ihan täysin mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pyrkyrin oloinen jätkä toi B, että suoraan sanottuna yllätyn jos se ei tunge itseensä K:n eurotourille.
En ole samaa mieltä sanamuodostasi, ja näkisin mielelläni hänet backstagella. Mutta tämän K/B lavarumban voisivat jättää välistä. Olisi kiva nähdä joku UK-julkimo lavalla K:n kanssa (ja/tai T!)
Vierailija kirjoitti:
En ollut ikinä kuullutkaan. Olin aika hämmentynyt, kun tarkistin hänen Instansa ja näin, että yli miljoona seuraajaa kuitenkin oli siellä. Toisaalta Internetin aikakausi erityisesti mahdollistaa sen, että jollain on miljoonia seuraajia ympäri maailmaa, mutta omilla kotinurkilla onkin täysin tuntematon.
Tommy ei kyllä mulla jäänyt kuuntelulistalle, ei napannut, mutta hyvä fiittaaja ICIPissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole samaa mieltä sanamuodostasi, ja näkisin mielelläni hänet backstagella. Mutta tämän K/B lavarumban voisivat jättää välistä. Olisi kiva nähdä joku UK-julkimo lavalla K:n kanssa (ja/tai T!)
Minusta olisi ihan kiva nähdä JO K:n kiertueella yhtenä vieraana (niitähän oli kai useampi). Heillä kaikilla oli yhdessä hyvä lavakemia, mutta ccc ei ulkomailla yhdessä ole oikein sama kuin Suomessa ja tarvitsisivat jotain uutta esim. yhteisen biisin. Sitä ei nyt taida olla tulossa. Myös lämppärinä JO toimisi, jos K haluaa tukea ystäviä, mutta haluaako JO olla lämppäri ja K:lle se on lisäkuluja. Todennäköisesti ei nähdä B/JO ulkomaan keikoilla kuin yleisössä. Tuon ikävän nimittelyn voisi jättää pois, niin keskustelu pysyy mukavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi ihan kiva nähdä JO K:n kiertueella yhtenä vieraana (niitähän oli kai useampi). Heillä kaikilla oli yhdessä hyvä lavakemia, mutta ccc ei ulkomailla yhdessä ole oikein sama kuin Suomessa ja tarvitsisivat jotain uutta esim. yhteisen biisin. Sitä ei nyt taida olla tulossa. Myös lämppärinä JO toimisi, jos K haluaa tukea ystäviä, mutta haluaako JO olla lämppäri ja K:lle se on lisäkuluja. Todennäköisesti ei nähdä B/JO ulkomaan keikoilla kuin yleisössä. Tuon ikävän nimittelyn voisi jättää pois, niin keskustelu pysyy mukavana.
En odota heitä sinne, koska ilmeisesti heillä on hyvin ansaittu loma. Ehkä ovatkin vielä Thaimaassa silloin 🤔
Mitäköhän UMK juonii? IG:ssa mystiset tarinat ja jotain julkistetaan huomenna klo 8. Lisäksi suuret Käärijä kuvaiset katumainokset Malmössa ja Käärijä Katrin kanssa jossain työjutuissa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän UMK juonii? IG:ssa mystiset tarinat ja jotain julkistetaan huomenna klo 8. Lisäksi suuret Käärijä kuvaiset katumainokset Malmössa ja Käärijä Katrin kanssa jossain työjutuissa 🤔
Hmmmmh? 👀 jos Malmössä on K-mainoksia, niin olisiko K oikeasti pyydetty sinne? Onko katrijutut hänen IG:sisään? 👀 onpas salamyhkäistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmmmh? 👀 jos Malmössä on K-mainoksia, niin olisiko K oikeasti pyydetty sinne? Onko katrijutut hänen IG:sisään? 👀 onpas salamyhkäistä
Joo, Katri N:lla storyssa kuva K:n kanssa toimistolta. Noi katumainokset on kyllä jotenkin huvittavat. Oliskohan vaan UMK isommassa tilassa eli Nokia areenalla? En tiedä liittyykö Katrin&K:n työjutut siihen vai johonkin muuhun. Musta olisi hienoa, jos K menisi viisuihin vetämään kunnon shownumeron. L on hyvä artisti, mutta ei ehkä henkilönä niin ihmisiä kiehtova kuin K, joten varmaan viisutkin sen K:n vetovoiman haluisi hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Jos K juontaa UMK:n ?
Voisi hyvinkin uskoa
Ois kyllä ihan kiva ajatus jos joku tuleva vuosi (kun K on levännyt!) T ja K tekis vaikka pienekin kiertueen yhdessä. Jos niissä Euroopan maissa missä molemmilla on hyvä fanikunta niin yhteiskiertue, taas jos jossain muualla missä T on tunnetumpi niin sitten K lämppärinä. Siinä yhtälössä K:lla ei olisi sen kiertueen paineet niskassaan, T on jo monet kansainväliset rundit käynyt läpi niin tietää miten hommat toimii, ja K voisi ihan rennolla mielellä vetää välispiikkinsä kun kanssakeikkailija on myös kaheli. Sitä paitsi heidän tyylinsä ovat sopivalla samatyyliset että kummankin fanit tykkäisi varmaan molemmista esiintymisistä, mutta kuitenkin niin erilaiset ettei heidän show:t kannibalisoi toisiaan tai kilpaile keskenään.