Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (36322)

Vierailija
6761/36322 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta jos janan äiti onkin elossa ollut kokoajan. 

Ihan lohdullinen tarinan lopetus, mutta pitäisi olla uskottava selitys. Mahtavatko käsikirjoittajatkaan tietävän miten tarina päättyy. Kovasti ovat muuttaneet tarinaa pala palalta siihen suuntaan, ettei koskaan voi tietää. Ruumista ei löytynyt ollenkaan ja Ramona kuvitteli nähneensä Doloresin. 

Mitä kamalaa siinä on, jos Dolores onkin elossa?

Jos on ollut jossain vankina 15 vuoden ajan.

Vierailija
6762/36322 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä oikeasti hyvä sarja vai ei? Kannattaako katsoa, jos on vain rajallisesti aikaa katsoa mitään?

Suosittelen sarjaa, upea on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6763/36322 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alonso Roman rotenberg Curro hiusten raja samanlainen ovatko sukua.Alonson hiusrajaa verraten olisi Curron isä sitten.Ehkä onkin.Mutta jos Alonso on Curron isä leikisti niin silloin Martina ja Curro ovat sukua.

Mitä sitten vaikka olisivat oikeita serkkuja?

Onhan näitä toisiaan muistuttavia henkilöitä muitakin, kuten Cruz ja Anu Sinisalo. Täällähän heidän yhdennäköisyytensä on jo huomattu. Anulla tosin on siniset ja Cruzilla ruskeat silmät. Tuskin ovat sukua toisilleen kuitenkaan.

Vierailija
6764/36322 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näy enää Areenassa se pikkuruutu, kun kelaa jaksoa haluamaansa kohtaan. Vanhemmissa jaksoissa näkyy. Muita? Mitä tehdä?

Vierailija
6765/36322 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei näy enää Areenassa se pikkuruutu, kun kelaa jaksoa haluamaansa kohtaan. Vanhemmissa jaksoissa näkyy. Muita? Mitä tehdä?

Olen huomannut saman, enää ei näe kuvia siitä, missä kohtaa kelaus menee. Parempi on sitten vain katsoa kaikki alusta loppuun.

Vierailija
6766/36322 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nousss daily motioneista saa mainokset pois? Ei jaksoja pysty katsomaan, kun mainokset on 2min välein. 

Vierailija
6767/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alonso Roman rotenberg Curro hiusten raja samanlainen ovatko sukua.Alonson hiusrajaa verraten olisi Curron isä sitten.Ehkä onkin.Mutta jos Alonso on Curron isä leikisti niin silloin Martina ja Curro ovat sukua.

Onhan näitä toisiaan muistuttavia henkilöitä muitakin, kuten Cruz ja Anu Sinisalo. Täällähän heidän yhdennäköisyytensä on jo huomattu. Anulla tosin on siniset ja Cruzilla ruskeat silmät. Tuskin ovat sukua toisilleen kuitenkaan.

Miten tää yhdennäköisyysasia liittyy siihen ovatko Curro ja Martina serkukset vai eivät?

Vierailija
6768/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy muullakaan. Harmillista, kun joutuu vähän arvaamalla kelaamaan alun "aiemmin tapahtunut" kohdat. En ainakaan minä tiedä miten sen pikkukuvan voisi itse saada takaisin.

Vierailija
6769/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areena ei myöskään enää muista/talleta, eikä näytä kohtaa, jossa jaksojen katsomisissa on menossa, tai tarjoaa väärää jaksoa. Ärsyttää kun pitää selata jaksoja, jotta löytää oikean katsomatta olevan jakson ja kohdan.

Vierailija
6770/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää yhdennäköisyysasia liittyy siihen ovatko Curro ja Martina serkukset vai eivät?

Kysymyshän on siitä, että joku näki yhdennäköisyyttä Curron ja Roman Rotenbergin väillä ja epäili heidän jo olevan sukua toisilleen. Onhan näitä toisiaan muistuttavia henkilöitä maailmassa paljonkin, mutta eivät he silti sukua ole.

Jos Curron isä on Alonso ja Martinan isä on Alonson veli, silloin nuoret ovat serkkuja keskenään. Samannäköisiä heidän ei tarvitse silti olla.

Vierailija
6771/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy muullakaan. Harmillista, kun joutuu vähän arvaamalla kelaamaan alun "aiemmin tapahtunut" kohdat. En ainakaan minä tiedä miten sen pikkukuvan voisi itse saada takaisin.

Mä kelaan aina alusta muutaman minuutin, oli pikkukuvaa tai ei. Sit jos se on edelleen uusintaa niin kelaa vähän lisää. Ei ole iso juttu. 

Vierailija
6772/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Areena ei myöskään enää muista/talleta, eikä näytä kohtaa, jossa jaksojen katsomisissa on menossa, tai tarjoaa väärää jaksoa. Ärsyttää kun pitää selata jaksoja, jotta löytää oikean katsomatta olevan jakson ja kohdan.

Sinne voi laittaa palautetta tässä. Yhteen aikaan mullakaan ei "jatka"- listassa näkynyt mitään. Sinne pitää ilmoittaa siitä. 

Vierailija
6773/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten tää yhdennäköisyysasia liittyy siihen ovatko Curro ja Martina serkukset vai eivät?"

"Kysymyshän on siitä, että joku näki yhdennäköisyyttä Curron ja Roman Rotenbergin väillä ja epäili heidän jo olevan sukua toisilleen. Onhan näitä toisiaan muistuttavia henkilöitä maailmassa paljonkin, mutta eivät he silti sukua ole.

Jos Curron isä on Alonso ja Martinan isä on Alonson veli, silloin nuoret ovat serkkuja keskenään. Samannäköisiä heidän ei tarvitse silti olla."

Okei. Ehdottaisin että jos vastataan suoraan johonkin viestiin niin lainattaisiin siitä vain se osa mihin aikoo vastata. Nythän tavallaan väärään viestiin vastattiin ja se vaikutti kuin olisi ollut ihan puutaheinää. Siksi mä yleensä kopioin tai lainaan vaan sen tekstin mihin oon aikonut vastata. 

Vierailija
6774/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ratkaiseva henkilö on varmaan lukenut täältä noita kelailujuttuja ja ja ahatellut muuttaa systeemiä niin, että ettepähän enää kelaile. Nyt täytyy vaan kiltisti katsoa myös  kaikki ns. tylsät kohdat. Eipähän sitten kukaan putoa juonesta ja kysele mitään. 

Vierailija
6775/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Cruzilla on varaa maksaa kreivi huijaamaan Catalinaa mutta naamiaisiin pitää varastaa hillorahat vai eikö hillorahaa olekaan oikeasti. 

Se hilloraha varmaan varastettiin sen vuoksi, että yritettiin estää Catalinan bisnes.

Eikö Cruz ollut kutsunut Pelayon sitä varten La Promesaan, että saisi Catalinan ja Pelayon rakastumaan niin, että heistä tulisi pari ja Pelayo veisi Catalinan pois La Promesasta. Cruz haluaa päästä eroon omapäisestä Catalinasta. Jos Catalinan hillobisnes alkaisi menestyä, niin hän ei tietystikään lähtisi La Promesasta. Sen vuoksi Cruz yrittää kaikin tavoin torpedoida Catalinan bisneksiä ym.

Cruz ei kutsunut Pelayota, vaan Pelayo itse ku

Alonso itse kertoi Cruzille ennen kuin Pelayo ilmestyi.

Vierailija
6776/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä oikeasti hyvä sarja vai ei? Kannattaako katsoa, jos on vain rajallisesti aikaa katsoa mitään?

Katsot omassa tahdissasi Areenasta alusta lähtien. Tuskinpa sarja ihan ensihätiin Areenasta häipyy.

Vierailija
6777/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelata voi myös kymmenen sekuntia kerrallaan mutta silloin lähtee hetkeksi tekstitys. Ikävä kyllä, koska joskus on niin turhaa keskustelua, että on ihan "pakko" kelata hieman.

Vierailija
6778/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut noita Janan ja muiden palvelusväen naisten kenkiä. Varmasti hiostovaa ja hankalaa pitää päivät pitkät korollisia nilkkureita. Kyllä olisi kunnon Eccon tai muut hyvät terveyssandaalit paremmat jalalle. Ei vaan tainnut olla tuohon aikaan saatavilla...?

Vierailija
6779/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsot omassa tahdissasi Areenasta alusta lähtien. Tuskinpa sarja ihan ensihätiin Areenasta häipyy.

Sarja poistuu Areenasta 1.2.2026. Tämän tiedon näkee Areenasta jokaisen jakson esittelytekstin yhteydestä. Aikaa on katseluun ihan alusta asti.

Kun keskeytät katselun, kirjoita ylös mihin jaksoon jäit ja minkä minuutin kohdalla lopetit. On helppo kelata sitten siihen kohtaan ja jatkaa katselua. Itsestäänselvyyksiä tässä tietysti neuvon.

Vierailija
6780/36322 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria oli hauskan näkönen naamiaisissa, kun on niin lyhyt verrattuna muihin😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän