La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28241)
Minä olen toivonut La Promesaan pankkikohtausta. Eli että käytäisiin pankissa nostamassa tililtä tai laittamassa sinne pesetoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen toivonut La Promesaan pankkikohtausta. Eli että käytäisiin pankissa nostamassa tililtä tai laittamassa sinne pesetoja.
Luin ensin että paniikkikohtausta. Mulla taitaa olla lukihäiriö.
Katsokaa Mauroa netistä oikealla nimellään Antonio Velàzquez ja sieltä nimen perästä löytyy filmography, johon on listattu hänen sarjansa ja filminsä.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Mauroa netistä oikealla nimellään Antonio Velàzquez ja sieltä nimen perästä löytyy filmography, johon on listattu hänen sarjansa ja filminsä.
Kiitos, enpä ollut tajunnut. Nyt hakuun!
Vierailija kirjoitti:
Virtudesin myrskyisä yksityiselämä.
Ei kiinnosta Virtudesin yksityis- eikä mikään muukaan elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtudes on ihan nätti, mutta siihen se kiinnosteleminen sitten tosiaan lakkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paniikkikohtauksiahan tässä sarjassa on ollutkin ihan riittämiin...😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja Pía on niiden määrässä ja laadussa ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja Pía on niiden määrässä ja laadussa ykkönen.
Onko Cruzilla ollut niitä?
Toivottavasti Cruz saa montakin paniikkikohtausta, kun hänen tekosensa tulevat päivänvaloon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Cruz saa montakin paniikkikohtausta, kun hänen tekosensa tulevat päivänvaloon.
Niitä odotellessa.
Minkä ihmeen takia Pia piti viedä turvaan luolaan? Kai Alonsolla olisi jossain kauempana tuttuja aatelisperheitä, jonne se olisi voinut mennä palvelemaan. Muka viikkotolkulla jossain luolassa, kas kun ei lopu kynttilät ja lampusta öljy.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia Pia piti viedä turvaan luolaan? Kai Alonsolla olisi jossain kauempana tuttuja aatelisperheitä, jonne se olisi voinut mennä palvelemaan. Muka viikkotolkulla jossain luolassa, kas kun ei lopu kynttilät ja lampusta öljy.
Totuus on usein tarua ihmeellisempää.
Ainakin Pellicer on ihastunut Píaan, ehkä Rómulokin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Pellicer on ihastunut Píaan, ehkä Rómulokin.
Ja Pían lapsen isä, joskin pakkomielteisesti (ja väkivaltaisesti).
Petra: "Keräsin rouvan tavaroita ja ryhdyin rukoilemaan." (Olin pudota tuolilta, sillä tällainen ei ole ollenkaan tyypillistä Petralta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cruz on kaunis nainen, vaikka roolihahmonsa onkin kiero.
Pönäkkä ja vähän mahakaskin nainen. Olemus on niin jäykän teennäinen ja ylimielinen, etten näe siinä mitään kauneutta. Kaamea ilme naamalla, kun puhuu Petran kanssa kahden kesken. Uh.
Juu, Cruz on aikamoinen amatsooni, nykyään jo entistä kehopositiivisempi ja nyt oli vedetty vielä joulumuorin kolttu päälle. Mutta Alonsoa en ymmärrä ollenkaan. Miksi hahmon pitää olla niin yltiötyhmä. Äijä ei pysty lainkaan hoitamaan tehtäväänsä markiisina, talous on kuralla ja Catalina yrittää tehdä isänsä työt, jotka tämä taas tyhmyytensä takia tyrii kun allekirjoittelee mitä sattuu eikä tarkista eikä älyä asioita. Konu maistuu sherryb kera.
Manuel on perinyt isänsä laiskuuden, lentelis vaan ja nykyään ei enää sitäkään, kosk
Oho!
Ei Manuel laiska ole. Häntä vain ei kiinnosta kartanon asiat, vaan lentokoneet ja niiden kehittely. Vielä hän pääsee lentämisen pariin, kunhan sen aika on.
Alonso taitaa olla samanlainen kuin Manuel. Ei ole kiinnostunut markiisin hommista, mutta ei ole tainnut koskaan löytää omaa alaansa. Isoveljestähän piti tulla markiisi, mutta tämä kuoli hukkumalla ja Alonso olikin perijä. Samoin kävi Manuelille. Isoveli kuoli ja omia mieltymyksiä ei kysellä.