Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
4441/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin emoketjua ja löytyi Kärtsästä ihana sateenkaari-kuvapostaus 🌈

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/728083338227744769/taste-the-rai…

Vierailija
4442/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon menossa Tavalle jonottamaan ja voin varata paikkaa tarvittaessa. Naamasta näkee kuka kuuluu samaan salaseuraan.

Naamasta näkee?

Niin kato, niistä rypyistä ja uurteista... JK!

Olen 26-vuotias, joten meni ohi. Sori.🤣

Sithän työ juniorijaoston jäsenet voitte kysellä meiltä rypyllisiltä kun aletaan steppaamaan paikallaan että "tartteeko mamman päästä vessaan, voin pitää paikkaa" 🤭🤣

t. 52v.

Neljänkympin kerho ilmoittautuu pitämään paikkaa ja tartteis itsekin päästä vessaan :D

Jos olis oikeasti jokin keino varmistua ihmisistä täällä, voisin liittyä tähän vessavuorokerhoon. :p Mutta kai sitä pitää tyytyä vain kysymään takanaan jonottavalta kainosti, voisiko se muistaa mun naaman kymmenen minuuttia niin että ehdin vessaan kipaista ja sitten takaisin paikalleni jonoon.

Mikäköhän siinä on lähin paikka missä käydä veskis?

Kamppi, sitten pikkasen pidemmällä on Forum. Forumissa on ilmaiset, Kampista en muista kun siellä en aikoihin ole vessaa tarvinnut. Taisi toimia poleteilla kun viimeksi kävin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kauanko emolaiva on ollut lukittu edellisillä kerroilla? alkaa vähän huolestuttaa

Ei kannata huolestua. Se on hyvä, että tarkistavat huolellisesti, niin tietävät mikä "ongelman" nimi on.. Vakkaripalstalaisilla on ollut siellä asiallinen meno. 

Vierailija
4444/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hiljainen tuo Jo-ketju, eiköhän nää tännekin mahdu?

Vierailija
4445/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon menossa Tavalle jonottamaan ja voin varata paikkaa tarvittaessa. Naamasta näkee kuka kuuluu samaan salaseuraan.

Naamasta näkee?

Sithän työ juniorijaoston jäsenet voitte kysellä meiltä rypyllisiltä kun aletaan steppaamaan paikallaan että "tartteeko mamman päästä vessaan, voin pitää paikkaa" 🤭🤣

t. 52v.

Neljänkympin kerho ilmoittautuu pitämään paikkaa ja tartteis itsekin päästä vessaan :D

Jos olis oikeasti jokin keino varmistua ihmisistä täällä, voisin liittyä tähän vessavuorokerhoon. :p Mutta kai sitä pitää tyytyä vain kysymään takanaan jonottavalta kainosti, voisiko se muistaa mun naaman kymmenen minuuttia niin että ehdin vessaan kipaista ja sitten takaisin paikalleni jonoon.

Kamppi, sitten pikkasen pidemmällä on Forum. Forumissa on ilmaiset, Kampista en muista kun siellä en aikoihin ole vessaa tarvinnut. Taisi toimia poleteilla kun viimeksi kävin.

Ilmaiset on.

Vierailija
4446/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin emoketjua ja löytyi Kärtsästä ihana sateenkaari-kuvapostaus 🌈

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/728083338227744769/taste-the-rai…

Ihana💚 ja hyvä breikki tähän jono-vessa-keskusteluun.

Vierailija
4447/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy siis Jokereiden oma musiikki- ja keikkaketju kaikille kiinnostuneille! Oivallinen paikka keskustella heidän uudesta sinkusta ja tulevasta Nordic tourin keikoista aina silloin kun emoketju menee väliaikaisesti lukkoon. Perustettiin jo eilen kun viimeksi kävi lukkiutuminen: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5279728/joker-out-fiilistelyketju

Tänne on kyllä ihan alusta asti ollut nää jutut ihan tervetulleita.

Vierailija
4448/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi spämmätä tätä Käärijän ketjua JO-keikkajutuilla, kun sille on omakin ketju? Tämän ketjun hyvä puoli oli se, ettei tarvitse kahlata 5 sivua turhaa jorinaa aiheen vierestä jotta löytää Kärtsä some-jutuista aiheellista keskustelua.

Eihän se voi olla niin että JO-bändi on niin Käärijän siivellä ratsastava ilmiö Suomessa että sen fanit eivät edes kykene keskustelemaan heistä Käärijä-aiheisten ketjujen ulkopuolella.

Vierailija
4449/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamasta näkee?

t. 52v.

Ilmaiset on.

Kampissa on maksullisia ja ilmaisia. Maksulliset kaukoliikenneterminaalissa. Ravintoloiden välissä kakkos?kerroksessa on ilmaiset.

Vierailija
4450/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi spämmätä tätä Käärijän ketjua JO-keikkajutuilla, kun sille on omakin ketju? Tämän ketjun hyvä puoli oli se, ettei tarvitse kahlata 5 sivua turhaa jorinaa aiheen vierestä jotta löytää Kärtsä some-jutuista aiheellista keskustelua.

Eihän se voi olla niin että JO-bändi on niin Käärijän siivellä ratsastava ilmiö Suomessa että sen fanit eivät edes kykene keskustelemaan heistä Käärijä-aiheisten ketjujen ulkopuolella.

Koska tän ketjun yksi säännöistä oli, ettei ruveta pomottelemaan siitä, mistä saa puhua ja mistä ei.

Vierailija
4451/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksu-live tiistaina klo 21 Suomen aikaa IG ja TikTok! 🥳

Vierailija
4452/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi hiljainen jos edes pari Joksu-fania jaksaisi kirjoitella sinne.

Vierailija
4453/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotakin yllätystä lupaillaan siinä Joksujen livessä, mitähän sieltä on tulossa :o

Vierailija
4454/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4455/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotakin yllätystä lupaillaan siinä Joksujen livessä, mitähän sieltä on tulossa :o

Varman promoa uudelle biisille ja ehkä pikku pätkä siitä tai jotain

Vierailija
4456/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varman promoa uudelle biisille ja ehkä pikku pätkä siitä tai jotain

Eikö ne sanoneet, että ei liity biisiin?

Vierailija
4457/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rehellisyyden nimissä täälläkin saa joskus kahlata aikamoisen määrän Tommy Cash -viestejä löytääkseen Käärijä-sisältöä. Että samat säännöt kaikelle? En ole täällä riitelemässä joten jääköön tähän.

Vierailija
4458/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamasta näkee?

t. 52v.

Huuda mikrofoniin, että onko täällä puutarhureita? Voiko joku pitää paikkaa, mun pitää kastella kukat.

Vierailija
4459/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan jaksa kolmanteen ketjuun lähteä hyppimään kun nyt on mukavasti vakiintuneet nämä kaksi palstaa. Sitä paitsi emoketju varmaan avataan pian, niin joudutte vaan tän illan sietämään tätä höpinää. Ja kolmanneksi täällä taisi kaikenlainen K-liitteinen keskustelu olla sallittua - myös Joksut.

Vierailija
4460/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamasta näkee?

t. 52v.

Huuda mikrofoniin, että onko täällä puutarhureita? Voiko joku pitää paikkaa, mun pitää kastella kukat.

Voi emoketju emoketju, aukea jo, rukoilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan