La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä oikeasti hyvä sarja vai ei? Kannattaako katsoa, jos on vain rajallisesti aikaa katsoa mitään?
Katsot omassa tahdissasi Areenasta alusta lähtien. Tuskinpa sarja ihan ensihätiin Areenasta häipyy.
Sarja poistuu Areenasta 1.2.2026. Tämän tiedon näkee Areenasta jokaisen jakson esittelytekstin yhteydestä. Aikaa on katseluun ihan alusta asti.
Kun keskeytät katselun, kirjoita ylös mihin jaksoon jäit ja minkä minuutin kohdalla lopetit. On helppo kelata sitten siihen kohtaan ja jatkaa katselua. Itsestäänselvyyksiä tässä tietysti neuvon.
Normaalistihan ei tarvitse laittaa mitään ylös mutta kommenteista päätellen se Areenan "muisti" ei aina toimi niin toi on hyvä keino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Areena ei myöskään enää muista/talleta, eikä näytä kohtaa, jossa jaksojen katsomisissa on menossa, tai tarjoaa väärää jaksoa. Ärsyttää kun pitää selata jaksoja, jotta löytää oikean katsomatta olevan jakson ja kohdan.
Joku ratkaiseva henkilö on varmaan lukenut täältä noita kelailujuttuja ja ja ahatellut muuttaa systeemiä niin, että ettepähän enää kelaile. Nyt täytyy vaan kiltisti katsoa myös kaikki ns. tylsät kohdat. Eipähän sitten kukaan putoa juonesta ja kysele mitään.
Älä höpötä, ettäkö Areenas muokattaisiin ihan vauvapalstan kommenttien mukaan? Olisit laittanut jonkun kuvaavan hymiön että olisi heti tajunnut tuon vitsiksi. 😁😄🙃
Hyvin huomasit vitsiksi ilmankin. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä oikeasti hyvä sarja vai ei? Kannattaako katsoa, jos on vain rajallisesti aikaa katsoa mitään?
Katsot omassa tahdissasi Areenasta alusta lähtien. Tuskinpa sarja ihan ensihätiin Areenasta häipyy.
Sarja poistuu Areenasta 1.2.2026. Tämän tiedon näkee Areenasta jokaisen jakson esittelytekstin yhteydestä. Aikaa on katseluun ihan alusta asti.
Kun keskeytät katselun, kirjoita ylös mihin jaksoon jäit ja minkä minuutin kohdalla lopetit. On helppo kelata sitten siihen kohtaan ja jatkaa katselua. Itsestäänselvyyksiä tässä tietysti neuvon.
Normaalistihan ei tarvitse laittaa mitään ylös mutta kommenteista päätellen se Areenan "muisti" ei aina toimi niin toi on hyvä keino.
Riippuu siitä onko kirjautunut sisään vai ei. Jos on kirjautuneena niin voi jatkaa ohjelmien katsomista siitä kohtaa mihin viimeksi on jättänyt katsomisen.
Pia oli niin nätti, kun hymyili yllättäessään Teresan haaveilemasta ompelukoneen ääreltä. Ja tosi ystävällinen. Oli kiva nähdä vaihteeksi Pia muutenkin kuin naama henkisestä tai fyysisestä tuskasta vääntyneenä.
"Normaalistihan ei tarvitse laittaa mitään ylös mutta kommenteista päätellen se Areenan "muisti" ei aina toimi niin toi on hyvä keino. "
"Riippuu siitä onko kirjautunut sisään vai ei. Jos on kirjautuneena niin voi jatkaa ohjelmien katsomista siitä kohtaa mihin viimeksi on jättänyt katsomisen."
Mä olen jostain saanut sellaisen käsityksen että nykyään täytyisi Areenaan olla aina kirjautuneena että näkee mitään. Voi olla tietysti että olen ymmärtänyt väärin.
Ilmeisesti selaimen kautta Areenaa voi katsoa kirjautumatta mutta ei sovelluksien.
Aateliset pönötti ja kittasivat viinaa naamiaisissa. Mut mitä teki Maria, tuo hyppelehtivä pikku kirppunen 😄 Pisti Cruzin ja Alonsoon vauhtia hyvä Maria 💓💓💓
Riitaa tuli lemmen parille, vaikka puitteet olisi suonut jotain kaunista. Vaan niinhän se on, pelkkä hyvä ja kaunis ei innosta katsojaa. Särmää se olla pitää.
Candela ollut taas liian paljon äänessä🙉
Menis hyvin mausteena, mutta liika on vaan liikaa..
Tässähän oikeesti nyt jo niinkuin tapahtuikin asioita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Areena ei myöskään enää muista/talleta, eikä näytä kohtaa, jossa jaksojen katsomisissa on menossa, tai tarjoaa väärää jaksoa. Ärsyttää kun pitää selata jaksoja, jotta löytää oikean katsomatta olevan jakson ja kohdan.
Joku ratkaiseva henkilö on varmaan lukenut täältä noita kelailujuttuja ja ja ahatellut muuttaa systeemiä niin, että ettepähän enää kelaile. Nyt täytyy vaan kiltisti katsoa myös kaikki ns. tylsät kohdat. Eipähän sitten kukaan putoa juonesta ja kysele mitään.
Älä höpötä, ettäkö Areenas muokattaisiin ihan vauvapalstan kommenttien mukaan? Olisit laittanut jonkun kuvaavan hymiön että olisi heti tajunnut tuon vitsiksi. 😁😄🙃
Areenaan tuli vast'ikään muutoksia, joten eiköhän tuon ilmeen kehitys tapahdu suoraa asiakaspalautetta Ylelle antaneiden kautta. Osa on niin selkeitä ongelmia, että niitä kehitetään jo ihan automaattisesti sen jälkeen, kun ongelma on havaittu. Näin ne erilaiset sovellukset kehittyy käyttäjäystävällisiksi. Antakaa siis palautetta suoraan, jos joku pännii. Useimmiten sitä ei ole edes ainoa tuota palautetta antaessaan.
Jana on kyllä ihme mimmi. Haukkuu Manuelin todella kiukkuisena rantakohtauksen "romanttisuuden" jälkeen. Manuelhan oli tehnyt vain suuren palveuksen hänelle selittämällä Pialle, miksi hän on poissa töistä. Ilman tuollaista 'valkoista valhetta' Jana ei millään olisi päässyt Manuelin kanssa lentämään sinne kaukaiseen hiekkapoukamaan. Janan "rakkaus" ei ole enää yhtään uskottavaa. Hän vain keimailee ja nauttii Manuelin kiinnostuksesta, mutta ei itse rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Jana on kyllä ihme mimmi. Haukkuu Manuelin todella kiukkuisena rantakohtauksen "romanttisuuden" jälkeen. Manuelhan oli tehnyt vain suuren palveuksen hänelle selittämällä Pialle, miksi hän on poissa töistä. Ilman tuollaista 'valkoista valhetta' Jana ei millään olisi päässyt Manuelin kanssa lentämään sinne kaukaiseen hiekkapoukamaan. Janan "rakkaus" ei ole enää yhtään uskottavaa. Hän vain keimailee ja nauttii Manuelin kiinnostuksesta, mutta ei itse rakasta.
Kyllä rakkauttakin on tulossa💞
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan ei ollut hiekkapoukamaan lentäminen vaan se, että Manuel oli Janalta kysymättä päättänyt, että sinne jäädään pidemmäksi aikaa ja sitä varten oli selittänyt Pialle satuja.
Manuel siis kertoi asiasta vasta, kun olis muutoin pitänyt jo lähteä paluulennolle, että ehtii töihin jne.
Ihan aiheesta siis Jana veti herneen nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ekat jaksot poistuu "jo" 31.7.2025
Anu Sinisalo ja Cruz ovat yhtä paljon samannäköisiä kuin Ramona ja Jana,eli eivät yhtään. Tää on mun näkemykseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä antaa jatkaa siitä kohdasta mihin olin jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan ei ollut hiekkapoukamaan lentäminen vaan se, että Manuel oli Janalta kysymättä päättänyt, että sinne jäädään pidemmäksi aikaa ja sitä varten oli selittänyt Pialle satuja.
Manuel siis kertoi asiasta vasta, kun olis muutoin pitänyt jo lähteä paluulennolle, että ehtii töihin jne.
Ei rakastunut nainen vetäisi tuosta hernettä nenään. Hänelle olisi tärkeääj jokainen, jopa varastettu hetki rakastettunsa kanssa. Mutta Jana ei usko heidän rakkauteensa, koska ei itse rakasta.
kanssa. Mutta Jana ei edes usko heidän rakkauteensa, koska ei itse rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä antaa jatkaa siitä kohdasta mihin olin jäänyt.
Jos olet kirjautuneena niin antaakin. Paitsi jos on jotain vikaa. Jos katsoo selaimella niin ei tartte kirjautua eikä silloin jää muistiinkaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Anu Sinisalo ja Cruz ovat yhtä paljon samannäköisiä kuin Ramona ja Jana,eli eivät yhtään. Tää on mun näkemykseni.
Samaa mieltä. Mutta näen Petrassa ja pojassaan samanlaiset silmät, väriä myöden. Osuva roolitus.