Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin kaupungin työllisyyspalvelut, ei helv

Vierailija
18.12.2025 |

Virkailija soitti tänään ja naureskeli avoimesti puhelimessa. Tilanne on karmea muutenkin, itkettää kun toinen ivaa ja naureskelee. En saa tukia mistään eikä ole varaa jouluruokiin. En olisi uskonut että tällaiseen tilanteeseen voi joutua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole töihin ajatellut mennä?

Vierailija
2/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut velvoitetta hakea ja siitä huolimatta olen hakenut lähemmäs kymmentä paikkaa keskimäärin kuukaudessa. TÖITÄ EI OLE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pellepulju grillaa mua 4 pakkohakemuksella kuussa, vaikka teen säännöllistä viikottaista keikkaduunia. Luulis niiden satsaavan perkele täystyöttömiin?

Vierailija
4/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et saa mitään tukia, ap? Kyllähän ainakin työttömyyskorvausta saat?

Vierailija
5/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa jos työllisyyspalvelut heittävät asiakkaan pois palvelusta kertomatta. Kaupunki pyrkii eroon sanktioista joita työttömistä tulee, ihan vaan heittämällä työttömät pois.

Vierailija
6/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää pellepulju grillaa mua 4 pakkohakemuksella kuussa, vaikka teen säännöllistä viikottaista keikkaduunia. Luulis niiden satsaavan perkele täystyöttömiin?

Minullekin osa-aikatyö olisi paras vaihtoehto mutta hallitus on päättänyt että se ei ole hyvä. Ap

Vierailija
7/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin osa-aikatyö olisi paras vaihtoehto mutta hallitus on päättänyt että se ei ole hyvä. Ap

No hyvä ttu, kun muita töitä ei edes saa.

Vierailija
8/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa jos työllisyyspalvelut heittävät asiakkaan pois palvelusta kertomatta. Kaupunki pyrkii eroon sanktioista joita työttömistä tulee, ihan vaan heittämällä työttömät pois.

Pitäähän nyt jotkut perustelut olla, en oikein usko, että noin vain heivaavat pois. Varsinkaan kertomatta asiasta.

Vierailija
9/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paha aivovamma sinulla on? 

Vierailija
10/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se virkailija sinulle sanoi?

Vierailija
11/11 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä sinua tekemästä osa-aikatyötä. Ei varsinkaan hallitus jota ei kiinnosta henkilökohtainen elämäsi taatusti pätkääkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä