Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Ei se varapaatti sitten turha ole! Ig live alkaa 23 :D
Etäyhteydellä varmaan, mutta olisi mieletöntä, jos Tommy olisi Jeren kanssa fyysisesti sen liven.
Minunkin mielestäni hiustenleikkuu tapahtuu kotona--- oli se siiten K:n tai kampaajan.. Voi K:ta, ei voi mennä edes parturiin tavallisesti :D
Kiitos Rontti-Mikke, kun jaat selkeästi instaan, että 00 tapahtuu nimenomaan Spotify.
Vierailija kirjoitti:
Etäyhteydellä varmaan, mutta olisi mieletöntä, jos Tommy olisi Jeren kanssa fyysisesti sen liven.
Siellä jois pojat punaista Marlia 😭💚
Mikke!! Viittitkö vinkata Karimille että haluaisin tämän uusimman stoorikuvan ilman noita tekstejä puhelimeeni.
Vierailija kirjoitti:
Hitto ei ole kukaan tajunnut päivystää Tallinnan paatteja.
Twitterin perusteella mv on jo nähtävissä Japanissa. Kuulemma worth the wait !!!
Vierailija kirjoitti:
Twitterin perusteella mv on jo nähtävissä Japanissa. Kuulemma worth the wait !!!
Mä en ymmärrä mistä tä olis voinu vuotaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mistä tä olis voinu vuotaa
Seuraan yhtä japanilaista fania ig:ssä.. Hän kirjoitti, että MV on nähtävissä ja biisi kuunneltavissa apple musicissa... En tiedä applen jutuista mitään, mutta voi olla mahdollista...
Jos löydätte jostakin tietoa, niin älkää pliis spoilatko sisältöä tänne. 😅 Mitenkään ton ei kyllä pitäisi mahdollista olla, eikä tästä ole, kuin väitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos löydätte jostakin tietoa, niin älkää pliis spoilatko sisältöä tänne. 😅 Mitenkään ton ei kyllä pitäisi mahdollista olla, eikä tästä ole, kuin väitteitä.
Samaa mieltä! En halua tietää!!!
Mä meen nukkumaan. Tuo voi olla vaan huhu, mutta aion välttää spoilaukset kaikin keinoin. Livet tykkään katsoa jälkikäteen joka tapauksessa koska olen hermoheikko enkä kestä sitä kun livevideota ei voi selata eteen ja taakse halutessa. xD Joku sen taltioi ja laittaa youtubeen/tiktokiin kumminkin.
Nähdään huomenna klo 8, öitä!
Krisu tilin tiktok stooreissa toisena mahtava T/K edit.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen nukkumaan. Tuo voi olla vaan huhu, mutta aion välttää spoilaukset kaikin keinoin. Livet tykkään katsoa jälkikäteen joka tapauksessa koska olen hermoheikko enkä kestä sitä kun livevideota ei voi selata eteen ja taakse halutessa. xD Joku sen taltioi ja laittaa youtubeen/tiktokiin kumminkin.
Nähdään huomenna klo 8, öitä!
Hyvää yötä! aamu kahdeksalta nähdään! :D
Näkeekö sen aamu-tv:n muualta kuin tv:stä? Minulla ei ole tv-johtoa xD
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö sen aamu-tv:n muualta kuin tv:stä? Minulla ei ole tv-johtoa xD
Näkee netistä, huomenta suomi. Jälkikäteen siis.
Vierailija kirjoitti:
Krisu tilin tiktok stooreissa toisena mahtava T/K edit.
Tämä oli hieno!
Eli musavideo tulee huomenna aamulla klo 8 Suomen aikaa ja tänään ig live n. klo 23 alkaen, jossa Tommykin ehkä mukana. Voi ei, pakko siis valvoa vaikka huomenna aikainen herätys xD.
K:n kampaaja näytti muuten olevan sen omassa kodissa vai ymmärsinkö paikan väärin?