Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni joku fani täällä tiesi... Minä olen kuullut siitä jostain suihinotto-tarinasta, jossa ehkä viitattiin siihen suuntaan...
Suihinotto-tarina? 👀
Tänne aiemmin jaettiin se tumblr-postaus, jossa oli kerätty faktoja T:stä.. mielestäni siinä oli mainittu että T otti miehetlä suihin, mutta ei ottanutkaan siitä maksua..tai jotain :D
Kuulostaa vähän epämääräiseltä. Ei ton perusteella voi päätellä mikä on Tommyn seksuaalinen suuntautuminen.
Ei hän oo sitä minusta missään sanonut.[/quote
Tommy pitää yksityiselämänsä tosiaankin pois julkisuudesta. On hirveän vaikeaa löytää tietoa mistään.
Totta, on epämääräistä... Mutta kyllä tuollaisesta tarinasta nyt voi päätellä että hän on sentään kiinnostunut/utelias edes kokeilumielessä myös miehistä.. Minä en tiedä yhtäkään heteromiestä, joka on myöntänyt antaneensa blowjobin toiselle miehelle :D T on kyllä vapaa taiteilijasielu, niin vaikea tehdä mitään päätelmiä mihinkään suuntaan. Hän pitänee yksityiselämänsä poissa julkisuudesta
Pari haastattelua mitä olen Tommysta lukenut niin on mainittu ainakin nuoruuden tyttöystävä, ei mitään poikaystävästä. Mutta näissä haastatteluissa se ei ole ollut pääasia vaan tullut jossain sivulauseessa ilmi.
Vierailija kirjoitti:
päivittäis K nyt jotain! D:
On kyllä ihmeen hiljainen päivä... Yleensä K on jotain postannut lomallakin... Alan pian oikeasti uskoa että se on Norjassa xD
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli pari päivää niin nannaa, että nyt tuntuu jääneen tyhjän päälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli pari päivää niin nannaa, että nyt tuntuu jääneen tyhjän päälle :D
Vieroitusoireet iskee päälle xD Jos K on tehnyt wiwiblogsin kanssa haastattelun icip:iin liittyen, onko kellään tietoa koska se julkaistaisiin? Onko heillä jokin tietty aikataulu, vai julkaiseeko ne sitä vauhtia kun ehtii?
Ei muuten ole hirveän paljon aikaa jäljellä kun sen keikkaputki jatkuu taas, alle kaksi viikkoa niin K:lla on 6 keikkaa ensin Suomessa ja sitten tulee jo Euroopanrundi. Jatkuu joka viikko keikkoja vuoden luppuun asti. Mutta onneksi ne on enimmäkseen viikonloppujen ympärillä, niin tiimillä on jotain päiviä aina viikolla keskittyä palautumiseen ja musantekoon.
CCC by Alessandra ja Joker Out.
https://twitter.com/twjulietta/status/1703397069451317748?t=ppCuxFPZnSU…
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole hirveän paljon aikaa jäljellä kun sen keikkaputki jatkuu taas, alle kaksi viikkoa niin K:lla on 6 keikkaa ensin Suomessa ja sitten tulee jo Euroopanrundi. Jatkuu joka viikko keikkoja vuoden luppuun asti. Mutta onneksi ne on enimmäkseen viikonloppujen ympärillä, niin tiimillä on jotain päiviä aina viikolla keskittyä palautumiseen ja musantekoon.
Niinpä! Olen itse menossa sinne Berliiniin, ja alkaa jo kutkuttamaan vatsan pohjasta :D Se EU-kiertueviikko tulee olemaan hullu! Varmasti ulkkisfanit on silloin liekeissä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä ihana! A oli K:n pikkusisko viisuissa <3 toivon että K Olisi Oslossa, mutta tuskin on. Haluaisin nähdä A:n ja K:n temmellystä myös!
Tulikin mieleen, että onkohan Kärtsän Euroopan kiertueelle tulossa viisuartisteja katsomaan. Onko kenties ihan kutsuttuna vai joutuneet itse ostamaan liput? 👀
Vierailija kirjoitti:
Musavideon kommenttikentän perusteella Kärtsällä on paljon puolalaisia ja italialaisia faneja. Hänen kannattaisi ottaa ne keikkalistalle, kun alkaa sopimaan ensi vuoden keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Olen itse menossa sinne Berliiniin, ja alkaa jo kutkuttamaan vatsan pohjasta :D Se EU-kiertueviikko tulee olemaan hullu! Varmasti ulkkisfanit on silloin liekeissä!
Tulee varmasti niin siistiä!
Vierailija kirjoitti:
Tulikin mieleen, että onkohan Kärtsän Euroopan kiertueelle tulossa viisuartisteja katsomaan. Onko kenties ihan kutsuttuna vai joutuneet itse ostamaan liput? 👀
Luulisin että olisi tulossa... Tietenkin kaikilla on omat kuvionsa syksyllä. Voisin kuvitella Luke/Teya/Salena/Mia -porukoita tulemaan. JO:llakin on loma siinä välissä. B meni Luken konserttiin kesällä, niin en pidä sitäkään mahdottomuutena, elleivät he ole Thaikuissa monta viikkoa putkeen. Voisin kuvitella sinne myös wiwiblogsin, ja ehkä jotain mainstream-julkkiksiakin..
Vähän ohi ketjun aiheen, mutta onko kukaan seurannut, miten paljon yhteistyötä tän vuoden viisuartistit on keskenään tehneet? Mun mielestä näitä tän vuoden ystävyyssuhteita on ollut ilo seurata, kun niitä on tullut aika reippaasti! JO/Wild Youth -yhteiskiertue, sitten oli Luke Black/The Busker (lämppärinä), Sudden Lights/Piqued Jacks (lämppärinä), Mae vierailulla JO:n keikalla, B täällä K:n keikalla, plus ihan vaan yleisesti Mia/Teya/Luke hengailemassa keskenään... Mitähän kaikkea muuta olikaan? En niin tarkasti ole viisuja ennen seurannut, että tietäisin, kuinka tavanomaista tällainen on, mutta aika mainiota silti seurata tällaisten ystävyyssuhteiden syntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä ihana! A oli K:n pikkusisko viisuissa <3 toivon että K Olisi Oslossa, mutta tuskin on. Haluaisin nähdä A:n ja K:n temmellystä myös!
Jos K jaksaisi ens vuonna mennä vähän pidemmälle euroopanrundille, vaikka uutta levyä promoamaan, niin silloin se voisi Käydä yös Norjassa ja nähdä A:takin. Olisi tosi sööttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musavideon kommenttikentän perusteella Kärtsällä on paljon puolalaisia ja italialaisia faneja. Hänen kannattaisi ottaa ne keikkalistalle, kun alkaa sopimaan ensi vuoden keikkoja.
Eiköhän Warnerin buukkausagentit ole jo niitä ens vuoden keikkoja järsjestelemässä, mitä sitten ovatkaan suunnitelleet. Nehän pitää järkätä melko pitkään etukäteen, varsinkin jos on yhtään hienompi keikkalukaali joissa kalenterit buukataan esiintyjiä täyteen kuukausikaupalla etukäteen, eikä mikään kyläbaarin takapiha.
Kuulostaa vähän epämääräiseltä. Ei ton perusteella voi päätellä mikä on Tommyn seksuaalinen suuntautuminen.
Ei hän oo sitä minusta missään sanonut.