Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33371)

Vierailija
13141/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopella on niin iso nokka että lyttää Veronican posken sillä. Kyllä oli aika huvittavan näköistä pussailua. 

Muitten pussailuhan on aina huvittavan näköistä, en haluaisi itseäni pussatessa kuvattavan. Joopa joo, Lopella on komean nenän lisäksi aimo annos erittäin charmikasta karismaa. Herättää jopa romanttisia tunnelmia meille jotka huomaavat nämä tärkeät ominaisuudet muissakin kuin omassa miehessään. Minä kuulun heihin.

Ei ne kaikille ole tärkeitä paitsi siinä omassa. Miksi olisi. 

Jankuti jankuti🙄

LOPEttakaa jo!

Vierailija
13142/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopella on niin iso nokka että lyttää Veronican posken sillä. Kyllä oli aika huvittavan näköistä pussailua. 

Muitten pussailuhan on aina huvittavan näköistä, en haluaisi itseäni pussatessa kuvattavan. Joopa joo, Lopella on komean nenän lisäksi aimo annos erittäin charmikasta karismaa. Herättää jopa romanttisia tunnelmia meille jotka huomaavat nämä tärkeät ominaisuudet muissakin kuin omassa miehessään. Minä kuulun heihin.

Ei ne kaikille ole tärkeitä paitsi siinä omassa. Miksi olisi. 

Jankuti jankuti🙄

LOPEttakaa jo!

Kyllä tässä on puhuttu sarjasta. Lope kuuluu tähän sarjaan vai mitä 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13143/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sellasta porukkaa että jos puhuu jostain sarjaan liittyvästä ja siitä sitten tulee mieleen jotain muuta , niin sitähän ei saisi sanoa vaan tavallaan jättää asia lehden. Muistetaan sitten että joka ikinen kommentti pitää liittyä sarjaan tai täällä joku saa kohtauksen ja toi ensiapu on vaikeaa näin netin välityksellä. 

Rauhoitu hyvä ihminen. Joskus keskustelu rönsyilee. 

Vierailija
13144/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kesken 😁🙈

Vierailija
13145/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää nähdä mitä Ignacio ja Petra keksivät kostoksi Cruzille. Petra tuntee emäntänsä kaikki elämänvaiheet/rikokset pitkältä ajalta. 😬 Aiheista ei heti tule pula.

Vierailija
13146/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää nähdä mitä Ignacio ja Petra keksivät kostoksi Cruzille. Petra tuntee emäntänsä kaikki elämänvaiheet/rikokset pitkältä ajalta. 😬 Aiheista ei heti tule pula.

Mä luulen että niiden kostoaikeista ei tule mitään. Kuten tässä sarjassa muutkin asiat. Jätetään vaan roikkuu. 

Vierailija
13147/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alonso on myös suhteessa Elisaan. Ja Dolorekseen. Saadaan kohta tietää oliko ampuja HOVInarri. Alkaa vanha ukko ( näyttää arabian fariseukselta ) osoitella aseella. Olisko hän se ampuja. 

Vierailija
13148/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että niiden kostoaikeista ei tule mitään. Kuten tässä sarjassa muutkin asiat. Jätetään vaan roikkuu. 

Noin se varmaan menee. Rikoksia alkaa olla jo sen verran paljon, että joutaisi jo  joutua vastuuseen eikä sitten mtn lepokoti keikkaa vaan vankilaan.

Vierailija
13149/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Vierailija
13150/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei

.

Mihin oli tarkoitus vastata? Nyt vaikuttaa vähän irralliselta 🤔

Vierailija
13151/33371 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kostosta sen kummempaa kuin että Cruz nimittää Petran Pian tilalle taloudenhoitajaksi ja Pia alennetaan sisäköksi (johtunee Pia-näyttelijän raskaudesta, alkaakohan näkyä liiaksi).

Vierailija
13152/33371 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kostosta sen kummempaa kuin että Cruz nimittää Petran Pian tilalle taloudenhoitajaksi ja Pia alennetaan sisäköksi (johtunee Pia-näyttelijän raskaudesta, alkaakohan näkyä liiaksi).

.

Ei kai se enää siinä vaiheessa ole enää raskaana kun nyt meillä nähtävissä jaksoissa on jo melko pitkällä. 

Vierailija
13153/33371 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies huomaa naiskauneuden ja joka ikinen nainen katsoo toisenkin kerran komeaa miestä vaikka kotona olisi minkälainen hurmuri tahansa.

En toista väittänytkään. Kauneuden voi huomata mutta kaikki ei liitä siihen romanttisia tunteita. Kaikki me kiinnitetään huomiota eri asioihin. Muuten me oltais robotteja. Toki minäkin näen kauneutta. Lope on esim.mun mielestä ihan komea mies mutta en näe hänessä mitään romanttista. En vaan pysty. 🙂

Minä onnekseni pystyn näkemään koko ihanan tunneskaalan, Promesa herättää paljon tunteita. 

Kyllä mäkin romantiikan näen ja tunnistan. Näköjään en osaa selittää mitä tarkoitan. Yritin sanoa että en henkilökohtaisesti tunne romanttisia tunteita muita kohtaan vaikka joku olisi k

Meillä kaikilla on omat tapamme ilmaista asioita, ole sinäkin vaan rohkeasti ylpeä omasta tavastasi!

Vierailija
13154/33371 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin romantiikan näen ja tunnistan. Näköjään en osaa selittää mitä tarkoitan. Yritin sanoa että en henkilökohtaisesti tunne romanttisia tunteita muita kohtaan vaikka joku olisi k

Meillä kaikilla on omat tapamme ilmaista asioita, ole sinäkin vaan rohkeasti ylpeä omasta tavastasi!

Kiitos 🙂

Vierailija
13155/33371 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi Manuelin ja Janan naima-aikeiden Espanjassa muutama viikko sitten näytetyissä jaksoissa? Täälläkin puhuttiin jaksosta, joka päättyy, kun ovat kirkon ovella, mutta en ole saanut selville miten siinä lopulta kävi?

Vierailija
13156/33371 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun kirkon ovet aukeaa ja CRUZ SEISOO OVELLA . Kaikkien nais goljattien ykkönen. 

Vierailija
13157/33371 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sherwood sarjassa on samanlainen kaari kadun päällä kuin kaivosten asuinalueilla on Euroopassakin ja Ukrainassa Puolassa jne. No nais Goljat Cruz iskee kuin Sherwoodin kehitysvammainen mongolidi. Mongoloidi tappoi miehen oksasaksilla mutta kukaan ei huomaa. Eihän kukaan huomaa mitään Cruzin teoista. Pääasia että palkka juoksee. Mutta Espanjassa näkyy että hovimestari pomo B tarttuu aseeseen. 

Vierailija
13158/33371 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eugenia tulee vielä esille. Reppana. 

Vierailija
13159/33371 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imaamirabbi Baeza saattaa olla osallinen Doloreksen jutussa. Espanjan jaksoissa näkyy näitä vilauksia. Mutta kyllä Lorenzo on katala ! Olisi kuvitellut että muka Kapteeni ei yritä tappaa Curroa,  saati alkaa asekauppaan mukaan. Järkyttävää. Edelleen ampumiseen kuolleita eikä Santarmi käy talossa edes. 

Vierailija
13160/33371 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se grirorios tulee takaisin. Ja tulee tappelu. Ja pia ja virtues alkaa tapella. Saako manolo selville ettei Jimena edes ollut raskaana. Mutta Abel kiristää manoloa suhteesta palvelijaan. Abel oli bibliassa se joka jonka Kain tappoi. Ollaan vanhassa testamentissa. Kuten jeronimo. Joka on petturi Juudas.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan