Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
4481/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon menossa Tavalle jonottamaan ja voin varata paikkaa tarvittaessa. Naamasta näkee kuka kuuluu samaan salaseuraan.

Naamasta näkee?

Niin kato, niistä rypyistä ja uurteista... JK!

Olen 26-vuotias, joten meni ohi. Sori.🤣

Sithän työ juniorijaoston jäsenet voitte kysellä meiltä rypyllisiltä kun aletaan steppaamaan paikallaan että "tartteeko mamman päästä vessaan, voin pitää paikkaa" 🤭🤣

t. 52v.

Huuda mikrofoniin, että onko täällä puutarhureita? Voiko joku pitää paikkaa, mun pitää kastella kukat.

Mä meinaan huutaa mikrofoniin, että panen miestä seinälle jos en pääse vessaan. Tunnistaiskohan joku siitä :)

Vierailija
4482/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten viedäänkin nautoja suljetulle". Päivän paras. Enkä ole päivän paras -jankkaaja, päinvastoin oon melkein ärsyyntynyt koko tyypistä. Mut tää oli hauska. Päivän hauskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon menossa Tavalle jonottamaan ja voin varata paikkaa tarvittaessa. Naamasta näkee kuka kuuluu samaan salaseuraan.

Naamasta näkee?

Sithän työ juniorijaoston jäsenet voitte kysellä meiltä rypyllisiltä kun aletaan steppaamaan paikallaan että "tartteeko mamman päästä vessaan, voin pitää paikkaa" 🤭🤣

t. 52v.

Huuda mikrofoniin, että onko täällä puutarhureita? Voiko joku pitää paikkaa, mun pitää kastella kukat.

Mä meinaan huutaa mikrofoniin, että panen miestä seinälle jos en pääse vessaan. Tunnistaiskohan joku siitä :)

Ota sit kans hameesta kiinni (kuten K)!

Vierailija
4484/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke, anna nyt joku mv kuva vielä tähän viikon lopputunneille!  Tiedetään että sinulla niitä varmasti riittä siellä kameran muistikortilla ja kumminkin haluat jakaa!

Vierailija
4485/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oliskin 12.9 Sloveniassa ja olikos se Tallinna 13.9? Mutta toisaalla oltiinkin jo sitä mieltä, että se live itsessään on se yllätys, kun eivät tee usein

Vierailija
4486/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meitä täällä 8?

Pistäkee peukkuja ootteko täällä vai ette.

Vierailija
4487/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotakin yllätystä lupaillaan siinä Joksujen livessä, mitähän sieltä on tulossa :o

Live aukeaa ja Kärtsä on siellä mukana :D

Ostan saman tien junalipun Kuopioon ja marssin Niuvaniemeen jos Kärtsä on siellä sohvalla istumassa niiden välissä. Se on sitten tämän palstailun loppu.

Vierailija
4488/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamasta näkee?

t. 52v.

Ota sit kans hameesta kiinni (kuten K)!

Tarkoitin toki T! :D

Vierailija
4489/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Kärtsän mikin käyttö on kyllä niin suoraa flirttiä ja tiisausta etten tiedä mikä muu olis ... Huh huh...

On. Ja onhan sillä muutakin sensuellia flirttiä keikkojen aikana, ne eleet ja ilmeet, huhhuh.

Vierailija
4490/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ollaankin sitten siinä pisteessä että voidaan viimeinkin sanoa "musavideo tulee tällä viikolla". Onnea vaan töihin keskittymiseen kaikille.

Vierailija
4491/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ne gayt on soutumatkalla Tallinnassa, kun ei oo näkyny?

Ehkä ne häipyi, kun muiden epäiltiin olevan sama henkilö about kymmenessä eri persoonassa ja yhtä uhkailtiin.

Vierailija
4492/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun emoketju menee lukkoon, tämä ketju muuttuu peenjauhamiseksi. Näin se vain on. :/

Vierailija
4493/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Kärtsän mikin käyttö on kyllä niin suoraa flirttiä ja tiisausta etten tiedä mikä muu olis ... Huh huh...

On. Ja onhan sillä muutakin sensuellia flirttiä keikkojen aikana, ne eleet ja ilmeet, huhhuh.

Ja ne säihkyvät silmät ja intensiivinen katse...

Vierailija
4494/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä mainittu TTK:ssa.

Vierailija
4495/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotakin yllätystä lupaillaan siinä Joksujen livessä, mitähän sieltä on tulossa :o

Live aukeaa ja Kärtsä on siellä mukana :D

Ostan saman tien junalipun Kuopioon ja marssin Niuvaniemeen jos Kärtsä on siellä sohvalla istumassa niiden välissä. Se on sitten tämän palstailun loppu.

Mä ostan bussilipun. Niuvassa nähdään.

Vierailija
4496/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna ollaankin sitten siinä pisteessä että voidaan viimeinkin sanoa "musavideo tulee tällä viikolla". Onnea vaan töihin keskittymiseen kaikille.

Onneks pääsen töistä aikaisin.

Vierailija
4497/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi jossain kommentissa (Tiktok tai Tumblr) et rakastaa K:n sieraimia. Täytyy sanoa et musta ne on just ne ainoat mistä itse en pidä.

Vierailija
4498/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä mainittu TTK:ssa.

Mitä sanottiin?

Vierailija
4499/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne säihkyvät silmät ja intensiivinen katse...

💚

Vierailija
4500/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Joksut ilmoitti livestä? :D Tai siis en ainakaan nähnyt instassa mitään aiheesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan