Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
5781/20844 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spotifyn numerot tullut! Oho, ICIP:illä 251 t, eli yli tuplasti mitä olin veikannut, olin ajatellut jotain 100t. Hyvä Kärde ja Tommy!

(Ja koska Alessandraa pohdittiin aiemmin niin kävin katsomassa: 92t . Tosi hienot numerot kans, ei taida olla ihan niin korkea kuin sen edellinen mutta luulen että ei hirveän kaukana siitä myöskään. Hyvä Alessandra myös! )

Oho!! Hyvä Kärde! Todellakin hyvä lähtö! Miljoona tulee varmaan muutamissa päivissä? ja onhan tuo 150k youtube+251k spotify jo yhteensä 400k :)

Vierailija
5782/20844 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spotifyn numerot tullut! Oho, ICIP:illä 251 t, eli yli tuplasti mitä olin veikannut, olin ajatellut jotain 100t. Hyvä Kärde ja Tommy!

(Ja koska Alessandraa pohdittiin aiemmin niin kävin katsomassa: 92t . Tosi hienot numerot kans, ei taida olla ihan niin korkea kuin sen edellinen mutta luulen että ei hirveän kaukana siitä myöskään. Hyvä Alessandra myös! )

Mistä näät nämä luvut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5783/20844 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näät nämä luvut?

Spotifyn desktop-sovellus, ihan ilmaisversio. Siellä näkee kaikkien biisien numerot kun selaa artistin diskografiaa (oikean reunan sivupalkin pitää sulkea pois tieltä ainakin itselläni, muuten se peittää ne luvut). Nettiversiossa ei kai näe, ainakaan top-listan ulkopuolella..

Vierailija
5784/20844 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näät nämä luvut?

Spotifyn desktop-sovellus, ihan ilmaisversio. Siellä näkee kaikkien biisien numerot kun selaa artistin diskografiaa (oikean reunan sivupalkin pitää sulkea pois tieltä ainakin itselläni, muuten se peittää ne luvut). Nettiversiossa ei kai näe, ainakaan top-listan ulkopuolella..

Pitäiskö tämän saada siis puhelimeen? En löydä play kaupasta :(

Vierailija
5785/20844 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifyissa on muuten icip:n viralliset sanat :D on se "i like her ass and titties make a trick..." xD

Vierailija
5786/20844 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näät nämä luvut?

Ei, desktop-versio tarkoittaa tavallista tietokonetta, eli pöytätietokone tai läppäri tarvitaan. Mobiilisovellus taitaa olla tyypilliseen tapaan vähän karsitumpi, en ainakaan itse muista että olisin löytänyt kännykkäversiosta kaikkia biisien numeroita. (Mutta en ole kyllä testannut pitkään aikaan, en käytä Spotifyta kännykällä enää. :/)

Vierailija
5787/20844 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin desktop-sovelluksella numeron! 251k se on :)

Vierailija
5788/20844 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näät nämä luvut?

Ei, desktop-versio tarkoittaa tavallista tietokonetta, eli pöytätietokone tai läppäri tarvitaan. Mobiilisovellus taitaa olla tyypilliseen tapaan vähän karsitumpi, en ainakaan itse muista että olisin löytänyt kännykkäversiosta kaikkia biisien numeroita. (Mutta en ole kyllä testannut pitkään aikaan, en käytä Spotifyta kännykällä enää. :/)

Juu nyt minäkin sain näkyviin, kiitos paljon vinkkauksesta :)

Vierailija
5789/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! On kivaa nähdä miten hyvin Kärde menestyy, uusi mv on taidettu ottaa tosi hyvin vastaan. Toivon ihan sydämeni pohjasta että tää jatkuu! Mutta itse putosin niin syvälle Tommy-kaninkoloon että taidan vaihtaa fandomia. Kiitos kaikille, tää on ollu hirveen kiva ja rauhallinen palsta!

Vierailija
5790/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista kuulla muidenkin Kärtsyn biisien kuunteluluvut! Osais vähän verrata.

Vierailija
5791/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! On kivaa nähdä miten hyvin Kärde menestyy, uusi mv on taidettu ottaa tosi hyvin vastaan. Toivon ihan sydämeni pohjasta että tää jatkuu! Mutta itse putosin niin syvälle Tommy-kaninkoloon että taidan vaihtaa fandomia. Kiitos kaikille, tää on ollu hirveen kiva ja rauhallinen palsta!

Mulle on käynyt samalla tavalla ja itseasiassa olen alkanut lukemaan K/T shippejä. Ne on tosin nopeasti luettu, joten ehkä täytyy alkaa kirjoittamaan niitä itse.😂 Tommy vei mukanaan.

Vierailija
5792/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

240 000 kuuntelukertaa tubessa.

Vierailija
5793/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Aika hyvin on yön aikana tullut katseluita.. niitä oli jotain 220k paikkeilla yöllä 💪

Vierailija
5794/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi jännitys.. JO-pojat ovat jo Norjassa ja kiertue alkaa huomenna! Toivon/uskon että K on kaikilla Suomen keikoilla mukana... Ehkä pyörryn kun K astuu lavalle 🙈🙈

Vierailija
5795/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis mielenkiintoista kuulla muidenkin Kärtsyn biisien kuunteluluvut! Osais vähän verrata.

Ccc:n jälkeen viulunkieli on kuunnelluin, noin 6,5 miljoonaa, sitten välikuolema noin 5,4 miljoonaa. Sit niitä 1-4 miljoonan välissä on jonkun verran kappaleita.

Vierailija
5796/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oliko jollain tietoa, missä Tommy on puhunut seksuaalisuudestaan? Keskusteluista lukenut, että olisi kertonut olevansa tosi elämässä bi. En löydä kyllä mistään.

Vierailija
5797/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni joku fani täällä tiesi... Minä olen kuullut siitä jostain suihinotto-tarinasta, jossa ehkä viitattiin siihen suuntaan...

Vierailija
5798/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni joku fani täällä tiesi... Minä olen kuullut siitä jostain suihinotto-tarinasta, jossa ehkä viitattiin siihen suuntaan...

Suihinotto-tarina? 👀

Vierailija
5799/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5800/20844 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto-tarina? 👀

Tänne aiemmin jaettiin se tumblr-postaus, jossa oli kerätty faktoja T:stä.. mielestäni siinä oli mainittu että T otti miehetlä suihin, mutta ei ottanutkaan siitä maksua..tai jotain :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi