Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
5981/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K uusi stoory: siellä se nyt on JO:n keikkabussissa matkalla Turkuun.

Jeee!!! Näemme varmaan tänään lavalla 🥹💚 en malta odottaa!

Vierailija
5982/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO:n uudessa stoorissa K:n sukat 😂 ehkä se kaappi TikTok viittasikin sukattomuudella johonkin 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5983/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on mahdotonta päättää, onko sitä Afterpartya oikeasti olemassa vaiko ei. 🙂 Toivon tietysti että olisi, mutta odotukset ei ole kovin korkealla. Olisi kyllä kivaa, jos T ja K tekisivät lisää yhteistyötä tulevaisuudessa.

Vierailija
5984/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommyn uusi story: jotain uutta tulossa 22.9.

Vierailija
5985/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommyn uusi story: jotain uutta tulossa 22.9.

Ilmeisesti hajuvesi

Vierailija
5986/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti hajuvesimainpkselta.. hyvin kuvattu. Ja K:n ihana mainos ruokapaikalle 💚🤭

Vierailija
5987/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on mahdotonta päättää, onko sitä Afterpartya oikeasti olemassa vaiko ei. 🙂 Toivon tietysti että olisi, mutta odotukset ei ole kovin korkealla. Olisi kyllä kivaa, jos T ja K tekisivät lisää yhteistyötä tulevaisuudessa.

Varmaan  tekevätkin. T on tehnyt useammankin tyypin kanssa yhteistyötä enemmän kuin kerran, niin ei ole mikään kerran-ja-sit-unohdetaan-hemmoja sekään. Ja asuu niin lähellä K.ta että spontaanikin yhteistyö tiukoillakin aikataulilla (vähän kuten ICIP: oli) ei olisi kovin vaikeaa. Eli jos molemmat nauttivat tämän tekemisestä, niin mikseivät joskus tekisi lisää, ja kummallakin vielä pitkästi uraa edessä.

Vierailija
5988/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy on parhaillaan Milanossa, muotiviikoilla.

Instasta löytyy paljon reelsejä, kun hakee tommy cash tägillä, ja tsekkaa viimeisimmät.

Vierailija
5989/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Joksut oikein tykkää Turun keikkapaikasta

....

"Where the hell are we playing tonight"

Vierailija
5990/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saan täältä ketjusta vähän ymmärrystä itselleni, mutta luoja, että oli kaunis Tommy ig storyssä taas.

Vierailija
5991/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä saan täältä ketjusta vähän ymmärrystä itselleni, mutta luoja, että oli kaunis Tommy ig storyssä taas.

TODELLAKIN! +1

100% ymmärrys täältä!!

Vierailija
5992/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen tänään Logomoon tulija, on kyllä melkoiset täpinät päällä! 🤪 Jo yksin JO:sta, mutta nyt kun näyttää siltä että saadaan mekin CCC feat K & H, niin woooooooop!! 💥

Vierailija
5993/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulos Logomoon tänää! Ajattelin lähteä tuossa 20min päästä suunnillee lampsimaan, mulla reilu puolen tunnin kävelymatka. Eikö ne ovet ollu klo 18?

Vierailija
5994/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Over on 18... Me ajateltiin läheä vasta 19 aikoihin 🙈 emme pidä seisoskelusta ja ei ole hinku parhaille paikoille 😂

Vierailija
5995/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen tänään Logomoon tulija, on kyllä melkoiset täpinät päällä! 🤪 Jo yksin JO:sta, mutta nyt kun näyttää siltä että saadaan mekin CCC feat K & H, niin woooooooop!! 💥

Tässä K-ketjusss voi ehkä myöntää, että ccc olisi illan kohokohta minulle 🙈 olen katsonut jo Oslon ja kummatkin tavastiat livenä, niin alkaa välipuheet ja settilistat tuntumaan vähän nähdyiltä. Mutta oma vikahan se oli kun ne katsoin 😂

Vierailija
5996/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Over on 18... Me ajateltiin läheä vasta 19 aikoihin 🙈 emme pidä seisoskelusta ja ei ole hinku parhaille paikoille 😂

Sama täällä, kohta hotellilta jonnekin syömään ja sit seiskan kulmilla Logomoa kohti.🥳

Vierailija
5997/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä vaan naureskelen sitä kun K kokonaan jättää oman biisinsä markkinoinnin(julkaisuilta-livessäänkin oli kuin kidutettuna pandana) ja keskittyy täysillä vaan kavereittensa hypettämiseen. Just semmoista kultasydämeisyyttä kuin K:lta voi odottaa.

Toki ICIP:in jälkimarkkinoinnin hoitelee varmaan Warner suurilta osin kumminkin, ja se musavideo on oma mainoksensa itsessään, mutta silti. Ei monet artistit noin tekisi vähemmän tunnetuille artistikamuilleen. xD 

Ja nyt itse asiassa mietin että olikohan JO:n uuden sinkun itse asiassa kuitenkin ollut tarkoitus ilmestyä 15 päivä kuten vlogissa mainittiin, eli juuri ennen NT, mutta se siirrettiin viikolla kun saivat tiedon ICIP:in julkaisupäivästä.

Vierailija
5998/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä täällä vaan naureskelen sitä kun K kokonaan jättää oman biisinsä markkinoinnin(julkaisuilta-livessäänkin oli kuin kidutettuna pandana) ja keskittyy täysillä vaan kavereittensa hypettämiseen. Just semmoista kultasydämeisyyttä kuin K:lta voi odottaa.

Toki ICIP:in jälkimarkkinoinnin hoitelee varmaan Warner suurilta osin kumminkin, ja se musavideo on oma mainoksensa itsessään, mutta silti. Ei monet artistit noin tekisi vähemmän tunnetuille artistikamuilleen. xD 

Ja nyt itse asiassa mietin että olikohan JO:n uuden sinkun itse asiassa kuitenkin ollut tarkoitus ilmestyä 15 päivä kuten vlogissa mainittiin, eli juuri ennen NT, mutta se siirrettiin viikolla kun saivat tiedon ICIP:in julkaisupäivästä.

K on promonnu icip:tä jo kuukauden ja on nyt lomalla. JO:n promoaminen sallittakoon lomamoodissa, koska ovat ystäviä, mutta ihan hyvä ettei K:n tartte ihan koko aikaa olla töissä kuitenkaan. Luulen, että icip ja muu promo jatkuu taas ens viikolla, kun K:n loma on loppu. :)

Vierailija
5999/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä tulee, siinä on kyllä kaunis ihminen!

Vierailija
6000/20844 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy on saanut nyt jonkin verran pöyristymisiä ja kritiikkiä Milanon muotiviikoilla, somekommenttien perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän