Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (36367)

Vierailija
7681/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.lavanguardia.com/television/20230227/8788500/arturo-sancho-concursa…

Ohhoh, onpa hyvännäköinen. Ja näyttää tuossa nuoremmalta kuin "Manuelina". Kyllä minäkin olisin Janana kieriskellyt tuon näköisen miehen kanssa rantahietikolla...

Toi kuva on vissiin jo vuodelta 2010(?) - aikaa ennen Manuelia.. 

Ahaa, no kyllä kait tässä jokainen on muuttunut (vanhentunut) viidessätoista vuodessa.

Vierailija
7682/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyvätkö pihan perällä asioimassa vaiko onko siellä sisä vessat ?

Näyttelijöillä on sisävessat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7683/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri Buenos Bueno Raamatun Abel hyvä mies taas on siviilissä korvakoru toisessa korvassa villin näköinen.Meneekö Jana ja Abel naimisiin ?

Vierailija
7684/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuntaa antava kuva aikakauden kylppäristä, veikkei vissiin just Espanjasta(?). 

Ihan kylpyhuoneelta kuitenkin näyttää. 

Köyhempi väki tietty sai vain uneksia... 

https://images.app.goo.gl/BZtPRzxizj7G8Rus7

Ok, kiitos linkistä. Mulla ei ole kylppärissä ammetta tällä hetkelläkään. Ja muistan, kun kävimme perheen kanssa maalla sukulaisissa niin heillä oli ulkohuussi vielä 1970-luvullakin. (Suomessa siis).

Vierailija
7685/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

La promesan konnat yllättää joka viikko joku uusi yllätys.

Vierailija
7686/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskuveden aikana saa kävellä meren pohjaa pitkin hyvinkin pitkään, näkee rapuja simpukoita kuten tässä Manu Jana kohtauksessa.Mutta tuo suuteleminen vastanäyttelijän kanssa on hirveää jos ei yhtään ole mitään edes siedettävää tyyppiä.Nuo ilmeisesti jotenkin tulee toimeen.Selviääkö Curron ja Janan, heillä on näytelmässä eri nimet kuin nämä,äidin murhaaja koskaan.Petra tekee mitä Cruz käskee.

Missä näytelmässä?

Vierailija
7687/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, Jimena jääkin Manuelin pyynnöstä kartanoon. En oikein pidä Manuelista, uskoton mies..

Vierailija
7688/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, Jimena jääkin Manuelin pyynnöstä kartanoon. En oikein pidä Manuelista, uskoton mies..

Huh, kuka tolle *usipää-Jimenalle voisi omistautua? Valehteleva liero. Manuel ottaisi heti avioeron ja sen jälkeen Janan, jos se suinkaan  tuohon maailman aikaan olisi ollut mahdollista.

Vierailija
7689/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuel on *usipää ja *ulkku mieheksi!

Vierailija
7690/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä joidenkin ihmisten paneutuminen asioihin on hupaisaa, vaatinee vissiin aikaa tutustua tuon ajan asioihin.

Itse katson sarjaa taitavien näyttelijöiden roolisuoritusten vuoksi. Juonikin on sivuseikka.

Ja minä naisena ihailen naisten ihania pitsipuseroita, todella kauniita.

Minä naisena inhoan niitä pitsipuseroita ja tunnen suurta kuvotusta kun katson esimerkiksi sen jimenan pitsipaitoja, aivan hirveitä.

Vierailija
7691/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatte varmaan tässä sarjassa vanhat autot vasta kehitetyt lentokoneet kamerat ja vesijohdot jo on mutta puilla lämmitettävä uuni ja hella sekä vanhan ajan kengät.Ollaan leikisti vuodessa 1914.

Ei, en huomaa yhtään mitään. Kuka näitä itsestään selvyyksiä latelee? Ihan sairasta jo.

Mullekin ihan uusi tieto, luulin että tässä eletään nykyaikaa.

Vierailija
7692/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markiisin edellisestä avioliitosta syntynyt poika tiesi että Cruz on murhannut hänen äitinsä siksi Cruz murhasi hänet itse.Cruz lavasti palvelijan syylliseksi murhaan yhdessä Petran kanssa he myös siirsivät ruumiin ja pesivät jäljet.Sarjan alkujaksot näkyy YLE areenassa.Pia taas murhasi paronin joka oli raiskannut hänet.

Pia ei murhannut paronia, vaan itsepuolustukseksi löi tätä patsaalla päähän.

Vierailija
7693/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli Abelin saama puhelu ennen naamiaisia? Koskiko sitä tehdaspaloa, onko kellään tietoa? Oli niin kauhistuneen ja vakavan oloinen. En ihan tuota syytä usko, olisi voinut sen kertoa Manuelille.

Vierailija
7694/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manuel on *usipää ja *ulkku mieheksi!

Manuel on upea, rento ja herkkis mieheksi. <3

Vierailija
7695/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatte varmaan tässä sarjassa vanhat autot vasta kehitetyt lentokoneet kamerat ja vesijohdot jo on mutta puilla lämmitettävä uuni ja hella sekä vanhan ajan kengät.Ollaan leikisti vuodessa 1914.

Ei, en huomaa yhtään mitään. Kuka näitä itsestään selvyyksiä latelee? Ihan sairasta jo.

Mullekin ihan uusi tieto, luulin että tässä eletään nykyaikaa.

Tai jopa tulevaisuutta🤔😂

Vierailija
7696/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli Abelin saama puhelu ennen naamiaisia? Koskiko sitä tehdaspaloa, onko kellään tietoa? Oli niin kauhistuneen ja vakavan oloinen. En ihan tuota syytä usko, olisi voinut sen kertoa Manuelille.

Abelin vaimo oli ollut sairaalassa koomassa ja nyt hänelle tuli tieto, että hän onkin herännyt ja on terve kuin pukki.

Vierailija
7697/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abelin vaimo oli ollut sairaalassa koomassa ja nyt hänelle tuli tieto, että hän onkin herännyt ja on terve kuin pukki.

Onko faktaa? Jos niin ei ihme että oli vakavana. Mut kiitos sulle t se kysyjä

Vierailija
7698/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leonor on niin ikävä ihminen, että varmaan hänkin on Lorenzon lapsi. 

Minullakaan ei ole ikävää Leonoria ikävä, mutta olis ihan mielenkiintoista nähdä, onko hemmoteltu ja kiukutteleva teini maailmalla aikuistunut ja kasvanut kauemmaksi omasta navastaan.

Mua kiinnostaa nähdä Leonorin pukeutuminen, kampaukset jne, kun tulee (kuulemma) myöhemmin Promesassa käymään. 

Vierailija
7699/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä joidenkin ihmisten paneutuminen asioihin on hupaisaa, vaatinee vissiin aikaa tutustua tuon ajan asioihin.

Itse katson sarjaa taitavien näyttelijöiden roolisuoritusten vuoksi. Juonikin on sivuseikka.

Ja minä naisena ihailen naisten ihania pitsipuseroita, todella kauniita.

Minä naisena inhoan niitä pitsipuseroita ja tunnen suurta kuvotusta kun katson esimerkiksi sen jimenan pitsipaitoja, aivan hirveitä.

En nyt sentään kuvotusta tunne. Ne on ollut aikanaan kauniita. En vaan itse tykkää noin ylös asti napitetuista vaatteista. En käytä edes poolopaitoja.

Vierailija
7700/36367 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika hassun näköistä jos joku naisista olisikin yhtäkkiä hihattomassa t-paidassa ja shortseissa:).  Hupsista, eksynyt menneisyyteen.