Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies ei ole oikeasti kiinnostunut

Vierailija
24.08.2023 |

Esim mistä tietää, että mies ei pidä viehättävänä tai että mies esittää kiinnostusta?

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut mies kyllä ilmoittaa yleensä kiinnostuksen . Rakastunut mies laittelee viestejä , tuo lahjoja ja ehdottaa tapaamisia .

Tämmöinen käytös voi olla myös rakkauspimmitusta. Sitten alkaa ne rahapyynnöt yms muu kakka. Kannattaa olla varuillaan!

Vierailija
62/108 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse aloite, älä spekuloi, älä yritä tulkita, älä missään nimessä kysy konsultaatioita tulkintoihin nettifoorumeilta. Menee metsään todella helposti muuten.

Nyt on vuosi 2023, nainen saa tehdä aloitteen. Puhu sille miehelle, pyydä kahville. Ei ole rakettitiedettä.

Tee aloite, niin saan perässävedettävän miehen, joka lähtee kyllä jonkun toisen naisen matkaan sitten samalla tavalla. Hän kun ei muuta osaa kuin tahdottomana seurata naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mies esittäisi kiinnostunutta? Miehet eivät kiinnitä huomiota naisiin, joista eivät ole kiinnostuneita.

No esimerkiksi siksi että testaa, kuinka monta naista saa rakastumaan itseensä. Esittäminen loppuu kun nainen kertoo tunteistaan. Tällöin mies unohtaa hänet ja siirtyy niihin muihin kohteisiin.

Vierailija
64/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
65/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nouseehan se, jos on tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
66/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kyllä suoran tutystumisaloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut. Sitten on esim. työpaikalla näitä flirttailijoita, jotka lähestyvät kiinnostuneina, mutta eivät koskaan sano suoraan mitään eivätkä tee aloitetta. Näitä on vaikka kuinka paljon, joille flirtti on ilmeisesti vain piristystä. Yökerhoista ja ravintolamaailmasta minulla ei ole juurikaan kokemusta, joten en tiedä millaisia lähestymisiä siellä olisi.

Vierailija
67/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kysyä suoraan. Vastaus voi sitten olla aivan mitä tahansa, mutta jos se on tyly niin siinä on se etu, että omakin kiinnostuksesi kuolee siltä istumalta eikä tarvitse enää jahkailla.

Vierailija
68/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että jotkut naiset eivät halua tehdä aloitetta periaatteen vuoksi. He haluavat miehen, joka tekee aloitteen eikä ole jatkossakaan perässävedettävä ja tahdoton. Jotkut miehet taas eivät halua tehdä aloitetta pelon vuoksi. He pelkäävät torjutuksi tulemista. Molemmat näkökannat ovat mielestäni ymmärrettäviä. Mielestäni aloite tulee tehdä kunnioittavasti ja samoin aloitteen tekijään tulee suhtautua kunnioittavasti.

Vierailija
69/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee kyllä suoran tutystumisaloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut. Sitten on esim. työpaikalla näitä flirttailijoita, jotka lähestyvät kiinnostuneina, mutta eivät koskaan sano suoraan mitään eivätkä tee aloitetta. Näitä on vaikka kuinka paljon, joille flirtti on ilmeisesti vain piristystä. Yökerhoista ja ravintolamaailmasta minulla ei ole juurikaan kokemusta, joten en tiedä millaisia lähestymisiä siellä olisi.

Lankesin tällaiseen just 😭 nolasin myös itseni tekemällä aloitteen. Ei enää ikinä!

Vierailija
70/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa miehistä ei edes tiedä mitä tahtoo. Naisen tehtävä on selventää heille asioita ja siten edetä toivottuun suuntaan. Älä kuitenkaan tee piirityksesi ajaksi itsestäsi jotain muuta mitä todellisuudessa olet ja jota et jatkossa jaksa/viitsi ylläpitää, ettei tule pettymystä kummallekaan osapuolelle. Ja niin ikävältä kuin se kuulostaakin, viehättävä ulkomuoto miellyttää miehiä eli se tulee säilyttää aina ja ikuisesti.

Vierailija
71/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävää, että jotkut leikkivät toisten ihmisten tunteilla esim. työpaikalla. Eli käyttäytyvät ja antavat huomiota niin, että toinen ihastuisi. Mielestäni ihmisten täytyisi antaa olla rauhassa eikä luoda turhia odotuksia vain oman viehätysvoiman testaamisen ja piristävän flirttailun tarpeen vuoksi. Oman kokemukseni mukaan työelämässä on aina tullut uusi flirttailija kun on edellisestä päässyt tavalla tai toisella eroon.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lankesin tällaiseen just 😭 nolasin myös itseni tekemällä aloitteen. Ei enää ikinä!

Vierailija
72/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et enää ikinä tee aloitetta eli edellytät miehen ottavan riskin nolatuksi tulemisesta.

Vierailija
73/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää keskittykö niihin miehiin, jotka eivät anna teille huomiota.

Vierailija
74/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin tissiä ja miehellä ei seissyt.

Vierailija
75/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse aloite, älä spekuloi, älä yritä tulkita, älä missään nimessä kysy konsultaatioita tulkintoihin nettifoorumeilta. Menee metsään todella helposti muuten.

Nyt on vuosi 2023, nainen saa tehdä aloitteen. Puhu sille miehelle, pyydä kahville. Ei ole rakettitiedettä.

Tee aloite, niin saan perässävedettävän miehen, joka lähtee kyllä jonkun toisen naisen matkaan sitten samalla tavalla. Hän kun ei muuta osaa kuin tahdottomana seurata naisia.

Höpsis. 10 vuotta olen ollut yhdessä mieheni kanssa ja minun aloitteestani tämä alkoi. Mieheni sanoi, ettei vaan uskaltanut tulla juttelemaan.

Rakkautta riittää eikä koskaan ole sellainen olo, että miestä pitäisi perässä vetää tai, että hän lähtisi vieraisiin.

Vierailija
76/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ainakin omasta kokemuksesta omalta kohdaltani voin sanoa että naisena kannattaa ite ottaa vaa yhteyttä ja tehä se alote, moni mies (itsekin) on todella epävarma näissä asioissa. Kaveriporukassa kännissä kyllä läpyskä irtoaa ja yritellään mutta selvinpäin se on toinen asia. 

No joo, mutta sitten mieheltä lopahtaa kiinnostus, kun nainen oli "liian helppo" ja jälkeenpäin joutuu kuuntelemaan h.orittelua.

Tämäpä juuri. Vuoden seurustelun jälkeen ex-miesystävä valitti, kuinka alku meni pieleen, koska hän ei päässyt metsästämään minua. Olin kieltämätä aika tyrmistynyt kuultuani kuinka alkukantaista homma voi joillekin olla. Enkä siis ole ns. helppo tapaus, pikemminkin epäluuloinen ja hitaasti syttyvä, mutta erehdyin ehdottamaan tapaamista kirjoiteltuamme hyvän tovin.

Vierailija
77/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut mies ottaa yhteyttä. Ainakin näin minun kohdallani on käynyt joka kerta. Itse en ole aktiivinen vaan passiivinen. En ala itseäni tyrkyttämään, jos mies on minusta kiinnostunut hän ottaa yhteyttä.

Mistä sinä sen voit tietää ettei ole ollut miehiä jotka olivat kiinnostuneita mutta eivät ottaneet yhteyttä?

Oletko kysynyt jokaiselta näkemältäsi mieheltä olivatko he kiinnostuneita?

Ei ihastunut mies ota aina yhteyttä tai tee aloitetta. Ujot ja paljon pakkeja saaneet ei uskalla.

Tosin ehkä nekin tekee alotteen jos niille näyttää tarpeeksi vihreää valoa.

Vierailija
78/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä siitä että jos itse heittäydyt passiiviseksi esim. et soittele tai tekstaile tai yritä tehdä mieheen vaikutusta. Niin ottaako mies aktiivisen roolin?

Jos mies on kiinnostunut niin hän ottaa yhteyttä oma-aloitteisesti, soittaa lähettää tekstareita, sopii yhteisiä menoja esim. konsertti- tai ravintolailta ja yrittää tehdä sinuun vaikutuksen.

Hän haluaa viettää aikaa kanssasi muutenkin kuin pikaisen seksin merkeissä.

Tämä.

Ei pidä paikkaansa. Minut mies halusi viedä Nuuksioon 7km kävelylle eräs kaunis lauantai. Ei silti ole kiinnostunut minusta.

Miten niin ei ole? Vai meinaatko nyt seksuaalista kiinnostusta.

Pakostihan toi mies oli kiinnostunut susta jollain tavalla jos halusi viettää sun kanssa tuntikausia aikaa.

Vierailija
79/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, sillä alkaa jöpöttää. Mulla on salihousuissa 18,5 ja paksu. En käytä kondomia. Se on Jumalan tahto jos nainen tulee raskaaksi.

Vierailija
80/108 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa myöhemmin suhteen aikana riidan yhteydessä syyttää naista siitä, että mitäs teit silloin aikanaan aloitteen. Nainen ei syytä aloitteen tehnyttä miestä myöhemmin asiasta. Naisen tekemässä aloitteessa on siis isompi riski, että saa kuulla asiasta myöhemmin.

Mielestäni kuitenkin on hienoa, että ne naiset, jotka tekevät aloitteen, ovat sinut asian kanssa ja kokevat tekevänsä oikein. Vastaavasti mielestäni on hyvä, että ne naiset, jotka kokevat aloitteen tekemisen itselleen epäluontevaksi, toimivat arvojensa mukaisesti. Pääasia on, että ihminen kuuntelee itseään, uskoo siihen ja toimii sen mukaisesti. Aivan kuten tässä ketjussa joku nainen kertoi tehneensä aloitteen, koska mies ei kokenut sitä itse luontevaksi, ja heillä on hyvä ja rakastava suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän