La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36320)
Vierailija kirjoitti:
"Manuel siis kertoi asiasta vasta, kun olis muutoin pitänyt jo lähteä paluulennolle, että ehtii töihin jne."
"Ei rakastunut nainen vetäisi tuosta hernettä nenään. Hänelle olisi tärkeääj jokainen, jopa varastettu hetki rakastettunsa kanssa. Mutta Jana ei usko heidän rakkauteensa, koska ei itse rakasta."
Kyllä Jana rakastaa Manuelia. Voisi tuosta suuttua vaikka olisi kuinka rakastunut, jos seuraus olisi potkut töistä eikä saisikaan sit selville sitä miksi on koko kartanoon tullut. Sehän luuli että myöhästyy töistä kun Manu viivyttelee. Janahan on yrittänyt koko ajan päästä Manusta yli, vaan ei niin ei. Se, näyttelevä Ana hyvin rakastunutta vai ei, on toinen asia.
Siis näytteleekö 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Manuel siis kertoi asiasta vasta, kun olis muutoin pitänyt jo lähteä paluulennolle, että ehtii töihin jne."
"Ei rakastunut nainen vetäisi tuosta hernettä nenään. Hänelle olisi tärkeääj jokainen, jopa varastettu hetki rakastettunsa kanssa. Mutta Jana ei usko heidän rakkauteensa, koska ei itse rakasta."
Kyllä Jana rakastaa Manuelia. Voisi tuosta suuttua vaikka olisi kuinka rakastunut, jos seuraus olisi potkut töistä eikä saisikaan sit selville sitä miksi on koko kartanoon tullut. Sehän luuli että myöhästyy töistä kun Manu viivyttelee. Janahan on yrittänyt koko ajan päästä Manusta yli, vaan ei niin ei. Se, näyttelevä Ana hyvin rakastunutta vai ei, on toinen asia.
Siis näytteleekö 😚
Ei osaa. Silmistä ei rakkaus näy, kosketuksista ei näy. Muikeasti hymyilee vain.
Minusta ovat kuin kaksosia
Vierailija kirjoitti:
Anu Sinisalo ja Cruz ovat yhtä paljon samannäköisiä kuin Ramona ja Jana,eli eivät yhtään. Tää on mun näkemykseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä oikeasti hyvä sarja vai ei? Kannattaako katsoa, jos on vain rajallisesti aikaa katsoa mitään?
Katsot omassa tahdissasi Areenasta alusta lähtien. Tuskinpa sarja ihan ensihätiin Areenasta häipyy.
Sarja poistuu Areenasta 1.2.2026. Tämän tiedon näkee Areenasta jokaisen jakson esittelytekstin yhteydestä. Aikaa on katseluun ihan alusta asti.
Kun keskeytät katselun, kirjoita ylös mihin jaksoon jäit ja minkä minuutin kohdalla lopetit. On helppo kelata sitten siihen kohtaan ja jatkaa katselua. Itsestäänselvyyksiä tässä tietysti neuvon.
Itse asiassa ekat jaksot poistuu "jo" 31.7.2025
Olet oikeassa, eka koko kausi poistuu Areenasta jo 31.7.2025. Toinen kausi poistuu sitten 1.2.2026. Enpä ollut tarkkana. Monesti ovat pitäneet koko sarjan loppuun asti, mutta ei nyt. Taitaa olla niin pitkiä nuo kaudet. Saa nähdä, mikä on seuraavien kausien poistumisaikataulu. Ehtii sen ekan kauden kyllä vielä aloittaa alusta, on vuosi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu Sinisalo ja Cruz ovat yhtä paljon samannäköisiä kuin Ramona ja Jana,eli eivät yhtään. Tää on mun näkemykseni.
Ei ole mun idea, mutta joku täällä sanoi yhdennäköisyyttä olevan ja kun vertasin, on Anussa ja Cruzissa paljon samaa. Kuka sitten näkee tämän ja kuka ei.
No olis kyllä saanut olla vähän enemmän erotiikkaa siellä autiolla hiekkarannalla. Jos tuonikäiset nuoret rakastavaiset olis kahdestaan ilman muiden katseita minä vuosikymmenenä tahansa, niin luulis että vähän jotain muutakin tapahtuisi, kuin pelkkää kesyä kirmailua ranta-aalloissa ja makoilua vierekkäin hiekalla.
Vierailija kirjoitti:
No olis kyllä saanut olla vähän enemmän erotiikkaa siellä autiolla hiekkarannalla. Jos tuonikäiset nuoret rakastavaiset olis kahdestaan ilman muiden katseita minä vuosikymmenenä tahansa, niin luulis että vähän jotain muutakin tapahtuisi, kuin pelkkää kesyä kirmailua ranta-aalloissa ja makoilua vierekkäin hiekalla.
Kyllä näin on ja lienee Manuelillakin kova halu rakastella jotakin muuta (erityisesti Janaa) kuin pakko avioliiton myötä saatua kieroa vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei kannata edes alkaa vääntää. Ihmiset kiinnittää eri piirteisiin huomiota ja joku näkee jotain samaa siellä missä toinen ei näe. Ei sen kummempaa. Minäkin näen heidsä jotain samaa mut jos näkis vierekkäin niin vois mieli muuttua.
Maria oli niin hassu ja söpö naamiaisissa. Ukkelit olivat ihan ihastuksissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on ja lienee Manuelillakin kova halu rakastella jotakin muuta (erityisesti Janaa) kuin pakko avioliiton myötä saatua kieroa vaimoaan.
Nyt on katsottu tuo lento hiekkarannalle. Yritin nähdä käsikirjoituksen taakse. Manuel ja Jana ovat ekan kerran yhdessä ilman muita häiriöitä. Eletään aikaa yli sata vuotta sitten. He edustavat eri yhteiskuntaluokkaa. Manuel on aviossa. Yhteistä tulevaisuutta ei ole näkyvissä, vaikka Manuel sanookin, että haluaa olla Janan kanssa lopun elämänsä. Jana on varovainen, ettei tulisi pudottua kovin korkealta. Janalla on todellisuus paremmin takaraivossa kuin Manuelilla. Hän osaa myös pitää puolensa hyvin ja sanoo sen suoraan. Hänen tietämättään on reissuun lähdön kuviot puuhattu. Hän ei halua joutua vaikeuksiin. Janalla on paljon menetettävää, Manuelilla ei. Vaikka rakastaisi kuinka, on pidettävä jalat maassa. Mihinkään kaiken järjen vievään tunteiden valloilleen päästämiseen hän ei näillä näkymin ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan ei ollut hiekkapoukamaan lentäminen vaan se, että Manuel oli Janalta kysymättä päättänyt, että sinne jäädään pidemmäksi aikaa ja sitä varten oli selittänyt Pialle satuja.
Manuel siis kertoi asiasta vasta, kun olis muutoin pitänyt jo lähteä paluulennolle, että ehtii töihin jne.
Ihan aiheesta siis Jana veti herneen nenään.
Tässähän Jana viittasi samaan dilemmaan, johon olivat törmänneet myös esim. Catalina ja Margarita; naisiin suhtauduttiin kuin olisivat ymmärtämättömiä pikkulapsia, joiden puolesta miehet suunnittelee, päättää ja hoitaa asiat.
Margarita on kieroilija ja yrittää saada Lujanin kartanon perheenjäsenet tappelemaan toisiaan vastaan. Kertoi esim.Manuelille että kannattaisi lähteä matkalle ja sitten leikkii tietämätöntä. Mutta ei sentään ole murhaaja, kuten Cruz. Saas nähä mitä Cruz keksii Margaritan pään menoksi. Kenties pudottaa portailta alas.
Cruz näyttää välillä aikamoiselta amatsonilta pienempien ja sirompien naisten rinnalla - esim. Margaritan.
Ramona myös on söpön pienikokoinen rakenteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Romulolla on keuhkosyöpä
Poistuukohan sarjasta?
Kuka tilalle hovimestariksi, jos kerran Maurokin lähtee? - - ja mihinkähän se Mauro kirjoitetaan lähteväksi?
Ramonan näyttelijän käsissä näyttäis olevan nivelreuma(?).
Vierailija kirjoitti:
Cruz näyttää välillä aikamoiselta amatsonilta pienempien ja sirompien naisten rinnalla - esim. Margaritan.
Ramona myös on söpön pienikokoinen rakenteeltaan.
Joo, Cruz on kieltämättä ylvään ja upean näköinen noiden käppänöiden rinnalla. Margarita on tappi ja Ramona..no, näyttää pienuuden lisäksi spurgulta.
Luoja miten kaunis tuo Jana on! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on katsottu tuo lento hiekkarannalle. Yritin nähdä käsikirjoituksen taakse. Manuel ja Jana ovat ekan kerran yhdessä ilman muita häiriöitä. Eletään aikaa yli sata vuotta sitten. He edustavat eri yhteiskuntaluokkaa. Manuel on aviossa. Yhteistä tulevaisuutta ei ole näkyvissä, vaikka Manuel sanookin, että haluaa olla Janan kanssa lopun
Onhan hänellä tohtori varalla🤨