Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
6201/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa pyöriä yöketjussa, kun Aito pilaa koko fiiliksen siellä ja jotenkin se on alustana paljon sekavampi. Näin aamulla katsottuna vähän naurattaa ja hävettää omat kirjoitusvirheet eilisissä viesteissä.

007

Kysyin vain, että miksi vastasit siellä, että "mun paikalle tulon jälkeen [raportti] pitää paikkaansa"?

Ja että miksi et jo yöllä vastannut, olitko itse keikalla ja että miksi et kertonut kaikille heti aamulla, mikä se asia, mitä et halunnut paljastaa oli, vaan vasta Markin storyn jälkeen?

Koska en mä voi kertoa, mitä ennen kun tuloa on tapahtunut? En tiedä, mitä siellä on tehty silloin. En ollut keikalla. Markin stoorin jälkeen ajattelin, että voin kertoa tosta toisesta karaokevedosta ennen kuin se missään julkaistaan. Sori, mutta nyt en jaksa vastata sulle enää. Oot tosi hyvä viemään fiilistä alas, mut sen varmaan tiedät.

Olit keikalla, mutta et sitten ollutkaan. Eihän sun sepustuksesta ota pirukaan selvää.

Vierailija
6202/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan ja toivotaan, että Jokerit jakaisi tästä kertomastani myös klipin. Yöllä myös Jan, Nace ja Kris lauloivat kolmestaan karaokea. Janilla oli joku valkoinen paita päällä. Tätä en viitsinyt kertoa yöllä, koska ihku oli ainoa avoinna oleva karaokebaari.

- raportoija

Niin minkäs biisin he lauloivatkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6203/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsulla uusi ig postaus :D Ja kukas se sillä on heti tykkäämässä ja kommentoimassa

Aitionaudat selvästi näkyvissä toisessa kuvassa. 🙂 Tai no, kasvoja ei sentään onneksi näy 😅

Olin siinä aition alapuolella aika edessä ja katselin pariin otteeseen (hymy naamalla) aitioon päin ja ajattelin lämmöllä vauvapalstaa - ei sieltä alhaalta aitionautojen kasvoja erottunut muutenkaan. No, ehkä olisi jos olis tajunnut katsoa kirkkaiden valojen aikana mutta oli vähän muuta seurattavaa. 😊

Heh, ollaan sit varmaan oltu melko lähellä toisiamme 😄 Siinä aition alla oli kivasti tilaa ja hyvä näkyvyys. Oli kyllä hauskaa kun huomasi ajattelevansa jokaisesta arviolta viisikymppisestä, että onkohan tuokin kanssanauta. Ois taas ollut sille salaiselle käsimerkille käyttistä 😂

Vierailija
6204/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa pyöriä yöketjussa, kun Aito pilaa koko fiiliksen siellä ja jotenkin se on alustana paljon sekavampi. Näin aamulla katsottuna vähän naurattaa ja hävettää omat kirjoitusvirheet eilisissä viesteissä.

007

Keskustelu olisi jokseenkin tylsää ja turruttavaa, jos kaikki olisivat aina jokaisesta asiasta täsmälleen samaa mieltä. 

Keskustelu olisi 100% parempaa ilman Aitoa.

Vierailija
6205/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa kysyttiin SSOL:n kuuntelukertoja. Kävin desktop-sovelluksessa katsomassa. Siellä näkyy luvut.. tietääkö joku että ovatko ajankohtaisia? Striimausluku joka näkyy nyt on 9 853 :O voiko pitää paikkansa, vai onko tuossa ensimmäisen vuorokauden luvuissa jotain häikkää?

Vierailija
6206/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

007

Kysyin vain, että miksi vastasit siellä, että "mun paikalle tulon jälkeen [raportti] pitää paikkaansa"?

Ja että miksi et jo yöllä vastannut, olitko itse keikalla ja että miksi et kertonut kaikille heti aamulla, mikä se asia, mitä et halunnut paljastaa oli, vaan vasta Markin storyn jälkeen?

Koska en mä voi kertoa, mitä ennen kun tuloa on tapahtunut? En tiedä, mitä siellä on tehty silloin. En ollut keikalla. Markin stoorin jälkeen ajattelin, että voin kertoa tosta toisesta karaokevedosta ennen kuin se missään julkaistaan. Sori, mutta nyt en jaksa vastata sulle enää. Oot tosi hyvä viemään fiilistä alas, mut sen varmaan tiedät.

Olit keikalla, mutta et sitten ollutkaan. Eihän sun sepustuksesta ota pirukaan selvää.

Hän on kokoajan sanonut, että ei ole ollut keikalla.

Vierailija
6207/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööeiivittu Aito nyt se pää kiinni.

Jommankumman osapuolen olisi nyt hillittävä itsensä ja kielenkäyttönsä.

Vierailija
6208/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

007

Hän on kokoajan sanonut, että ei ole ollut keikalla.

Aidolla nyt vaan niin jännää, että lukihäiriö oireilee.

Vierailija
6209/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei koitetaan täällä nyt pysyä tän keskustelun kaa ees joissain raameissa ettei tääki mee lukkoon, jooko?

Vierailija
6210/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästettiinkö reippaassa kunnossa ollut Bojan lentokoneeseen?

Vierailija
6211/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en ole kumpikaan osapuoli, alkoi vain ärsyttää.

Vierailija
6212/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei koitetaan täällä nyt pysyä tän keskustelun kaa ees joissain raameissa ettei tääki mee lukkoon, jooko?

Poistelusta se lukittuu / poistuu.

Vierailija
6213/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitten, lukkoon menee tämäkin ketju, kiitti kovasti jo etukäteen!

Vierailija
6214/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin icipistä kertova artikkeli (viroksi), positiivinen, ei siis mitään iltis-roskaa: https://muusikaplaneet.ee/2023/09/23/itscrazyitsparty-3/

Vierailija
6215/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsulla uusi ig postaus :D Ja kukas se sillä on heti tykkäämässä ja kommentoimassa

Aitionaudat selvästi näkyvissä toisessa kuvassa. 🙂 Tai no, kasvoja ei sentään onneksi näy 😅

Olin siinä aition alapuolella aika edessä ja katselin pariin otteeseen (hymy naamalla) aitioon päin ja ajattelin lämmöllä vauvapalstaa - ei sieltä alhaalta aitionautojen kasvoja erottunut muutenkaan. No, ehkä olisi jos olis tajunnut katsoa kirkkaiden valojen aikana mutta oli vähän muuta seurattavaa. 😊

Heh, ollaan sit varmaan oltu melko lähellä toisiamme 😄 Siinä aition alla oli kivasti tilaa ja hyvä näkyvyys. Oli kyllä hauskaa kun huomasi ajattelevansa jokaisesta arviolta viisikymppisestä, että onkohan tuokin kanssanauta. Ois taas ollut sille salaiselle käsimerkille käyttistä 😂

Se käsimerkkihän oli kädet lypsyotteeseen ja niitä (mielikuvitus-, ei omia) utareita ylös ja alas 🤣

Hei tuo onkin hyvä tarkennus tuo mielikuvitusutareet ettei kukaan omiaan ala lypsään. 😂😂😂

Vierailija
6216/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei helkkari. Poistiko tuo kaistapää oikeasti sen käsimerkin (lypsyote ja sitten ylösalasliikettä käsillä) kuvauksen? Minkä ihmeen takia? En jaksa enää edes yrittää ymmärtää.

Vierailija
6217/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se käsimerkkihän oli kädet lypsyotteeseen ja niitä (mielikuvitus-, ei omia) utareita ylös ja alas 🤣

Tuollainen huomaamaton pieni ele, kyllä siinä ois ihmiset ympärillä ihmetelleet että onpa tuolla omintakeiset tanssiliikkeet 😂

Vierailija
6218/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä, ettei "raportoija" tule kertomaan Janin ym laulamaa biisiä :D

Myöhemmin, kun tieto on ensin ollut jo jossain muualla, tulee sitten "menoiltansa vasta nyt palstalle takaisin kerenneenä" kertomaan asian :)

Vierailija
6219/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tuo trolli yrittää, floodaa tän keskustelun kaikella jonninjoutavalla jankutuksella ja odottaa, et porukka alkaa niitä poistelemaan, niin et ketju lukittuu.

Vierailija
6220/20844 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ehkä mun ikäinen nainen ihan lähellä katseli mua vähän sillä silmällä. 😂 Ajattelin heti että siinä varmaan kanssanauta. Olin tyttären kanssa, en tiedä olitko myös. 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi