Mistä tietää että mies ei ole oikeasti kiinnostunut
Esim mistä tietää, että mies ei pidä viehättävänä tai että mies esittää kiinnostusta?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että joutuu aprikoimaan onko mies oikeasti kiinnostunut vai ei.
No tästä ei kyllä voi päätellä mitään. Mieshän voi olla ujo, epävarma itsestään tai sosiaalisesti kömpelö ja antaa siksi ristiriitaisia viestejä, vaikka on aidosti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä siitä, että se häipyy kun on saanut mitä haluaa.
Minulle kävi näin. Esitti kiinnostusta siihen saakka. Sitten häipyi.
Jos on aidosti kiinnostunut, penis jäykkenee ilman kosketusta lähelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Näin kävi minulle, eikä mies (tai miehet, niitä oli 2 joiden kanssa noin on käynyt) ollut siltikään kiinnostunut. Muuta kuin seksistä. Käyttivät minua siihen ja lemppasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kävi minulle, eikä mies (tai miehet, niitä oli 2 joiden kanssa noin on käynyt) ollut siltikään kiinnostunut. Muuta kuin seksistä. Käyttivät minua siihen ja lemppasivat.
Ne miehet eivät vaan tajunneet olleensa kiinnostuneita.
Joo paitsi vanhuksilla tai vanhoilla
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies esittäisi kiinnostunutta? Miehet eivät kiinnitä huomiota naisiin, joista eivät ole kiinnostuneita.
Onhan noita syitä. Jos miehellä on vaikka tylsää ja hän kaipaa jotakuta seuraksi tai kuuntelijaksi tai vaikka vaan seksiin. Sama juttu naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä siitä että jos itse heittäydyt passiiviseksi esim. et soittele tai tekstaile tai yritä tehdä mieheen vaikutusta. Niin ottaako mies aktiivisen roolin?
Jos mies on kiinnostunut niin hän ottaa yhteyttä oma-aloitteisesti, soittaa lähettää tekstareita, sopii yhteisiä menoja esim. konsertti- tai ravintolailta ja yrittää tehdä sinuun vaikutuksen.
Hän haluaa viettää aikaa kanssasi muutenkin kuin pikaisen seksin merkeissä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies ottaa yhteyttä. Ainakin näin minun kohdallani on käynyt joka kerta. Itse en ole aktiivinen vaan passiivinen. En ala itseäni tyrkyttämään, jos mies on minusta kiinnostunut hän ottaa yhteyttä.
Mistä sinä sen voit tietää ettei ole ollut miehiä jotka olivat kiinnostuneita mutta eivät ottaneet yhteyttä?
Oletko kysynyt jokaiselta näkemältäsi mieheltä olivatko he kiinnostuneita?
Sitä on vaikea tietää, koska ap:n kaltainen nainen itse on niin kiinnostuksen vallassa ettei näe kun mies on vain ystävällinen eikä kiinnostunut. Se ei ole kiinnostuksen esittämistä, eikä sellaisessa toiminnassa ylipäätään olisi mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä siitä että jos itse heittäydyt passiiviseksi esim. et soittele tai tekstaile tai yritä tehdä mieheen vaikutusta. Niin ottaako mies aktiivisen roolin?
Jos mies on kiinnostunut niin hän ottaa yhteyttä oma-aloitteisesti, soittaa lähettää tekstareita, sopii yhteisiä menoja esim. konsertti- tai ravintolailta ja yrittää tehdä sinuun vaikutuksen.
Tämä.
Ei pidä paikkaansa. Minut mies halusi viedä Nuuksioon 7km kävelylle eräs kaunis lauantai. Ei silti ole kiinnostunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla sinulle yllärinä, mutta enemmistö miehistä ei halua kuviota jossa mies suorittaa soidinmenoja ja nainen on passiivinen.
Kiinnostus naiseen lopahtaa saman tien jos tämä vain odottaa että mies toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies kyllä ilmoittaa yleensä kiinnostuksen . Rakastunut mies laittelee viestejä , tuo lahjoja ja ehdottaa tapaamisia .
Enpä itse ole kovin usein uskaltanut ottaa yhteyttä naiseen, joka on kiinnostanut.
Ei se tikanpoika aina koloonsa mene
Vierailija kirjoitti:
Minulla pari kertaa kesässä vielä onnistuu, mutta usein vain värähtelee ja nytkähtelee enää.
t. m43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla pari kertaa kesässä vielä onnistuu, mutta usein vain värähtelee ja nytkähtelee enää.
t. m43
Ne pelkän varähdyksen ja nytkähtelyn aiheuttaneet henkilöt eivät ole tutustumisen arvoisia. Et ole heistä aidosti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla sinulle yllärinä, mutta enemmistö miehistä ei halua kuviota jossa mies suorittaa soidinmenoja ja nainen on passiivinen.
Kiinnostus naiseen lopahtaa saman tien jos tämä vain odottaa että mies toimii.
Pitää paikkansa. Voin olla aloitteellinen ja pyytää pari kertaa treffeille, mutta en ala tyrkyttää itseäni, jos nainen heittäytyy passiiviseksi.
Kiinnostunut mistä? Seksistä, seurustelusta, avioliitosta, ystävyydestä?
Nämä on hieman monimutkaisia juttuja. Ihastuneena sitä hyvin helposti selittelee asiat omassa päässään parhain päin ja ylitulkitsee asioita esim. kohteliaisuuden ja ystävällisyyden romanttiseksi ihastukseksi. Tai ignooraa selvät merkit, ettei toista kiinnosta, esim. viesteihin vastaamisessa kestää tolkuttoman pitkään, koskaan ei ole mitään selkeitä yhteisiä suunnitelmia, toinen katoilee jne.
Oman kokemukseni mukaan kaikki suhteet, joissa olen itse naisena ollut se aloitteellisempi osapuoli on menneet pieleen ja minusta syy on se, ettei niitä miehiä ole vaan kiinnostanut tarpeeksi. Aika moni mies ottaa kyllä mielellään vastaan flirttiä, seksiä ja tykkää olla tavoiteltu, koska se hivelee egoa, mutta ei se tarkoita yhtään mitään. Tosikiinnostus mitataan siinä, onko valmis tekemään sen suhteen eteen yhtään mitään. Minusta naisena ei kannata olla liian aloitteellinen, koska miehille se tarkoittaa äkkiä, että on helppo eikä sinun eteen tarvitse tehdä yhtään mitään, et ole arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti, että miksi mies esittäisi kiinnostunutta. Varsinkin silloin, jos hän itse lähestyy ja ottaa kontaktia. Kerran tällainen mies oli hivenen ylimielinen ja ilkeäkin, mutta tuli useamman kerran juttelemaan. Olin niin kylmä häntä kohtaan hänen ilkeytensä takia, että hän lopulta luovutti. Ei hän kuitenkaan häiriköiden lähestynyt.
Minä tutustuin kerran sellaisen mieheen, joka käyttäytyi siten, kuin olisi ollut kiinnostunut. Meillä oli samantyyppisiä mielenkiinnon kohteita, hän oli mukavan oloinen ja viehättävä mies ja kiinnostuin hänestä. Homma ei edennyt ja sitten kävi pikkuhiljaa ilmi, että hän käyttäytyi usealle naiselle samalla tavoin, kuin olisi ollut kiinnostunut, antoi ymmärtää, mutta ei sitten kuitenkaan, ja hänellä oli iso naislauma "ystävinä" jotka olivat hänestä selvästi kiinnostuneita tai häneen ihastuneita. Hän sai huomiota ja palveluksia ja itse asiassa myös ihan ilmaista raakaa työvoimaa myös näiltä naisilta. Kuvio oli oikeastaan mielestäni lopulta aika härski. Ei hän ollut minusta tai ainakaan suurimmasta osasta muitakaan oikeasti kiinnostunut tai ihastunut.
Aika poikkeuksellista tuo mielestäni kyllä oli, sillä en ole vastaavan törmännyt kuin sen yhden kerran. Tiedä sitten kuinka yleistä. Mutta että jossain hyötytarkoituksessa tai huomion ja itsetunnon pönkityksen takia ehkä joku mies mies voisi esittää kiinnostusta, vaikkei itse oikeasti olisi.
Tiedoksi niille miehille, jotka toivovat naisten tekevän aloitteen, koska eivät itse uskalla: on olemassa naisia, jotka eivät tee aloitetta, vaikka mikä olisi. He haluavat miehen, joka tekee aloitteen ja lähtevät sitten tutustumaan kiinnostavalta ja luotettavalta vaikuttavaan mieheen. Fiksut naiset suhtautuvat kunnioittavasti miehen tekemään aloitteeseen ja siihen, että mies on tosissaan.
Yleensä siitä, että se häipyy kun on saanut mitä haluaa.