Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Nauratti tuohon kuvaan jonkun tägäämät:
#this whole fit feels very balkan #jerko pouhonević on holiday
Ja siis joo, tuo on kyllä suht Balkan Dad -look, vaikka jalkineet ovatkin vähän väärät. Näin kun itse asun Balkanilla. :D
Mua huvittaa tuossa lomakuvassa kuinka paljon vaatetta K:lla on helteisessä lomamaassa päällä. Ihan lenkkarit ja nilkkasukatkin puoleen sääreen asti vedettynä xD.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa tuossa lomakuvassa kuinka paljon vaatetta K:lla on helteisessä lomamaassa päällä. Ihan lenkkarit ja nilkkasukatkin puoleen sääreen asti vedettynä xD.
Kyllähän se Suomessakin on usein käyttänyt esimerkiksi lämpimillä säillä vapaillaan hupparia.
Tykkää siis lämpimästä.. Itse teen kuolemaa jo kun mittari menee yli 20 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkää siis lämpimästä.. Itse teen kuolemaa jo kun mittari menee yli 20 astetta.
Simppelisti ihmiskehotkin on erilaisia, toiset palelee helposti. Ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simppelisti ihmiskehotkin on erilaisia, toiset palelee helposti. Ja päinvastoin.
Juu. Tai sitten olen mummoutumassa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Suomessakin on usein käyttänyt esimerkiksi lämpimillä säillä vapaillaan hupparia.
Ja T oli Kazakstanissa toppatakki päällä. 😅
https://www.instagram.com/p/CwpERLtOau0/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Jokohan tää nyt onnistuisi?
Tommyn festareiden instassa on jälleen tosi kiva ja kuuma stoori kostohameesta.
Ja!! Hän tekee hyvin samanlaisen liikkeen, kun K ccc:tä esittäessään. Ei ole tehnyt ennen, ainakaan en ole koskaan huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Ja!! Hän tekee hyvin samanlaisen liikkeen, kun K ccc:tä esittäessään. Ei ole tehnyt ennen, ainakaan en ole koskaan huomannut.
Herranjesta miten se tarttuu tuon karjunnan jälkeen tuohon hameeseen.
Onko kukaan koskaan koittanut laittaa Tommya horny jailiin? Onnistuuko mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aivan sama liike, kun minkä Kärtsy tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja!! Hän tekee hyvin samanlaisen liikkeen, kun K ccc:tä esittäessään. Ei ole tehnyt ennen, ainakaan en ole koskaan huomannut.On kyllä aivan sama liike, kun minkä Kärtsy tekee.
Linkkiä? En enää muista mikä Tommyfestareiden nimi oli xD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja!! Hän tekee hyvin samanlaisen liikkeen, kun K ccc:tä esittäessään. Ei ole tehnyt ennen, ainakaan en ole koskaan huomannut.On kyllä aivan sama liike, kun minkä Kärtsy tekee.
Mielessä vaan Jere Vantaalta? 😅 Jännittävää, että on uusi juttu hänellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä? En enää muista mikä Tommyfestareiden nimi oli xD.
Bigsummerfest.kz
Avatkaa omalla vastuulla! K...
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/727650461174382592
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan koskaan koittanut laittaa Tommya horny jailiin? Onnistuuko mitenkään?
... tai seinälle? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... tai seinälle? 🤔
En tiedä, millä kokoonpanolla tän saisi aikaiseksi.
Tässä vielä meidän turist travel man! <3
https://www.tumblr.com/c28hunter/727639163676000256