Mistä tietää että mies ei ole oikeasti kiinnostunut
Esim mistä tietää, että mies ei pidä viehättävänä tai että mies esittää kiinnostusta?
Kommentit (108)
Entäs ne miesten kaatolistat syynä esitykseen, metsästäjät?
Sitten, kun on tapailtu jo muutaman kerran, sen näkee kyllä, onko toinen oikeasti kiinnostunut juuri noista aiemmin mainituista seikoista: onko tosissaan, aktiivisuus, ollaan yhdessä myös julkisilla paikoilla, suhde etenee jne. Ja toisinpäin, kannattaa muistaa, mitä eräässä elokuvassa Ansa Ikonen sanoo miehelle, kun on oltu erossa ja mies sanoo, olisi niin paljon sanottavaa, mutta ei aikaa: "Tunnenhan minä sen." Eikä siis pelkästään ulkoisista reaktioista ole kysymys, vaan siitä, että nainen tuntee itsensä rakastetuksi. Kyllä sen tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun on tapailtu jo muutaman kerran, sen näkee kyllä, onko toinen oikeasti kiinnostunut juuri noista aiemmin mainituista seikoista: onko tosissaan, aktiivisuus, ollaan yhdessä myös julkisilla paikoilla, suhde etenee jne. Ja toisinpäin, kannattaa muistaa, mitä eräässä elokuvassa Ansa Ikonen sanoo miehelle, kun on oltu erossa ja mies sanoo, olisi niin paljon sanottavaa, mutta ei aikaa: "Tunnenhan minä sen." Eikä siis pelkästään ulkoisista reaktioista ole kysymys, vaan siitä, että nainen tuntee itsensä rakastetuksi. Kyllä sen tuntee.
Juuri näin. Jos ei tajua, mitä on tuntea itsensä rakastetuksi, niin ei ole ollut rakkauden kohteena. Ei siinä tarvitse arpoa, onko toinen kiinnostunut vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti, että miksi mies esittäisi kiinnostunutta. Varsinkin silloin, jos hän itse lähestyy ja ottaa kontaktia. Kerran tällainen mies oli hivenen ylimielinen ja ilkeäkin, mutta tuli useamman kerran juttelemaan. Olin niin kylmä häntä kohtaan hänen ilkeytensä takia, että hän lopulta luovutti. Ei hän kuitenkaan häiriköiden lähestynyt.
Minä tutustuin kerran sellaisen mieheen, joka käyttäytyi siten, kuin olisi ollut kiinnostunut. Meillä oli samantyyppisiä mielenkiinnon kohteita, hän oli mukavan oloinen ja viehättävä mies ja kiinnostuin hänestä. Homma ei edennyt ja sitten kävi pikkuhiljaa ilmi, että hän käyttäytyi usealle naiselle samalla tavoin, kuin olisi ollut kiinnostunut, antoi ymmärtää, mutta ei sitten kuitenkaan, ja hänellä oli iso naislauma "ystävinä" jotka olivat hänestä selvästi kiinnostuneita tai häneen ihastuneita. Hän sai huomiota ja palveluks
Sama. Olen täysin varma, että oli ihastunut minuun, mutta kielsi sen. Miehellä nimenomaan oli laaja ystäväpiiri naisia, jotka eivät tienneet toisistaan vaan jokainen luuli olevansa se ainoa. Miehelle olivat vain huvia, ajanvietettä ja itsetunnon pönkitystä. Naiset taas lääpällään, koska hänhän oli omalainen pelimies, joka osasi jutella mukavia jokaiselle naiselle juuri kuten kuuluu,mitä nainrn haluaa kuulla, fiksu, komea, herrasmies jne. Tämä pelimies- tyyli on harvinaisempi. Siinä juuri ei haeta seksiä tms fyysistä kontaktia, vaan henkisen puolen hyväksikäyttöä ja yhteenkuuluvuutta. Siitä saa tyydytystä.
Pelimiehiä on erilaisia, ei kaikki seksin perään oo. Tuli tämä itsekin koettua. Sain muuta kautta tietää hänen toiminnasta. Lemppasin hänet, yritti vielä et ollaan ystäviä. En tietenkään siihen kaveruuteen enää alistunu. Tiedän et nykyään seurustelee oikeasti, mutta jatkaa muiden naisten huomioimista naisen selän takana.
En ite luota kehenkään ellei sanota suoraan... Ties mitä pilaa jotkut tekee. 😟
Naiselta
Vierailija kirjoitti:
En ite luota kehenkään ellei sanota suoraan... Ties mitä pilaa jotkut tekee. 😟
Naiselta
Kuulin kerran et musta oli juoruttu omiaan. Ja miehet yritti vuoron perään saada. Aloin ihmetellä jossain vaiheessa käytöstä. Jotkut on ihan sairaita päästään.😅 No kukaan ei saanut enkä kyllä ollu antanut ennen sitäkään.. Oikeasti kaikkia kyl on. Mut aidon kiinnostuksen kyllä huomaa..
Ei mistään.