La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33082)
Vierailija kirjoitti:
Jana on oikeasti vain etsimässä äitinsä murhaajaa eikä mitään rakkaus juttua.
Kuvassa oli ampujalla hyvin raskaat silmäluomet.siis ne yläluomet melkein ripsien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkausjuttu osui Janaan ja Manueliin sivutuotteena heti alkajaisiksi Janan kartanoon saavuttua. Se ei ollut mitenkään tarkoitus. Sellaista kuitenkin sattuu paremmissakin piireissä ja tuopahan se tarinaan lisämausteita.
Romulos pelastaa Pian mutta mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. No ei hyvää mieltä la promesan seuraamisesta saa. Lähinnä jo huvittaa kuinka musta mielikuvitus kässärin kirj. on 😅
Tämän sarjan keskiössä on Cruz pahuuksineen, aikakauden olot, tavat ja arvomaailma sekä kartanoon pestautuva Jana, joka lopulta yhtenä Cruzin rikoksien osapuolena vaikuttaa ratkaisevasti siihen, että tämän täydelliset rikokset eivät sittenkään ole niin täydellisiä kuin hän luulee. Aikaa kuluu ja synkkiä juttuja tapahtuu, mutta eiköhän lopulta paha saa palkkansa. Ei katsojia voi pettää. Tähän uskon.
Cruzin pahuudet voisivat alkaa vähitellen paljastua kyllä.
Iik, oon Turkissa ja yle areena näyttää vaan Eu-alueella, RtvEs edellyttää maksua. En siis näe sarjaa viikkoon! Oon kattonu jokaisen jakson tähän mennessä. Tosin on nii hidastempoinen, että en ehkä jää paljosta paitsi, näenhän jaksojen juoniselostukset kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Iik, oon Turkissa ja yle areena näyttää vaan Eu-alueella, RtvEs edellyttää maksua. En siis näe sarjaa viikkoon! Oon kattonu jokaisen jakson tähän mennessä. Tosin on nii hidastempoinen, että en ehkä jää paljosta paitsi, näenhän jaksojen juoniselostukset kuitenkin.
Kokeilitko Dailymotion? Se ei ole maarajattu ja siellä on vanhojakin jaksoja. Käännöksiäkin saa, mutta englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden kohta kolmeksi viikoksi etelään ja maltan katsoa väliin jäävät jaksot sitten myöhemmin kotona areenasta. Luulen, että mulla on matkalla muuta tekemistä yllin kyllin.
Täällä Turkin-matkaaja. Kiitos, sinä kiltti Dailymotion-vinkkaaja. Muistin kyllä, että on vielä joku paikka, mistä katsoa, mutta en muistanut nimeä. Oon yksin matkassa ja illat on pitkiä, on hyvin aikaa katsoa sarjoja.
Jippii, olipa ilouutinen kuulla että Martinan ja Curron suhde loppuu. Se on alun perin tuntunut täysin ihme keksinnöltä. Eivät sovi yhteen vaikka mitenpäin ajattelisi, Martinan kalskea ääni kyllä kuuluu Curron väkinäisesti hymyillessä. Tosin varmaan ennätyspitkään seurataan Martinan erokyyneleitä.
Toinen kiva se uutinen että Marian ja Salvadorin huipputahmea stoori loppuu sekin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että Jana on pienenä tyttönä omin silmin ollut todistajana rikoksessa, jonka tekijää hän on tullut kartanoon etsimään. Janalla on näin ollen sellaista tietoa, jota ei uskota kellään olevan.
En minäkään aina ymmärrä noita alapeukkuja. Mikä esim. tässä oli niin miinusta? Olis kiva tietää.
Vierailija kirjoitti:
Eva Martin lopettaa.
https://catalunyadiari.com/cor/futur-eva-martin-promesa-dona-gir-inespe…
Käänsin tuon tekstin, en nähnyt mitään lopettamisesta. Kerro lisää, joka löydät moisen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkausjuttu osui Janaan ja Manueliin sivutuotteena heti alkajaisiksi Janan kartanoon saavuttua. Se ei ollut mitenkään tarkoitus. Sellaista kuitenkin sattuu paremmissakin piireissä ja tuopahan se tarinaan lisämausteita.
Kyllä se ihan kantava, olennainen teema tässä sarjassa on. Vaikka se nyt toki onkin kirjoitettu alkamaan "sattumalta". Ainahan tämmöisissä sarjoissa on rakkausjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihan kantava, olennainen teema tässä sarjassa on. Vaikka se nyt toki onkin kirjoitettu alkamaan "sattumalta". Ainahan tämmöisissä sarjoissa on rakkausjuttu.
Noinhan ne ihastumiset ja rakastumiset monesti alkavat, yllättäen ja odottamatta, ja kuuluuhan rakkaustarina sarjaan oleellisesti. Manuelin avulla Jana on saanut samalla monia asioita kuntoon, vaikka nyt onkin Abelin sekoittama hämminkivaihe menossa.Täytyyhän sitä rakkautta näissä juonissa välillä koetella.
Vierailija kirjoitti:
Eva Martin lopettaa.
Tuo rooli voi olla myös rasite, vaikkakin hienosti on hommansa hoitanut. Leimautuminen ei kuitenkaan ole eduksi, varsinkin kun tosiaan sarja on nyt päässyt laajaan levitykseen Netflixin avulla. Aikansa kutakin. Saattaa hyvinkin rankut vähitellen sitten iskeä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Martin lopettaa.
Tuo rooli voi olla myös rasite, vaikkakin hienosti on hommansa hoitanut. Leimautuminen ei kuitenkaan ole eduksi, varsinkin kun tosiaan sarja on nyt päässyt laajaan levitykseen Netflixin avulla. Aikansa kutakin. Saattaa hyvinkin rankut vähitellen sitten iskeä päälle=Cruzin tilinteon aika koittaa, ehkä. Uusi sarjaviikko alkaa rtve-tahtiin ja perjantaina tiedetään enemmän, mihin suuntaan asiat ovat lähteneet kehittymään.
rankut iskeä päälle=Cruzin tilinteon aika koittaa (ehkä, artikkelista ei ihan käynyt ilmi muu kuin uudelle framille pääsy ja mahdollinen työtilaisuuksien lisääntyminen)
Uusi sarjaviikko alkaa rtve:llä ja perjantaina nähdään, mihin suuntaan tapahtumat alkavat kehittymään.
Curron kärsivää naaman vääntelyä on rasittava katsella. On niin selkeästi näyteltyä mukamaskärsimistä; yrittää näyttää kärsivältä.
Olis Felicianon näyttelijältä paljon oppimista.
Hah. CRUZIN mielestä FELICIANON sielun puolesta pitää rukoilla😆
Miksi sarjan useat kohtaukset ja keskustelut pitkitetään tarpeettomasti. Ikään kuin jumittavat paikallaan.
GRIGORIOS etsii Piaa ja alkaa vaikeudet joten Pia pakenee.