Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Ei se nyt kovin kaverilliselta näyttänyt?!
En jaksa pyöriä yöketjussa, kun Aito pilaa koko fiiliksen siellä ja jotenkin se on alustana paljon sekavampi. Näin aamulla katsottuna vähän naurattaa ja hävettää omat kirjoitusvirheet eilisissä viesteissä.
007
Vierailija kirjoitti:
En jaksa pyöriä yöketjussa, kun Aito pilaa koko fiiliksen siellä ja jotenkin se on alustana paljon sekavampi. Näin aamulla katsottuna vähän naurattaa ja hävettää omat kirjoitusvirheet eilisissä viesteissä.
007
Eikä sun tarvitsekaan. Antaa sen rypeä omassa huonossa fiiliksessään.
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisten hyvää esitystä. Kavereita ovat. Tai ystäviä. 💕
Vierailija kirjoitti:
007
Kysyin vain, että miksi vastasit siellä, että "mun paikalle tulon jälkeen [raportti] pitää paikkaansa"?
Ja että miksi et jo yöllä vastannut, olitko itse keikalla ja että miksi et kertonut kaikille heti aamulla, mikä se asia, mitä et halunnut paljastaa oli, vaan vasta Markin storyn jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun vakiokirjoittajille: icip mv on rikkonut 600k katselukertaa juuri! :D Kyllä tää kohti miljoonaa on menossa!
Jess!
Ja kun kerran Joksujen musavideokin juuri julkaistiin, niin sekin on saanut 32t katselua nyt 22 tunnin aikana. Ei ole huono sekään, varsinkin kun kyseessä on tavallinen bändi-fiilistely-musavideo eikä mikään suurempi tuotanto. Esim Demoni-musavideolla on 548t vähän alle vuodessa, niin voisi luulla että SSOL:illat on hyvät mahikset yltää samantasoisiin lukuihin kuin heidän sloveniankieliset biisinsä. Mutta sitä ei voi tietty sanoa yhden päivän lukujen perusteella, varsinkin kun julkaisupäivän hypetysmiehenä oli K.
Me kun rakastamme näitä tasanumeroita, niin icip:n kommentit ovat ylittäneet 2k ja tykkäykset 25k! :D
Vierailija kirjoitti:
007
Keskustelu olisi jokseenkin tylsää ja turruttavaa, jos kaikki olisivat aina jokaisesta asiasta täsmälleen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
007Kysyin vain, että miksi vastasit siellä, että "mun paikalle tulon jälkeen [raportti] pitää paikkaansa"?
Ja että miksi et jo yöllä vastannut, olitko itse keikalla ja että miksi et kertonut kaikille heti aamulla, mikä se asia, mitä et halunnut paljastaa oli, vaan vasta Markin storyn jälkeen?
Koska en mä voi kertoa, mitä ennen kun tuloa on tapahtunut? En tiedä, mitä siellä on tehty silloin. En ollut keikalla. Markin stoorin jälkeen ajattelin, että voin kertoa tosta toisesta karaokevedosta ennen kuin se missään julkaistaan. Sori, mutta nyt en jaksa vastata sulle enää. Oot tosi hyvä viemään fiilistä alas, mut sen varmaan tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
007Eikä sun tarvitsekaan. Antaa sen rypeä omassa huonossa fiiliksessään.
Juu ei maksa vaivaa lähteä hänen kanssaan vänkäämään.
Tänään tulee icip:n 1M täytee spotifyissa! Hyvä homma K ja T! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisten hyvää esitystä. Kavereita ovat. Tai ystäviä. 💕
Asia on juuri näin. Tytär oli ensismmäistä kertaa myös Kn keikalla/juttusilla. Oli kuulemma tosi asiallinen, tuttavallinen ja mukava. Vartin verran olivat haastelleet siinä keikkapaikan edustalla perjantaina n. klo 16.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
007Kysyin vain, että miksi vastasit siellä, että "mun paikalle tulon jälkeen [raportti] pitää paikkaansa"?
Koska en mä voi kertoa, mitä ennen kun tuloa on tapahtunut? En tiedä, mitä siellä on tehty silloin. En ollut keikalla. Markin stoorin jälkeen ajattelin, että voin kertoa tosta toisesta karaokevedosta ennen kuin se missään julkaistaan. Sori, mutta nyt en jaksa vastata sulle enää. Oot tosi hyvä viemään fiilistä alas, mut sen varmaan tiedät.
"En ollut keikalla". Kysyin, että miksi et vastannut yöllä kysymykseen, että olitko keikalla????
Ja ei sulla ollut mitään syytä olla kertomatta nyt aamulla, että pojat lauloivat Karaokea!
Vierailija kirjoitti:
Olin lähietäisyydellä ja kyllä se nimenomaan kaverilliselta näytti! Kemiaa heillä toki on, muttei mitään seksuaalista jännitettä. Hyvät ystävät, jotka viihtyvät yhdessä ja taitavina esiintyjinä antavat yleisölle vähän ekstraa.
Vierailija kirjoitti:
No heillä on ainutlaatuinen kemia keskenään, jota on ilo seurata. Molemmat ovat parhaat versiot itsestään, kun ovat toistensa seurassa. 💚💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en mä voi kertoa, mitä ennen kun tuloa on tapahtunut? En tiedä, mitä siellä on tehty silloin.
Niin, tämä on täysin oletusarvoinen asia. Ei sinun kukaan olettanutkaan tietävän, mitä tapahtui ennen kuin tulit paikalle. Niin erikoinen vastaus:
"mun paikalle tulon jälkeen pitää paikkaansa".
Öööeiivittu Aito nyt se pää kiinni.
Minkä biisin ne muut pojat esittivät? Näit siis sen?
Vierailija kirjoitti:
Öööeiivittu Aito nyt se pää kiinni.
Sori, en laita. Jos henkilö puhuu totta, hänelle ei voi olla ylivoimaista osoittaa, ettei valehtele.
Ja jos henkilö puhuu totta, ei luulisi olevan myöskään mitenkään vastenmielistä osoittaa se!?
Onpa ollut kyllä hyvä paikka seurata keikkaa.