Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (44788)

Vierailija
44781/44787 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä sarja alkaa mennä jo liian pitkäpiimäiseksi. Samoja asioita vatvotaan jaksosta toiseen uudestaan ja uudestaan, eikä mikään etene. Manuelin puolijauhoinen hekottelu alkaa sekin ärsyttää enenevässä määrin.

Manuel on kyllä komea mies, mutta ei minun tyyliä. Hän on niitä miehiä, jotka hekottavat heti, kun avaavat suunsa. Ärsyttävää...

Olen miettinyt, että kuka/ketkä tuolla on komeita miehiä. Niin kyllä Mauro on komea tummine silmineen. Alonso vanhemmaksi mieheksi on ihan hyvännäköinen (varsinkin siviilissä). Maininnan saavat myös Alonson edesmennyt broidi ja vain hetken sarjassa ollut poika Tomas.

Martinan isä oli komeampi, vanhempi herra. Eikä hänen äitinsäkään ulkonäössä ole mitään vikaa.

Komeampi kehen verrattuna?

Margaritaan ja Martinaan.

Komea on myös Lorenzo omalla kettumaisella viekkaudellaan. Manuel on paras, Mauron mustat silmät oli ihanat, Pelayo täydellinen...mutta siltikin Manuel.

Lorenzoa näyttelevän ihmisen kasvoilla näytellään kaikkein uskottavimmin pahismiestä.

Vierailija
44782/44787 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Margarita! 🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44783/44787 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noiden tapahtuneiden murhien ja niihin syyllisten etsiminen ja löytyminen yritä olla se pääjuoni. 

.

Punainen lanka.

Vierailija
44784/44787 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettå pitää olla ihmisen elämä vaikeaa niin kuin tuolla Piallakin, itkua ja hammasten kiristystä.   Ja töihin heti kun äsken melkein kuoli synnytykseen

Pía Adarren suurin tragedia lienee se, että hän ei syntynyt aateliseksi.

Vierailija
44785/44787 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina löytyi vihdoin ympäripäissään.

Omien sanojensa mukaan oli ollut kartanolla koko ajan kun porukka etsi häntä yötäpäivää. 

Mutta kenen kanssa ( ei Curron)?

Ihme käänne. Olisi pitänyt heinä hangaariin eikä puuliiteriin pullon kanssa. Voi voi!

Prosenttipitoisten juomien runsaan vaikutuksen alaisena oleva ihminen ei pysty useinkaan ajattelemaan selkeästi.

Vierailija
44786/44787 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä sarja alkaa mennä jo liian pitkäpiimäiseksi. Samoja asioita vatvotaan jaksosta toiseen uudestaan ja uudestaan, eikä mikään etene. Manuelin puolijauhoinen hekottelu alkaa sekin ärsyttää enenevässä määrin.

Manuel on kyllä komea mies, mutta ei minun tyyliä. Hän on niitä miehiä, jotka hekottavat heti, kun avaavat suunsa. Ärsyttävää...

Olen miettinyt, että kuka/ketkä tuolla on komeita miehiä. Niin kyllä Mauro on komea tummine silmineen. Alonso vanhemmaksi mieheksi on ihan hyvännäköinen (varsinkin siviilissä). Maininnan saavat myös Alonson edesmennyt broidi ja vain hetken sarjassa ollut poika Tomas.

Martinan isä oli komeampi, vanhempi herra. Eikä hänen äitinsäkään ulkonäössä ole mitään vikaa.

Komea on myös Lorenzo omalla kettumaisella viekkaudellaan. Manuel on paras, Mauron mustat silmät oli ihanat, Pelayo täydellinen...mutta siltikin Manuel.

Manuelin roolin esittäjä on varmasti luonnossa söpö, mutta  minua häititsee se, että hänen kasvonpiirteissään  on samaa kuin nuoressa Sibeliuksessa, lähinnä leukaperissä.   Roolin kampaustyyli tuo ne esille, mutta hänen siviiliolemuksessaan asiaa ei huomaa.  Tämä tyhmä huomioni ei missään nimessä sitten tarkoittanut, että nuoressa Sibbessä olisi ollut  mitään vikaa. 

Vierailija
44787/44787 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, sovitaan, että sie saat Manuelin, mie Lorenzon ja loput annetaan muille mimmeille. 

Vierailija
44788/44787 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä joidenkin ihmisten paneutuminen asioihin on hupaisaa, vaatinee vissiin aikaa tutustua tuon ajan asioihin.

Itse katson sarjaa taitavien näyttelijöiden roolisuoritusten vuoksi. Juonikin on sivuseikka.

Ja minä naisena ihailen naisten ihania pitsipuseroita, todella kauniita.

Minä naisena ihailen puolestani La Promesan komistuksia.