La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44812)
Vierailija kirjoitti:
5
"Jaakko kulta herää jo" Silloin kun olit perheesi luona, kihlattusi Martina rakastui täysillä Adrianoon, parhaaseen ystävääsi kartanossa Mitä nyt tapahtuu?
Jacobo-cariño.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä sarja alkaa mennä jo liian pitkäpiimäiseksi. Samoja asioita vatvotaan jaksosta toiseen uudestaan ja uudestaan, eikä mikään etene. Manuelin puolijauhoinen hekottelu alkaa sekin ärsyttää enenevässä määrin.
Manuel on kyllä komea mies, mutta ei minun tyyliä. Hän on niitä miehiä, jotka hekottavat heti, kun avaavat suunsa. Ärsyttävää...
Olen miettinyt, että kuka/ketkä tuolla on komeita miehiä. Niin kyllä Mauro on komea tummine silmineen. Alonso vanhemmaksi mieheksi on ihan hyvännäköinen (varsinkin siviilissä). Maininnan saavat myös Alonson edesmennyt broidi ja vain hetken sarjassa ollut poika Tomas.
Martinan isä oli komeampi, vanhempi herra. Eikä hänen äitinsäkään ulkonäössä ole mitään vikaa.
Komeampi kehen verrattuna?
Margaritaan ja Martinaan.
Komea on myös Lorenzo omalla kettumaisella viekkaudellaan. Manuel on paras, Mauron mustat silmät oli ihanat, Pelayo täydellinen...mutta siltikin Manuel.
Lorenzoa näyttelevän ihmisen kasvoilla näytellään kaikkein uskottavimmin pahismiestä.
Muistuttaa joissakin kuvissa ja tamineissa hämmästyttävän paljon Joaquin Phoenixia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kohta Teresa ja Balle suutelee ja Leocadia saa raivarin. Tätä syksyllä.
Leocadian tietäen hän keksii jonkin kiristykeinon, jolla hän voi painostaa Ballesterosia.
Eise tavallaan kiristys tule olemaan..onpahan vaan tunteisiin vetoava temppu.
Hmmm ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku onko totta että Eiffel-torni on joskus haluttu purkaa? Margarita puhui Leonorille siitä.
On totta. Sitä pidettiin rumana 1900-luvun alussa ja ihmiset halusi siitä eroon. Sen piti olla vain väliaikainen rakennelma.
Luojan kiitos, että sitä ei purettu, sillä se on kerta kaikkiaan loistava turistikohde! Todellinen Pariisin matkailuvaltti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä joidenkin ihmisten paneutuminen asioihin on hupaisaa, vaatinee vissiin aikaa tutustua tuon ajan asioihin.
Itse katson sarjaa taitavien näyttelijöiden roolisuoritusten vuoksi. Juonikin on sivuseikka.
Ja minä naisena ihailen naisten ihania pitsipuseroita, todella kauniita.
Minä naisena ihailen puolestani La Promesan komistuksia.
Komistuksia? Mitä sukupuolia? Komeita naisiakin? Onhan niitäkin.
Joo. Esim Cruz oli komea nainen.. pituutta ja ryhtiä ja myös kauniit virheettömät kasvonpiirteet.
Minusta Eva Martín on paremman näköinen Cruzina kuin omana itsenään.
Kiva sarja on, juu, mutta se olisi vieläkin kivampi, jos puhuttaisiin Latinalaisen Amerikan espanjaa. Inhoan useita Espanjassa puhuttavan espanjan kielen äänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Onnitelkaa minua! Olen päässyt vihdoinkin yli Maurosta.
"Mua onnitelkaa, sen ootte velkaa."
Vierailija kirjoitti:
Kiva sarja on, juu, mutta se olisi vieläkin kivampi, jos puhuttaisiin Latinalaisen Amerikan espanjaa. Inhoan useita Espanjassa puhuttavan espanjan kielen äänteitä.
Sama kuin vertaisi suomenruotsia ja riikinruotsia toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Margarita! 🧡
Jos tykkää lakastuneista ruusuista.
Vierailija kirjoitti:
Lorenzon paksut jalat ei oikein sovi kuvioon että sotilasura ja kapteeni.
Miljoona kertaa mieluummin sellaiset jalat kuin tikut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettå pitää olla ihmisen elämä vaikeaa niin kuin tuolla Piallakin, itkua ja hammasten kiristystä. Ja töihin heti kun äsken melkein kuoli synnytykseen
Pía Adarren suurin tragedia lienee se, että hän ei syntynyt aateliseksi.
Eiköhän melkein jokainen kartanon alakertalainen ajattele mielessään noin.
Kenen raskaus ja milloin?