Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33146)

Vierailija
12261/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niin että Manu luopuu markiisin arvonnimestä Curron hyväksi siksi että Jana ei kärsi niin pahoin sitten luokkaerosta. Paremmin avioliitto on mahd.

Vierailija
12262/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää La Promesan moninaiset parisuhdeongelmat. Oikeassa elämässä tuolla tyylillä kukaan ei menisi naimisiin vaan jahkailtaisiin loputtomiin ollaanko yhessä vai ei. Martinan venkoilu alkaa kyllästyttää. Varmaan jossain vaiheessa Curro itse katkaisee välit Martinaan, eikä ota enää takaisin. 

Minua ainakin ärsyttää Manuelin ja Janan jotenkin niin teennäinen suhde. Lisäksi tuo Manuelia esittävä

tyyppi on jotenkin ninnallinen. 

MInusta hän ei ole pinnallinen. Hän pyristelee siinä verkossa, minkä aateluusja isonveljen kuolema toi.

Mutta hän jotenkin näyttelee pinnallisesti ja epäuskottavasti. Kunhan vie roolinsa läpi. Paljon parempiakin näyttelijöitä sarjassa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12263/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin Pia peittelee kansiolla raskausvatsaansa:)

Vierailija
12264/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin Pia peittelee kansiolla raskausvatsaansa:)

Olen nähnyt jossain hauskoja kuvia, miten vatsaa yritettiin piilotella sarjassa. Muistaako joku mistä ne löytää?

Vierailija
12265/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Sulttaani Markiisi ja tuleva markiisi Manu. No ei kun Manu luopui vain paronin arvosta. Currosta tuli paroni. Onhan Suomessakin näitä paroneja ollut. Olisko kapteenin ampumiskyky ruostunut viinaa juodessa. Keski iässä kun näkökyky alkaa hämärtyä myös. Eikö nämä osaa katsoa luodin tulosuuntaa ja siitä seurata maastossa. Ottaen huomioon tässä sarjassa myös että Pia tappoi Paronin,  joka oli Cruzin isä. Leikisti. 

Vierailija
12266/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia synnytti sarjassa leikisti lapsen PARONILLE jonka hän tappoi. Diego on siitä raiskauksesta. ( Siviilissä Pialla on 3 lasta) . 

Vierailija
12267/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian nuorin lapsi on syntynyt 2024 eli kuvausten aikana on oikeasti raskaana.

Vierailija
12268/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sarja on kuvattu vuonna 2023 . Ei siinä mitään. Tässä sarjassa kuitenkin Pian lapsi on paronin joka kuoli. Pian siviilielämässä hänellä on mies ja lapset. KOITTAKAA erottaa nyt tämä leikki näytelmä siitä arkielämästä. 

Vierailija
12269/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan on tullut myös kiinalainen budha temppeli. Lohikäärme. Siis oikeasti. Tämä sarja kuuluu otsikkoon historialliset draamat. 

Vierailija
12270/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina menettää kaikki miehet jatkuvalla poraamisella. Curro ottaa toisen naisen. 

Ei ota. Marraskuussa lopettavat suhteensa, mutta n. 100 jaksoa myöhemmin Curro rakastuu taas Martinaan. Eivätkö nuo käsikirjoittajat todella keksi mitään muuta kuin tuota loputonta jankkaamista, varsinkin kun nuo eivät sovi yhteen ollenkaan. Ovat kuin täti ja poika. Lopettaisivat koko sarjan, kun eivät parempaan pysty.

Vierailija
12271/33146 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ayalan kreivi suuttuu kun kuulee et felicano kuollut, oli hänen poikansa. Jäätäviä käänteitä tulossa.

Ovat kyllä normi elämässä ihan eri näköistä väkeä. Alonso myös   :)

Eihän markareetta kun 45 vuotias.  

Vierailija
12272/33146 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas kaikki!

Pitkästä aikaa kirjoitan tänne. Minulla on yksi kysymys ja se on, että miksi Manuel

joutui pidätetyksi? 

Vierailija
12273/33146 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregorio Castillon murhasta epäiltynä häkitetty.

Vierailija
12274/33146 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregorio Castillon murhasta epäiltynä häkitetty.

Minkälaisessa tilanteessa olisi murha tapahtunut?

Vierailija
12275/33146 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää La Promesan moninaiset parisuhdeongelmat. Oikeassa elämässä tuolla tyylillä kukaan ei menisi naimisiin vaan jahkailtaisiin loputtomiin ollaanko yhessä vai ei. Martinan venkoilu alkaa kyllästyttää. Varmaan jossain vaiheessa Curro itse katkaisee välit Martinaan, eikä ota enää takaisin. 

Minua ainakin ärsyttää Manuelin ja Janan jotenkin niin teennäinen suhde. Lisäksi tuo Manuelia esittävä tyyppi on jotenkin niin pinnallinen. 

Minua sen sijaan tympii tuo Janan kylmäkiskoisuus ja katkeruus. Hän on joka käänteessä syyllistämässä Manuelia Mtämän syntyperästä. Kuitenkin hän, Jana, on itse tähän "leikkiin" ryhtynyt, eli: "Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestää".  Mahtaa Jana olla pöyristynyt kun saa tietää totuuden Curron isästä, ettei vaan äiti putoisi jalustaltaan.

Samaa mieltä. Tosi raivostuttav

Vierailija
12276/33146 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa katsoin kaikki jaksot putkeen ja ilokseni vanha Promesa-innostus nousi. Olin jo vähillä luovuttaa mokoman pitkävetisyyden mutta onneksi en, koko ajan kuitenkin tulee uusia käänteitä. On se parasta mitä Areena tarjoaa, uusia jaksoja jo odottelen  :-)

Vierailija
12277/33146 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Alonso ryhdistäytynyt ja ottanut ohjakset käsiin Cruzin suhteen, aiemmin oli ihan tossun alla. 

Vierailija
12278/33146 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin ärsyttää Manuelin ja Janan jotenkin niin teennäinen suhde. Lisäksi tuo Manuelia esittävä

tyyppi on jotenkin ninnallinen. 

MInusta hän ei ole pinnallinen. Hän pyristelee siinä verkossa, minkä aateluusja isonveljen kuolema toi.

Mutta hän jotenkin näyttelee pinnallisesti ja epäuskottavasti. Kunhan vie roolinsa läpi. Paljon parempiakin näyttelijöitä sarjassa on. 

<

Viime aikoina on tosiaan tuntunut siltä. 

Vierailija
12279/33146 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jana on viime aikoina ollut vähän vaimea. Samanlaisena kuin sarjan alussa olisi hoitanut Felicianonkin kuntoon.

Vierailija
12280/33146 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina menettää kaikki miehet jatkuvalla poraamisella. Curro ottaa toisen naisen. 

Ei ota. Marraskuussa lopettavat suhteensa, mutta n. 100 jaksoa myöhemmin Curro rakastuu taas Martinaan. Eivätkö nuo käsikirjoittajat todella keksi mitään muuta kuin tuota loputonta jankkaamista, varsinkin kun nuo eivät sovi yhteen ollenkaan. Ovat kuin täti ja poika. Lopettaisivat koko sarjan, kun eivät parempaan pysty.

Luulin, että he jo lopettivat epätoivoisen suhteensa, mutta vieläkö sitä jatketaan? Kovin on pitkäveteistä.