Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
5341/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/eurobison/728444954778714112

ICIP on jo ensimmäisille ulkona! Eli klo.00:00 paikallista aikaa! 👀

Mitäh?!?

Onnea Australia ja Uusi-Seelanti sit vaan. :D

Joo, näin se Spotifyssa yleensä julkaistaan, paikallisen ajan mukaan. Musavideota ei voi jaksottaa aikavyöhykkeittäin (eikä kannattaiskaan kun sehän leviäisi heti piraattiversiona netissä) niin jos tulee 00 niin varmasti Suomen,eli myös Viron, aikaan.

6 ja puol tuntia jäljellä muuten.

Leviää spotifyista jo myös (huonompilaatuisia) äänitteitä. Itse pysyn kaukana niistä linkeistä ja odotan, vaikka se miten vaikeeta onkin.

Toki, mutta äänitteen leviäminen ei ole iso juttu niin kuin musavideo, varsinkin kun ICIP:iä ei ole kappaleena yritetty salata mitään.

Selkäesti musavideo on tämän projektin pääpointti, ja Warner varmasti haluaa että se katsotaan oikean kanavan kautta.

Vierailija
5342/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh?!?

Joo, näin se Spotifyssa yleensä julkaistaan, paikallisen ajan mukaan. Musavideota ei voi jaksottaa aikavyöhykkeittäin (eikä kannattaiskaan kun sehän leviäisi heti piraattiversiona netissä) niin jos tulee 00 niin varmasti Suomen,eli myös Viron, aikaan.

Leviää spotifyista jo myös (huonompilaatuisia) äänitteitä. Itse pysyn kaukana niistä linkeistä ja odotan, vaikka se miten vaikeeta onkin.

Toki, mutta äänitteen leviäminen ei ole iso juttu niin kuin musavideo, varsinkin kun ICIP:iä ei ole kappaleena yritetty salata mitään.

Selkäesti musavideo on tämän projektin pääpointti, ja Warner varmasti haluaa että se katsotaan oikean kanavan kautta.

On se aika iso juttu, koska studioversiota ei ole aiemmin kuultu. Spotify kuunteluista artistit voivat saada edes jotakin, tuollaisten äänitteiden kuuntelusta eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh?!?

On se aika iso juttu, koska studioversiota ei ole aiemmin kuultu. Spotify kuunteluista artistit voivat saada edes jotakin, tuollaisten äänitteiden kuuntelusta eivät.

99% ihmisistä kumminkin jaksaat odottaa sen muutaman tunnin eivätkä mene metsästämään nauhotteen piraattiversiota. Näin se on melkein kaikkien artistien kohdalla, se pirattikuntelijoiden määrä on niin häviävän pieni että aikavyöhykejaksottaminen kannattaa paremmin kuin yhdellä kertaa julkaisu. 

Musavideo taas on semmoinen että sen juoni spoilataan heti somessa jos joku saa sen käsiinsä etukäteen, ja silloin fanien on tosi vaikea olla vastustamatta kiusausta mennä katsomaan piraattiversio niin että voi yhdessä keskustella siitä muiden fanien kanssa. Itse kappaletta ei voi oikein spoilata kertomalla siitä somessa.

Vierailija
5344/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset!! Miten jaksan odottaa kuusi tuntia? 😭 en tiedä olenko ylidramaattinen, mutta minulla nousee kyyneleet silmiin kun ajattelen sen mv:n ensikatsomista.. jotenkin olen niin ylpeä K:sta.. ja olen odottanut sitä niin innolla.. ja nyt se päivä on tullut? 🥹

Jonkun pitää perustaa se varapaatti täksi yöksi!

Vierailija
5345/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset!! Miten jaksan odottaa kuusi tuntia? 😭 en tiedä olenko ylidramaattinen, mutta minulla nousee kyyneleet silmiin kun ajattelen sen mv:n ensikatsomista.. jotenkin olen niin ylpeä K:sta.. ja olen odottanut sitä niin innolla.. ja nyt se päivä on tullut? 🥹

Siis mä olen myös pari kertaa liikuttunut Kn menestyksestä. Ylipäätään koko hullusta vuodesta ja siitä, mitä on saanut sen aikana aikaiseksi. Sietää olla ylpeä.

Vierailija
5346/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meen perustaan kohta, syön vaan illallisen ensin :D

Vierailija
5347/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä olen myös pari kertaa liikuttunut Kn menestyksestä. Ylipäätään koko hullusta vuodesta ja siitä, mitä on saanut sen aikana aikaiseksi. Sietää olla ylpeä.

Ja että kaiken tuon jälkeen sen pää on edelleen kasassa eikä siitä ole muutenkaan tullut mikään ylimielinen k*sipää. Edelleen nöyrä muttei nöyristelevä. 💚 Niin ylpeä hänestä!

Vierailija
5348/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksatte mennä hu töihin? Mä pyydän jo etukäteen anteeksi mun huomisilta asiakkailta, tosin onneksi he eivät ehkä huomaa mitään.😅

Vierailija
5349/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan, en oikeasti ole koskaan seurannut näin tiiviisti jonkun artistin tekemisiä. En edes siinä pahimmassa teini-iässä. Olen odottanut (näin kliseisesti sanottuna) kuin kuuta nousevaa tämän videon ilmestymistä ja olen onnellinen, että nämä kaksi mahtavaa taiteilijaa kohtasivat toisensa.

Vierailija
5350/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksatte mennä hu töihin? Mä pyydän jo etukäteen anteeksi mun huomisilta asiakkailta, tosin onneksi he eivät ehkä huomaa mitään.😅

Onnea on olla opiskelija. Verkkomuotoisesti.

Vierailija
5351/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni on etätyöt ja liukuva työaika eli tuun linjoille vasta kun pakko ja poistun heti kun voin

Vierailija
5352/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on ohjannut ICIP videon? Kiinnostaa. Enkä löydä tietoa mistään.

Vierailija
5353/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän takia talous menee huomenna alamäkeä, koska koko Suomi on sairaslomalla.😉

Vierailija
5354/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonniin, ICIP yövaraketju on tehty. Klo23 vedetään sitten takit niskaan ja siirrytään jatkoille kuin Kärden biisissä konsanaan: https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/icip-keskustelun-yoeketju.264810…

Vierailija
5355/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan, en oikeasti ole koskaan seurannut näin tiiviisti jonkun artistin tekemisiä. En edes siinä pahimmassa teini-iässä. Olen odottanut (näin kliseisesti sanottuna) kuin kuuta nousevaa tämän videon ilmestymistä ja olen onnellinen, että nämä kaksi mahtavaa taiteilijaa kohtasivat toisensa.

Sama. Nuorena nyrpistelin nenääni kaikenlaisille "fanitytöille", nyt minusta tuli tällainen "faninainen". Nytkin Fantastista-kappale soi taustalla, huoh....

Vierailija
5356/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonniin, ICIP yövaraketju on tehty. Klo23 vedetään sitten takit niskaan ja siirrytään jatkoille kuin Kärden biisissä konsanaan: https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/icip-keskustelun-yoeketju.264810…

Kiitos!

Vierailija
5357/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, saatikka että olisin ollut osana mitään näin ihanaa fanikuntaa, jonka kanssa olisin jakanut ajatuksia! Te olette ihania!

Vierailija
5358/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on ohjannut ICIP videon? Kiinnostaa. Enkä löydä tietoa mistään.

Karim Saheb. Ig:ssä nimellä kaverikarim

Vierailija
5359/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,5 tuntia jäljellä.

Vierailija
5360/20844 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kn uusi Insta story ilmestyi, siellä se istui parturilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän