La promesa-salaisuuksien kartano
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jo toinen viikko menossa kun alkoi Promesa tympiin. Olen vasta yhden jakson uusista katsonut. Luen palstaa ja yritän saada intoa,sarjahan on hyvä. Onko muille käynyt näin ikävästi,tuntuu kuin olisi rakkaus-suhde viimeisillään. Minua on petetty,en ole koskaan ollut Promesalle ainoa...:-)
Tuntuu siltä, että tätä sarjaa ei ole kirjoitettu alusta loppuun selkeäksi kokonaisuudeksi, vaan tarinaa rönsytetään sinne tänne ja juttu paisuu kuin pullataikina. Suuri rakkaustarina hajoilee ja välillä yrittää kurkotella pintaan ja kostoa ei ole näköpirissä.
Ei varmasti ees ole kirjoitettu kautta kerrallaan. Ensimmäinen kausi mahdollisesti, mutta myöhemmät kaudet kuvattu jononjatkoksi. En vertaa La promesaa ja Salkkareita, mutta käsikirjoituksellisesti todennäköisesti samanlainen tapa. Uutta tekstiä luoda
Se kuuluu tähän tyylilajiin. Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti.
Manuel on kyllä rikas hulivilipoika , samoin köyhän Janan ei paljon päätä pakota lähtiessään hänen mukaansa.
Hyvä sarja on, vaikka välillä on pitkiä puuduttavia keskusteluja varsinkin Martinan suuhun laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Jana ja Maria sai ne naamiaispuvut ja tarvikkeet?
Sieltä kartanon varastoista mistä ne etsivät asuehdotuksia Margaritallekin.
Tää on kyllä lapsellista pohdintaa... Aikuiset katsojat?
Tässä tavallaan pidetään tarinaa hengissä. Mitä se kenellekään kuuluu eikä sen pitäisi olla sinultakaan pois. Joskus sitä haluaa uppoutua johonkin satuun, vaikka olisi kuinka aikuinen. Ei leikin tarvitse loppua kun kasvaa. Sinä voit ihan rauhassa keskittyä politiikkaan ja uhkaavaan sotaan jos haluat. Minä en joka hetki kestä sitä, silloin voi paeta fantasiamaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Gran Hotelissakin niitä pitkästyttäviä jaksoja oli vaikka huippuhyvä olikin. Kyllä pakko sanoa että espanjalaiset tietää miten väki saadaan koukkuun,taitolaji sekin. Hyviä sarjoja olleet kaikki.
Oliko Gran Hotellin nuori komea miesnäyttelijä sama, joka näyttelee la Promesassa Salvadoria?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Curro tietää olevansa Alonson poika ryhti muuttui kummasti kun onkin aatelinen oikeasti vaikka sisäkön kanssa".
Nyt ei mennyt ainakaan mulla ihan perille asti? Sisäkön kanssa?🤔
Siis Dolores sisäkkö tarkoitetaan. Jana ja Curro ovat Doloresin lapsia. Eri isä heillä.
Niinpä tietysti. Jotenkin hassusti kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Curro tietää olevansa Alonson poika ryhti muuttui kummasti kun onkin aatelinen oikeasti vaikka sisäkön kanssa".
Nyt ei mennyt ainakaan mulla ihan perille asti? Sisäkön kanssa?🤔
Siis Dolores sisäkkö tarkoitetaan. Jana ja Curro ovat Doloresin lapsia. Eri isä heillä.
Tarinassa voi vielä tulla sellainenkin käänne että heillä onkin sama isä. Tästä kun ei koskaan tiedä mihin juoni kehittyy.
No se selittää kaiken, jos sama käsikirjoituksen rustaaja kuin La otra miradassa ja Dos vidaksessa. Samaa miesvihaa olen haistanut tässäkin.
Eikö tän käsikirjoittaja ole myös mies?
Minä en täysin ymmärrä sitä, miksi täällä chatissa on ihmisiä, jotka haukkuvat tätä sarjaa, mutta kuitenkin katsovat siitä jokaisen jakson. Itse lopettaisin sarjan katsomisen, jos se ei kiinnosta. Enkä tulisi tänne chattiin huutamaan typeryyksiä.
Eikö olisi helpompi lopettaa katsominen ja mennä katsomaan esim. PikkuKakkosta tai jotain vastaavaa heidän ajatusmaailmalleen ja älylleen sopivaa.
Ja tämä ei ole loukkaus vaan tämä on fakta kaikille valittajille.
La Promesa on mahtava sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Gran Hotelissakin niitä pitkästyttäviä jaksoja oli vaikka huippuhyvä olikin. Kyllä pakko sanoa että espanjalaiset tietää miten väki saadaan koukkuun,taitolaji sekin. Hyviä sarjoja olleet kaikki.
Oliko Gran Hotellin nuori komea miesnäyttelijä sama, joka näyttelee la Promesassa Salvadoria?
Ei ole.
Gran Hotelissa komeaa tarjoilijaa näytteli Yon Gontzàles.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Julio olkin komea ihana mies 😍
Minusta tämä on ihana aikuisten satu ja vain me onnelliset pystymme heittäytymään fantasiaan mukaan. Ikimuistoisen ihana oli se kohtaus kun se Martinan kosija saapui Promesaa valkoisten hevosten vetämissä "kultaisissa" vaunuissa. Melkein itketti kun niin hyvältä tuntui olla läsnä tilanteessa.
On häväistys puhua Salatuista Elämistä samaan aikaan,joten please älkää nyt väkisin yrittäkö yhtäläisyyksiä etsiä. En kylläkään katso salkkareita mutta mutta...
Gran Hotelin Julio ja Alicia oli kaunein/komein pari mitä sarjoissa muistan. Sopivat loistavasti yhteen ja olivat kuin aidosti toisiinsa hullaantunut pari. Manuel ja Jana jostakin syystä vaan ei sytytä. Manuel ihanine puhuttelevine silmineen on kyllä kuin luotu romantiikkaan mutta Jana ei. Ulkoisesta kauneudestaan huolimatta hän on jotenkin niin arkinen,parhaimmillaan on kun hellästi huolehtii Ramonasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en täysin ymmärrä sitä, miksi täällä chatissa on ihmisiä, jotka haukkuvat tätä sarjaa, mutta kuitenkin katsovat siitä jokaisen jakson. Itse lopettaisin sarjan katsomisen, jos se ei kiinnosta. Enkä tulisi tänne chattiin huutamaan typeryyksiä.
Eikö olisi helpompi lopettaa katsominen ja mennä katsomaan esim. PikkuKakkosta tai jotain vastaavaa heidän ajatusmaailmalleen ja älylleen sopivaa.
Onko kaikki ohjelmat mistä sä pidät, niin joko tai? Eli joko pitää tai ei pidä? Tarkoitan että esim tämä on musta hyvä sarja mutta on siinä paljon asioita mitkä ärsyttää tai olisi voitu tehdä paremmin. Mun mielestä hyvä sarja on sellainen joka herättää tunteita, ja ärtymys on myös tunne. Ymmärrän ettet tajua sitä jos itse olet sitä mieltä että tätä pitää vain kehua ja katsoa ruusunpunaisten lasien takaa että oi joi kun on ihkua ja kaikki on niin taivaallista. Kyllä hyvä ohjelma kestää arvosteluakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tajua miten voi mennä noin tunteisiin joku tv-sarja. Minusta tämä on ihan hyvä, mutta paljon ois myös parannettavaa. Miksi pitää tulla tänne pahoittamaan mielensä jos ei kestä kuin ylistystä?
Vierailija kirjoitti:
Manuel on kyllä rikas hulivilipoika , samoin köyhän Janan ei paljon päätä pakota lähtiessään hänen mukaansa.
Mulle ei tuu ihan heti Manuelista huliviliä mieleen vaikka nyt onkin vähän löytänyt sitä omaa mielipidettäänkin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en ymmärrä ollenkaan, että tänne ilmaantuu kaikenlaisia määräilijöitä, mitä toiset saa tehdä ja mitä ei. Tänne saa kirjoittaa jokainen oman mielipiteensä. Tämä on keskustelupalsta, lue säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Julio olkin komea ihana mies 😍
Niin oli, aivan huikea. Odotin tähänkin sarjaan jotain vastaavantasoista, mutta ei lähellekään.