Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu tilin tiktok stooreissa toisena mahtava T/K edit.
Tämä oli hieno!
Saisko linkkiä?
Oon tiktokissa omalla nimellä, joten sori, mutta en viitsi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu tilin tiktok stooreissa toisena mahtava T/K edit.
Tämä oli hieno!
Saisko linkkiä?
Löytyi sama tumblrin puolelta!
https://www.tumblr.com/king-krisu/728382812418359296/just-incase-anyone…
Alle tunti liveen!!! Ai että olen kaivannut K:n livejä! En malta odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Oliko sillä niitä useinkin ennen? Olen jälkiviisulainen niin en ole tainnut saada kokea yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sillä niitä useinkin ennen? Olen jälkiviisulainen niin en ole tainnut saada kokea yhtäkään.
Minäkään en ole kokenut livenä.. viisujen aikaan oli se dinner date live ja muutama katrin ja tanssijoiden kanssa ainakin :) En tiedä ennen viisuja -ajasta... ei olisi ollut kauheasti yleisöä varmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole kokenut livenä.. viisujen aikaan oli se dinner date live ja muutama katrin ja tanssijoiden kanssa ainakin :) En tiedä ennen viisuja -ajasta... ei olisi ollut kauheasti yleisöä varmaan
Mä satuin osumaan liveen viisujen aikaan, ainakin taisin nähdä kokonaan tuon tanssijoiden kanssa olleen liven. Samoin oli jossain välissä live Katri-toimittajan kanssa, sen muistan myös katsoneeni. En kyllä muista tarkalleen, paljonko katsojia niissä olisi ollut - ehkä 2000 henkeä? Ainakin Katrin kanssa livessä kysymykset ehti tulla vielä kohtuullisella vauhdilla, että niitä ehti joten kuten lukea. JO livessä juuri oli 4200 henkeä, vertailun vuoksi.
-eri
Sitten kun mennään kaksplussalle niin selostakaa joku mitä siinä livessä tapahtuu, pliis! En pysty itse katsomaan livenä mutta pääsen välillä ketjua lukaisemaan, niin olisi kiva tietää suunnilleen mitä on tapahtunut ja mistä puhuttu.
Mä valvon yleensä aina yhteen ihan pirteenä mutta nyt tänään tietysti väsyttää ihan hirveesti. Ei pysy silmät auki. Näkeeköhän tän liven huomenna jostain? Varmaan joku on jo sanonut, anteeksi jos toistan samoja kysymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Mä valvon yleensä aina yhteen ihan pirteenä mutta nyt tänään tietysti väsyttää ihan hirveesti. Ei pysy silmät auki. Näkeeköhän tän liven huomenna jostain? Varmaan joku on jo sanonut, anteeksi jos toistan samoja kysymyksiä!
Luulisi että joku aktiivifaneista filmaa sen koneelleen ja lataa jonnekin, mutta en ole nähnyt näissä ketjuissa keskustelua asiasta ainakaan niin ei hajua. :/
kyllä sen liven varmasti löytää jälkikäteen :) nyt alkaa jo tuntua perhoset vatsassa!
Vartti enää. Ellei tuu teknistä säätöä xD
Käärijä laulaa huomenna ICIP MTV3 Huomenta Suomessa. Uutisissa kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä laulaa huomenna ICIP MTV3 Huomenta Suomessa. Uutisissa kuultu.
LAULAA?!? xD
Luulen että siinä viitattiin mv:n esittämiseen...eikö??
Tässä vielä linkki väliaikaiselle paatille:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/icip-keskustelun-yoeketju.264810…
räjähtääköhän insta ku live alkaa?
Vierailija kirjoitti:
räjähtääköhän insta ku live alkaa?
Minä ainakin räjähdän :D
Huomenta! Jos IG live jäi näkemättä niin täältä löytyy.
Väsyttää!! Mutta kohta saadaan video!!
Katsooko joku Huomenta Suomen joka jaksaa aamuväsymyksessään raportoida mistä siellä haastiksessa puhutaan? Ei ole telkkaria enkä jaksa vääntää itselleni mitään mtv tunnareita...
Saisko linkkiä?