Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
icip nyt 756K kertaa kuunneltu Spotifyssa!
Kyllä se milli menee rikki tällä viikolla.
Oli kivaa juu että B ja K tapasivat ja että K sinne lavalle meni. Mutta kyllä mä silti aamulla taas laitoin icipin soimaan ja x-rayn heti perään. Saa aamun käyntiin hyvin.
Euroviisut oli ja meni. Menestystä toivon JO:lle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se milli menee rikki tällä viikolla.Oli kivaa juu että B ja K tapasivat ja että K sinne lavalle meni. Mutta kyllä mä silti aamulla taas laitoin icipin soimaan ja x-rayn heti perään. Saa aamun käyntiin hyvin.
Vähän samat fiilikset... Odotan uusia projekteja ja Euroopan kiertuetta innolla! X-ray on muuten se biisi, johon eniten T:llä tykästyin
Tässä hyvä arvio icipistä!
https://www.klangi.fi/uutiset/kommentti-kaarijalla-oli-edessaan-mahdoto…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se milli menee rikki tällä viikolla.Oli kivaa juu että B ja K tapasivat ja että K sinne lavalle meni. Mutta kyllä mä silti aamulla taas laitoin icipin soimaan ja x-rayn heti perään. Saa aamun käyntiin hyvin.
Joo, luulen että tän viikon jälkeen K ja JO pojat palaavat siihen mitä oli kesällä, eli pitävät yhtä yhteyttä ystävinä privasti, mutta puksuttavat omille artistiurilleen ja yhteisen fanikunnan osuus pienenee. Jos JO käyvät jokavuotisilla pohjoismaitten kiertueella niin K käy varmasti moikkaamassa, mutta muuten ei tule julkista yhteisfanikamaa heiltä. Samoilla festareillakaan eivät tule esiintymään kun ovat ihan eri musapiireissä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin! Kaikkea hyvää JOlle. Mutta kyllä minunkin aamu alkoi X-Raylla ja ICIP soi varmaan monta kertaa tänäänkin. Kolmas biisi jota kuuntelen paljon on Leave Me Alone. Se on kyllä synkempi ja ahdistavampi mutta toimii tietyissä mielentiloissa mulla tosi hyvin.
Olen menossa JO:n keikalle tänään ja aion fiilistellä täysillä! Toivon tietenkin että K tulisi lavalle myös, kun en ole häntä vielä livenä nähnyt 💚 mutta eilisen liven jälkeen minun tekisi mieli katsoa K:n kotiinpaluu konsertti 🥹 ehkä laitan sen pyörimään keikan jälkeen tänään 😅
Olen samaa mieltä noista aiemmista spekuista. Nyt vähän aikaa fandom tietenkin roikkuu vielä tässä ystävyydessä, mutta artistien suunnat ovat täysin erilaiset kyllä tulevaisuudessa.. nyt kun alkaa uusi viisukausi, on mielenkiintoista nähdä aiheuttaako B/K yhtä vahvan reaktion ensi kesänä faneissa kuin nyt. Hyviä ystäviä he tietenkin ovat, mutta olisi mukava jos he voisivat olla tekemisissä ilman kauheata myrskyä
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tasapainoinen ja hyvä arvio! 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tasapainoinen ja hyvä arvio! 💪
Niin oli! Ja kaikki arviot jotka mä oon nähny on ollu positiivisia. Joitain yksityiskohtia on tietysti arvosteltu, mutta yhtään täysin lyttyynlyövää ei taida olla.
Juu taitaa olla pojilla autot ja yöksi hotelliin.. ehkä se on halvin vaihtoehto jos useampi nukkuu samassa huoneessa ja eihän tässä ole kuin kaksi yötä jolloin tarvitsevat majoituksen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Juu taitaa olla pojilla autot ja yöksi hotelliin.. ehkä se on halvin vaihtoehto jos useampi nukkuu samassa huoneessa ja eihän tässä ole kuin kaksi yötä jolloin tarvitsevat majoituksen 🤔
Ehkä... Toivottavasti K nyt jonkin stoorin sieltä matkalta jakaa jos on hyppäämässä kyytiin
Jos afterparty olisi oikea biisi, T:n tulevalla levyllä, kuinka pian alkaisi näkyä promoa? 👀
Vierailija kirjoitti:
Jos afterparty olisi oikea biisi, T:n tulevalla levyllä, kuinka pian alkaisi näkyä promoa? 👀
Molemmilla alkaa keikkaputki lähiaikoina. Jos moinen biisi on jo tehty (?) niin luulisi että tahtoisivat molemmat esittää sen keikoillaan. Eli jos (iso JOS) noin on, niin kyllä kohta pitäis jo promo aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla alkaa keikkaputki lähiaikoina. Jos moinen biisi on jo tehty (?) niin luulisi että tahtoisivat molemmat esittää sen keikoillaan. Eli jos (iso JOS) noin on, niin kyllä kohta pitäis jo promo aloittaa.
En tiedä pitääkö taas pellemeikit vetää naaman, mutta mikäs siinä! 😅
T ei ole tehnyt vähään aikaan musiikkia, niin olisiko eka single K:n kanssa hyvä taktiikka lähteä promoamaan? Menestyyköhän T:n uudet mv:t yhtä hyvin kuin aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että semmoista ois oikeasti olemassa niin siitä olisi vinkattu jokaisen ICIP:in teossa olleen taholta jotenkin jo tuossa julkaisussa, to-be-continued tyylisesti. Olisi liian hyvä markkinointikeino jättää käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että semmoista ois oikeasti olemassa niin siitä olisi vinkattu jokaisen ICIP:in teossa olleen taholta jotenkin jo tuossa julkaisussa, to-be-continued tyylisesti. Olisi liian hyvä markkinointikeino jättää käyttämättä.
Perhana.. eli kannattaa laskea odotukset 😭 T:n uusi levy kyllä menee joka tapauksessa kuunteluun! 💪
Kun täällä aiemmin puhuttiin siitä miten Suomalaiset musavideot on tavallisesti sitä tylsää bändin kanssa svengailua ja auton/maiseman/ikkunan vierellä seisoskelua, niin tän vuoden videoita nyt selatessa pitää sanoa että se Blind Channelsin Deadzone mv on myös aika hyvin tehty, menevä ja vähän humoristinenkin. Ei ole niin erikoinen kuin ICIP, mutta näkee miksi se on ICIP:in jälkeen ehkä toiseksi nopeiten katseluita saanut suomalaistekoinen mv (eli 359t 3 viikossa) tältä vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä aiemmin puhuttiin siitä miten Suomalaiset musavideot on tavallisesti sitä tylsää bändin kanssa svengailua ja auton/maiseman/ikkunan vierellä seisoskelua, niin tän vuoden videoita nyt selatessa pitää sanoa että se Blind Channelsin Deadzone mv on myös aika hyvin tehty, menevä ja vähän humoristinenkin. Ei ole niin erikoinen kuin ICIP, mutta näkee miksi se on ICIP:in jälkeen ehkä toiseksi nopeiten katseluita saanut suomalaistekoinen mv (eli 359t 3 viikossa) tältä vuodelta.
Tai siis kolmanneksi... ccc aina unohtuu laskuista kun se on jotenkin niin erikoistapaus että lokeroin sen aivoissani johonkin toiseen kategoriaan.
K uusi stoory: siellä se nyt on JO:n keikkabussissa matkalla Turkuun.
Pakko sanoa: K on niin ihana uudessa stoorissa 💚 pieni matkaopas, jolla ei ole kaikki hanskassa 😂 tällaisia klippejä olen kaivannut!
Oli ihana nähdä K:ta eilen liven kautta! Ja sitten vielä somessa vähän 💚 on se vaan niin ihana esiintyjä! Hyvin huomioi JO-pojat... Mutta minulle jäi nälkä päästä K:n keikalle 😅