Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Spotifyn numerot tullut! Oho, ICIP:illä 251 t, eli yli tuplasti mitä olin veikannut, olin ajatellut jotain 100t. Hyvä Kärde ja Tommy!
(Ja koska Alessandraa pohdittiin aiemmin niin kävin katsomassa: 92t . Tosi hienot numerot kans, ei taida olla ihan niin korkea kuin sen edellinen mutta luulen että ei hirveän kaukana siitä myöskään. Hyvä Alessandra myös! )
Mistä näät nämä luvut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spotifyn numerot tullut! Oho, ICIP:illä 251 t, eli yli tuplasti mitä olin veikannut, olin ajatellut jotain 100t. Hyvä Kärde ja Tommy!
(Ja koska Alessandraa pohdittiin aiemmin niin kävin katsomassa: 92t . Tosi hienot numerot kans, ei taida olla ihan niin korkea kuin sen edellinen mutta luulen että ei hirveän kaukana siitä myöskään. Hyvä Alessandra myös! )
Mistä näät nämä luvut?
Spotifyn desktop-sovellus, ihan ilmaisversio. Siellä näkee kaikkien biisien numerot kun selaa artistin diskografiaa (oikean reunan sivupalkin pitää sulkea pois tieltä ainakin itselläni, muuten se peittää ne luvut). Nettiversiossa ei kai näe, ainakaan top-listan ulkopuolella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näät nämä luvut?
Spotifyn desktop-sovellus, ihan ilmaisversio. Siellä näkee kaikkien biisien numerot kun selaa artistin diskografiaa (oikean reunan sivupalkin pitää sulkea pois tieltä ainakin itselläni, muuten se peittää ne luvut). Nettiversiossa ei kai näe, ainakaan top-listan ulkopuolella..
Pitäiskö tämän saada siis puhelimeen? En löydä play kaupasta :(
Spotifyissa on muuten icip:n viralliset sanat :D on se "i like her ass and titties make a trick..." xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näät nämä luvut?
Ei, desktop-versio tarkoittaa tavallista tietokonetta, eli pöytätietokone tai läppäri tarvitaan. Mobiilisovellus taitaa olla tyypilliseen tapaan vähän karsitumpi, en ainakaan itse muista että olisin löytänyt kännykkäversiosta kaikkia biisien numeroita. (Mutta en ole kyllä testannut pitkään aikaan, en käytä Spotifyta kännykällä enää. :/)
Minäkin löysin desktop-sovelluksella numeron! 251k se on :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näät nämä luvut?
Ei, desktop-versio tarkoittaa tavallista tietokonetta, eli pöytätietokone tai läppäri tarvitaan. Mobiilisovellus taitaa olla tyypilliseen tapaan vähän karsitumpi, en ainakaan itse muista että olisin löytänyt kännykkäversiosta kaikkia biisien numeroita. (Mutta en ole kyllä testannut pitkään aikaan, en käytä Spotifyta kännykällä enää. :/)
Juu nyt minäkin sain näkyviin, kiitos paljon vinkkauksesta :)
Huomenta! On kivaa nähdä miten hyvin Kärde menestyy, uusi mv on taidettu ottaa tosi hyvin vastaan. Toivon ihan sydämeni pohjasta että tää jatkuu! Mutta itse putosin niin syvälle Tommy-kaninkoloon että taidan vaihtaa fandomia. Kiitos kaikille, tää on ollu hirveen kiva ja rauhallinen palsta!
Olis mielenkiintoista kuulla muidenkin Kärtsyn biisien kuunteluluvut! Osais vähän verrata.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! On kivaa nähdä miten hyvin Kärde menestyy, uusi mv on taidettu ottaa tosi hyvin vastaan. Toivon ihan sydämeni pohjasta että tää jatkuu! Mutta itse putosin niin syvälle Tommy-kaninkoloon että taidan vaihtaa fandomia. Kiitos kaikille, tää on ollu hirveen kiva ja rauhallinen palsta!
Mulle on käynyt samalla tavalla ja itseasiassa olen alkanut lukemaan K/T shippejä. Ne on tosin nopeasti luettu, joten ehkä täytyy alkaa kirjoittamaan niitä itse.😂 Tommy vei mukanaan.
240 000 kuuntelukertaa tubessa.
Huomenta! Aika hyvin on yön aikana tullut katseluita.. niitä oli jotain 220k paikkeilla yöllä 💪
Nyt alkoi jännitys.. JO-pojat ovat jo Norjassa ja kiertue alkaa huomenna! Toivon/uskon että K on kaikilla Suomen keikoilla mukana... Ehkä pyörryn kun K astuu lavalle 🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoista kuulla muidenkin Kärtsyn biisien kuunteluluvut! Osais vähän verrata.
Ccc:n jälkeen viulunkieli on kuunnelluin, noin 6,5 miljoonaa, sitten välikuolema noin 5,4 miljoonaa. Sit niitä 1-4 miljoonan välissä on jonkun verran kappaleita.
Hei oliko jollain tietoa, missä Tommy on puhunut seksuaalisuudestaan? Keskusteluista lukenut, että olisi kertonut olevansa tosi elämässä bi. En löydä kyllä mistään.
Mielestäni joku fani täällä tiesi... Minä olen kuullut siitä jostain suihinotto-tarinasta, jossa ehkä viitattiin siihen suuntaan...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni joku fani täällä tiesi... Minä olen kuullut siitä jostain suihinotto-tarinasta, jossa ehkä viitattiin siihen suuntaan...
Suihinotto-tarina? 👀
Tämä on upea K/T fanart
https://www.tumblr.com/frogtossing/728691416142872576/its-crazy-its-par…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto-tarina? 👀
Tänne aiemmin jaettiin se tumblr-postaus, jossa oli kerätty faktoja T:stä.. mielestäni siinä oli mainittu että T otti miehetlä suihin, mutta ei ottanutkaan siitä maksua..tai jotain :D
Oho!! Hyvä Kärde! Todellakin hyvä lähtö! Miljoona tulee varmaan muutamissa päivissä? ja onhan tuo 150k youtube+251k spotify jo yhteensä 400k :)