Helsingin kaupungin työllisyyspalvelut, ei helv
Virkailija soitti tänään ja naureskeli avoimesti puhelimessa. Tilanne on karmea muutenkin, itkettää kun toinen ivaa ja naureskelee. En saa tukia mistään eikä ole varaa jouluruokiin. En olisi uskonut että tällaiseen tilanteeseen voi joutua.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Et ole töihin ajatellut mennä?
Ei ole ollut velvoitetta hakea ja siitä huolimatta olen hakenut lähemmäs kymmentä paikkaa keskimäärin kuukaudessa. TÖITÄ EI OLE.
Tää pellepulju grillaa mua 4 pakkohakemuksella kuussa, vaikka teen säännöllistä viikottaista keikkaduunia. Luulis niiden satsaavan perkele täystyöttömiin?
Miten et saa mitään tukia, ap? Kyllähän ainakin työttömyyskorvausta saat?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa jos työllisyyspalvelut heittävät asiakkaan pois palvelusta kertomatta. Kaupunki pyrkii eroon sanktioista joita työttömistä tulee, ihan vaan heittämällä työttömät pois.
Vierailija kirjoitti:
Tää pellepulju grillaa mua 4 pakkohakemuksella kuussa, vaikka teen säännöllistä viikottaista keikkaduunia. Luulis niiden satsaavan perkele täystyöttömiin?
Minullekin osa-aikatyö olisi paras vaihtoehto mutta hallitus on päättänyt että se ei ole hyvä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin osa-aikatyö olisi paras vaihtoehto mutta hallitus on päättänyt että se ei ole hyvä. Ap
No hyvä ttu, kun muita töitä ei edes saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa jos työllisyyspalvelut heittävät asiakkaan pois palvelusta kertomatta. Kaupunki pyrkii eroon sanktioista joita työttömistä tulee, ihan vaan heittämällä työttömät pois.
Pitäähän nyt jotkut perustelut olla, en oikein usko, että noin vain heivaavat pois. Varsinkaan kertomatta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paha aivovamma sinulla on?
Mitä se virkailija sinulle sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä sinua tekemästä osa-aikatyötä. Ei varsinkaan hallitus jota ei kiinnosta henkilökohtainen elämäsi taatusti pätkääkään.