Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (45252)

Vierailija
45241/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty vielä sanomaan Julietasta mitään. Ei ole nähty meillä.

Ei niin, netistä olen kurkkinut. Kova meikki tekee kasvot jotenkin kylmiksi, ihan kuin ei sopisi Manuelille. Siis tässä sarjassa, enhän muuten tiedä mikä miehelle sopii.

Vierailija
45242/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katselen vain Pelayoa kolmoskauden uusinnoissa - - - ja olen onnellinen.

Kiva. Mielestäni 3-kausi oli monine roolimiehityksineen ja kiemuraisine juonen käänteineen se paras. Siinä kaudessa tapahtui. Olin myös erittäin viehättynyt Catalinan ja upean Anilin kreivin tarinasta. Pelayon esittäjästä sanoisin että WAU, mikä mies. ‍🔥🍰

Minäkin nautin kolmosen uusinnoista, ihmeen paljon on unohtunut. Aatelisperhettä en koskaan ole kelannut. Uusinnoissa kelaan Virtudesin vikinät ja Marian luola-itkut. Joskus ikäväkseni ei muuta jääkään.

Pelayo on vaikeasti unohdettava mies, mikä on pelkästään hyvä juttu.

Helposti unohdettavissa, iloinen, pyöreänaamainen naapurinpoika, joita on 11 kymmenessä.  Ei mitään karismaa eikä charmia. Tavallisen näköinen, kiltti poika. Mutta kauneushan on katsojan silmässä eli se siitä.

Mitä hömppähöpötystä. Luihut, lommoposkiset, katkerat, roistomaiset hyypiöt ne vasta promesan sulostuttavatkin.

Päivän uusinnassa Pelayo yllätti, mies oli niin rento kotiasussaan hiukset otsalla. Kuin äkämystynyt mörökölli mutta Catalina ei anna periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45243/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos Vauva-palstalaiset ovat varanneet oman La Promesa matkansa?

Tuttavat olivat La Promesa -matkalla ja olikin kuulemma ikimuistoinen reissu, kun pääsivät tapaamaan näyttelijöitä, tutustumaan kuvauspaikkoihin ja heistä itsestäänkin oli kuvattu pieni uutispätkä Espanjan telkkariin.  La Promesa -henkinen illallinenkin oli ollut todella herkullinen ja onhan Espanjan reissut muutenkin aina mukavia. Kallis reissu, mutta nämä tutut sanoivat, että oli kyllä joka euron arvoinen. 

Nyt sitten menoksi.

Vierailija
45244/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kertoisiko joku ystävällinen sarjan seuraaja, mistä löytäisin kevään viimeisen jakson. En nimittäin muista yhtään, miten sarja päättyi ja olisi kiva katsoa se ennenkuin uudet jaksot alkavat. Jakson nimikin olisi kiva tietää.

Areenassa ne kaikki on edelleen, sieltä katsoin viimeisen. Tuoreessa muistissa oli vielä, epämiellyttävä jakso. Minun mielestäni siis.

Vierailija
45245/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa "vaikeaa" löytää  Areenasta  4. kauden viimeinen jakso..onko tuo  kysyjä tosissaan?

Mitä vaikeaa siinä on, Promesa, kausi 4, viimeinen jakso, sen jälkeen ei viekä uutta.

Vierailija
45246/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa "vaikeaa" löytää  Areenasta  4. kauden viimeinen jakso..onko tuo  kysyjä tosissaan?

On, olen näkövammainen, mutta et sitä tiennyt, kun opastit minua tässä asiassa.

Vierailija
45247/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kertoisiko joku ystävällinen sarjan seuraaja, mistä löytäisin kevään viimeisen jakson. En nimittäin muista yhtään, miten sarja päättyi ja olisi kiva katsoa se ennenkuin uudet jaksot alkavat. Jakson nimikin olisi kiva tietää.

https://areena.yle.fi/1-73641069

Vierailija
45248/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5

Manuel on tunnustanut ääneen kun kävi Janan haudalla että on rakastunut Julietaan. Kertoi sen myös Julietalle itselleen.

Eli Manuelin viesti on tämä: Jana, sallitko minulle uuden seurustelusuhteen toisen naisen kanssa?

Kuulehan nyt Manuel, menee surusi jo liian pitkälle. Nuori mies, anna mennä vaan. Onnea, vaikkei se Hulieta sinulle sovi mutta jostainhan on päästävä eteenpäin.

Vierailija
45249/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-73641069

Kausi 4. , jakso 250 , 

Jakson otsikko: " Kaksi on poissa"

Vierailija
45250/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi maanantaina taitaa sarja taas alkaa tauon jälkeen. 

Eiköhän kohta älähdä taas joku joka haluaa juuri Promesan paikalle jotain laadukkaampaa katsottavaa  ???

Vierailija
45251/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnusta reilusti vaan! Sinä pidät sittenkin Lorenzon roistomaisuudesta, vaikka uskottelisit itsellesi aivan muuta.

Lorenzossa vaan on jotain mistä on vaikea olla pitämättä vaikka niin v-mainen onkin. Älykäs kieroileva paska, mutta...

Ilman Lorenzoa olis kieltämättä aikas tylsää... ja sen lisäksi Lorenzon näyttelijä on ihan huippu!

Niin on! Monet näyttelijät tykkäävät näytellä pahiksia, koska se on paljon mielenkiintoisempaa kuin hyvisten näytteleminen.

Lorenzon näyttelijä on niin nerokas ettei tuntuisi mitenkään vaikealta kuvitella häntä kiltin koti-isän rooliin. Miehestä on moneksi, siksi salaa rakastan Lorenzoa.

Vierailija
45252/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katselen vain Pelayoa kolmoskauden uusinnoissa - - - ja olen onnellinen.

Kiva. Mielestäni 3-kausi oli monine roolimiehityksineen ja kiemuraisine juonen käänteineen se paras. Siinä kaudessa tapahtui. Olin myös erittäin viehättynyt Catalinan ja upean Anilin kreivin tarinasta. Pelayon esittäjästä sanoisin että WAU, mikä mies. ‍🔥🍰

Minäkin nautin kolmosen uusinnoista, ihmeen paljon on unohtunut. Aatelisperhettä en koskaan ole kelannut. Uusinnoissa kelaan Virtudesin vikinät ja Marian luola-itkut. Joskus ikäväkseni ei muuta jääkään.

Pelayo on vaikeasti unohdettava mies, mikä on pelkästään hyvä juttu.

Helposti unohdettavissa, iloinen, pyöreänaamainen naapurinpoika, joita on 11 kymmenessä.  Ei mitään karismaa eikä charmia. Tavallisen näköinen, kiltti poika. Mutta kauneushan on katsojan silmässä eli se siitä.

Mitä hömppähöpötystä. Luihut, lommoposkiset, katkerat, roistomaiset hyypiöt ne vasta promesan sulostuttavatkin.

Päivän uusinnassa Pelayo yllätti, mies oli niin rento kotiasussaan hiukset otsalla. Kuin äkämystynyt mörökölli mutta Catalina ei anna periksi.

Täytyypä taas vilkasta sitä uusintaakin. Mieheen en kyllästy, oli sitten puku tai kotiasu päällä. Se charmi. Kävivät pojan kartanolla hyvät keskustelut vaikka salaisuuksia vielä jäikin. Catalina ja kapsäkki ovensa takana oli hyvä.

Vierailija
45253/45252 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnusta reilusti vaan! Sinä pidät sittenkin Lorenzon roistomaisuudesta, vaikka uskottelisit itsellesi aivan muuta.

Lorenzossa vaan on jotain mistä on vaikea olla pitämättä vaikka niin v-mainen onkin. Älykäs kieroileva paska, mutta...

Ilman Lorenzoa olis kieltämättä aikas tylsää... ja sen lisäksi Lorenzon näyttelijä on ihan huippu!

Niin on! Monet näyttelijät tykkäävät näytellä pahiksia, koska se on paljon mielenkiintoisempaa kuin hyvisten näytteleminen.

Lorenzon näyttelijä on niin nerokas ettei tuntuisi mitenkään vaikealta kuvitella häntä kiltin koti-isän rooliin. Miehestä on moneksi, siksi salaa rakastan Lorenzoa.

Minä en. Kässäri siis nerokas, jota L toteuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi