Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ihmettelimme noita suihku- ja kaappitiktokien katsojamääriä: kävin taas katsomassa. Eilen päivällä ne olivat n. 1,2 ja 1,3 M. Nyt ne kumpikin ovat 1,8M. Eli +500k katselua kumpikin ovat saaneet päivän aikana. Jännä ilmiö!
Eikös tiktokissa katselumäärät ole muutenkin aika isoja, kun muutaman sekunnin videon katsoo minuutissa jo monta kertaa.
Juu, mutta noi luvut on noussu kauheeta vauhtia ihan tässä viime aikoina. Minäkin muistan käyneeni niitä katsomassa julkaisun jälkeen joitain viikkoja sitten ja mietin, että jäipä katselut alhaisiksi. Ja nyt yhtäkkiä ollaan jo reilusti yli miljoonassa ja kyseessä on kuukauden vanha TikTok! Tullut myös uusia kommentteja, joissa ihmetellään mitä tää on ja kuka on Bojan eli kyseessä on jotain aivan uusia tyyppejä, jotka ei tiedä viisuista mitään.
Juuri näin. Yleensä Tiktok joko menestyy hyvin algoritmissa, ja siitä näkee lähes heti, mille tasolle katselut tasoittuvat. Niissä kahdessa tiktokissa oli n. 200k vähemmän katseluita, kuin presidentti-tiktokissa, vaikka olivat vanhempia. Mutta tässä parin päivän sisällä ovat yli kaksinkertaistaneet katselukertansa. Yleensä vanhempi tiktok nousee katseluluvuissa, jos siinä käytetty ääni menee viraaliksi, tai on muuten kiinnostava aihe, niin että ihmiset etsivät ko. sisältöä aktiivisesti ja video saa uudelleen buustia algoritmissa.
Tähän jankkauksen vaiheeseen sopisi vanha kunnon do not engage -taktiikka, koska tällaisessa "keskustelussa" ei ole kuin häviäjiä. Eiköhän jatketa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo emoketjun lukittuminen tosiaan varmaan johtuu siitä että ne modet nykyään tarkistaa ne poistettavat viestit. Kun aiemminhan ne poistui suorilta. Ja siis nytkin taitaa yksittäiset poistua mutta sit kun tulee joku riitatilanne tai tahallaan ilmotaan paljon viestejä poistettaviksi, ne varmaan lukee ne kun siitähän on niille laitettu viestiä että miksi lähtee asiallisetkin viestit välillä. Saas nähä kauan ne jaksaa tätä meininkiä. 🤔😓
Onneksi tosiaan nyt NTn aikana ilmeisesti ei ennen tätä päivää tullu poistomayhemiä, tai ainakin tuntu ketju etenevän niin vauhdilla, etten ainakaan minä huomannut. Tosin mulla mahtaa olla joku pari sataa viestiä jääny väliin ku en jaksanu aina jatkaa siitä mihin jäin vaan piti hypätä kärsimättömänä heti loppuun. 😂
Ehkä johtui nimenomaan siitä käsittämättömästä vauhdista. Mullakin jäi ekaa kertaa ikinä monta kymmentä sivua välistä kun en kerta kaikkiaan kerennyt lukemaan kaikkia. Himopoistattajakin varmaan tippui kärryiltä vähäksi aikaa. (Samasta syystä se häälistajuttu hiljensi sen toisen (vai saman?) trollin kun ei pysynyt siinä vauhdissa mukana)
Eli onko meillä nyt uusi työkalu himopoistajia ja trolleja vastaan tiedossa? Lyödään vaan kunnon hepulit päälle?
Ei vitsi, täähän on hauskaa. 😂
Jos iso porukka suoltaa jatkuvasti viestiä niin eihän se yksi ihminen tosiaan ehdi kaikkia lukea läpi heti 😉 tai edes liputtaa lukematta. Näin minä veikkaisin.
Joo ja siis näin jälkeenpäin ajateltuna ne trollit kyllä yleensä hiljenee kun kunnon hepulit iskee. Tai ehkä ne hukkuu sinne viestien sekaan. 🤔
Sais nyt vaikka B julkaista jonkun hömpän videon tourin ajalta K kanssa, niin saataisiin taas kunnon hepulit aikaiseksi. Tosin en tiedä, riittääkö mulla ainakaan energia yhteenkään hepuliin. Ihan kuin olisin krapulassa, vaikken mitään ole juonut.
Sama on olotila myös täällä. En kyllä tiedä miten tuo yksi Rölli on jo viime yöstä asti jaksanut rellestää tauotta 😐.
Tosin kyllähän ne hepulit jostain kehitettäisiin jos B tai K tuuttaisi jotain riittävän mehukasta matskua eetteriin 😅
Vierailija kirjoitti:
Käärijän keikkatauko päättyy vajaan viikon kuluttua ja Euroopan kiertue alkaa kolmen viikon kuluttua. Jännää luvassa.
Niin on! Olen itse menossa yhdelle keikalle euroopassa! En malta odottaa!
Voin vain kuvitella kuinka hedelmällistä olisi keskustella Aidon kanssa. Jokainen sana ja lause ja ilme tulkittaisiiin "puhuuko totta vai valehteleeko". Koko ajan saisi olla varpaisillaan ettei sano jotain mistä toinen voi vetää hernulit nokkaan.
Aito, eiköhän tuota yön raportointia yms ole nyt ihan tarpeeksi ruodittu jokaista sanaa ja pilkkua myöden. Päästä meidät pahasta ja eiköhän jatketa muihin aiheisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskään tähän ei tullut mitään kommentointia tai tilanteen avausta klo 3:58:
"Jännä jotenkin, jos muut Jokerit eivät nyt jutustele k:n kanssa?"
Ei kun tuohon olikin tullut, my bad!
Mutta tähän ei: "Mitkä vaatteet Bojnailla? Onko se ruskea villapusero? Entä Kärpyllä? Ja onko K:n tukka takana, mikä merkitsee että on vapaalla?"
Mikä velvollisuus on kenenkään vastailla jonkun randomin anonyymin tenttaukseen? Oot kyllä kiittämättömin p*ska ikinä, kun vielä hyökkäät ihmisten kimppuun, kun joku viitsii edes mitään postailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo emoketjun lukittuminen tosiaan varmaan johtuu siitä että ne modet nykyään tarkistaa ne poistettavat viestit. Kun aiemminhan ne poistui suorilta. Ja siis nytkin taitaa yksittäiset poistua mutta sit kun tulee joku riitatilanne tai tahallaan ilmotaan paljon viestejä poistettaviksi, ne varmaan lukee ne kun siitähän on niille laitettu viestiä että miksi lähtee asiallisetkin viestit välillä. Saas nähä kauan ne jaksaa tätä meininkiä. 🤔😓
Onneksi tosiaan nyt NTn aikana ilmeisesti ei ennen tätä päivää tullu poistomayhemiä, tai ainakin tuntu ketju etenevän niin vauhdilla, etten ainakaan minä huomannut. Tosin mulla mahtaa olla joku pari sataa viestiä jääny väliin ku en jaksanu aina jatkaa siitä mihin jäin vaan piti hypätä kärsimättömänä heti loppuun. 😂
Ehkä johtui nimenomaan siitä käsittämättömästä vauhdista. Mullakin jäi ekaa kertaa ikinä monta kymmentä sivua välistä kun en kerta kaikkiaan kerennyt lukemaan kaikkia. Himopoistattajakin varmaan tippui kärryiltä vähäksi aikaa. (Samasta syystä se häälistajuttu hiljensi sen toisen (vai saman?) trollin kun ei pysynyt siinä vauhdissa mukana)
Eli onko meillä nyt uusi työkalu himopoistajia ja trolleja vastaan tiedossa? Lyödään vaan kunnon hepulit päälle?
Jos iso porukka suoltaa jatkuvasti viestiä niin eihän se yksi ihminen tosiaan ehdi kaikkia lukea läpi heti 😉 tai edes liputtaa lukematta. Näin minä veikkaisin.
Joo ja siis näin jälkeenpäin ajateltuna ne trollit kyllä yleensä hiljenee kun kunnon hepulit iskee. Tai ehkä ne hukkuu sinne viestien sekaan. 🤔
Sais nyt vaikka B julkaista jonkun hömpän videon tourin ajalta K kanssa, niin saataisiin taas kunnon hepulit aikaiseksi. Tosin en tiedä, riittääkö mulla ainakaan energia yhteenkään hepuliin. Ihan kuin olisin krapulassa, vaikken mitään ole juonut.
Mulla ainakin univelka painaa päälle siihen malliin, et olo on ihan tokkurainen. Koko viikon nukkunut huonosti ja viimeiset 3 yötä vedetty 3-4h yöunilla. Ens yönä pakko saada nukutuksi, en aio valvoa, vaikka olisi mitkä B&K havainnot jostain lähikuppilasta.
Aito, on tullut aika lopettaa. Sait jo haluamasi, eli pilattua jonkun fiiliksen kiusaamisellasi ja nyt mellestät täysin yksin täällä menemään. Harmittaa 007 puolesta, ihanaa raportointia ja nyt sulla on joku ajojahti mayhem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun piti pölliä lapsen (20v miehenrotkale, toim. huom. ennen kuin kukaan moralisoi) energiajuoma äskön kun ei oikein tää elämä käynnistynyt. 😅 Vaikka siis ihan kotona kiltisti olen minäkin eilisen illan (ja kaikki muutkin illat tällä viikolla ollut). 😂 On tää rankkaa. 😂😂😂
Emoketju auki, juoskaa sinne jankkaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsulla uusi ig postaus :D Ja kukas se sillä on heti tykkäämässä ja kommentoimassa
Aitionaudat selvästi näkyvissä toisessa kuvassa. 🙂 Tai no, kasvoja ei sentään onneksi näy 😅
Olin siinä aition alapuolella aika edessä ja katselin pariin otteeseen (hymy naamalla) aitioon päin ja ajattelin lämmöllä vauvapalstaa - ei sieltä alhaalta aitionautojen kasvoja erottunut muutenkaan. No, ehkä olisi jos olis tajunnut katsoa kirkkaiden valojen aikana mutta oli vähän muuta seurattavaa. 😊
Heh, ollaan sit varmaan oltu melko lähellä toisiamme 😄 Siinä aition alla oli kivasti tilaa ja hyvä näkyvyys. Oli kyllä hauskaa kun huomasi ajattelevansa jokaisesta arviolta viisikymppisestä, että onkohan tuokin kanssanauta. Ois taas ollut sille salaiselle käsimerkille käyttistä 😂
Joku ehkä mun ikäinen nainen ihan lähellä katseli mua vähän sillä silmällä. 😂 Ajattelin heti että siinä varmaan kanssanauta. Olin tyttären kanssa, en tiedä olitko myös. 🙂
Olin mun miehen kanssa, mutta se jäi keikan ajaksi miesparkkiin anniskelualueelle 😄
Kieltämättä kätevä se miesparkki. Mut otit sentään mukaan etkä jättänyt kotiin niinkuin se toinen mamma joka palkkasi Tommyn kuoppaamaan raadon ja siivoamaan paikat sen jälkeen kun se miesparka oli mamman keikkareissun aikana hukkunut sontaan 😄
😂 Jooei, herrajjestas, mä pidän tästä omastani kyl kiinni kaksin käsin. Suostuihan se mun seuraksi tuonnekin 💖
Vierailija kirjoitti:
Emoketju auki, juoskaa sinne jankkaamaan!
Jes!! Voitteko mitenkään pitää Aidon täällä? Jos otetaan se vuoroviikoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa myöskään kysymykseen, onko Häärijä paikalla.
Kyllä vastasi opettele lukemaan.
Ei vastannut :) Laita ihmeessä lainaus ja kommentin kellonaika, jos noin väität kerran.
No kyllä muuten on vastannut. Älä jankkaa tätä pliis.
- eriEi vastannut. Älä sä jankkaa, jos sulla ei ole noita pyytämiäni tietoja.
Tänään 03:56
#1 941
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti
Onko se Hojan nakattu seurueesta
HÄÄRIJÄ OLI kyllä täällä aiemmin
Vastaa
SIINÄ
Asiaa on kysytty ekan kerran klo 3:23, "Näkyykö härtsää eli hojania?", miksei osannut heti sanoa vastausta?
Vastaus tulee 3:56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastannut :) Laita ihmeessä lainaus ja kommentin kellonaika, jos noin väität kerran.
#1 941
Vastaa
SIINÄAsiaa on kysytty ekan kerran klo 3:23, "Näkyykö härtsää eli hojania?", miksei osannut heti sanoa vastausta?
Muista, että siellä on ollut humalainen ihminen, jolle on ammuttu aika monta kysymystä päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#1 941
Vastaa
SIINÄAsiaa on kysytty ekan kerran klo 3:23, "Näkyykö härtsää eli hojania?", miksei osannut heti sanoa vastausta?
Muista, että siellä on ollut humalainen ihminen, jolle on ammuttu aika monta kysymystä päällekkäin.
Lisäksi se on varmaan mieluummin seurannut tilannetta kuin päivittänyt plussan ketjua jatkuvalla syötöllä. Niin ainakin minä olisin tehnyt. 😅
Tulkaa nyt hakemaan tuo Aito takaisin tänne emoketjusta. Miten se jaksaaaaaa 😑
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa nyt hakemaan tuo Aito takaisin tänne emoketjusta. Miten se jaksaaaaaa 😑
Kotiutui jo.
Olen ulkopuolinen henkilö, ja kyllästynyt Aiton lyttäämiseen. Hän koettaa vain löytää totuuden siemenen tuon yhden kännisen epämääräisestä selostuksesta. Miksi ihmistä, joka hakee sitä oikeaa tietoa - totuutta, vastaa hyökätään? Mutta känninen, vääriä tulkintoja aiheuttava saa jatkaa porskuttamista? Kyllä te nyt haukutte aivan väärää puuta. Laittakaa tuo satutäti ojennukseen.
Käärijän keikkatauko päättyy vajaan viikon kuluttua ja Euroopan kiertue alkaa kolmen viikon kuluttua. Jännää luvassa.