La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44148)
Oli toi arvattavaa että Teresa ja Hovimestari mistä taas Leocadia saa raivarin. Mutta Catalina on esimerkki siitä ettei kannata hypätä krokotiili altaaseen yhdessä muiden kanssa jos haluaa pelastaa jonkun tai muuttaa asioita. Hän hyppäsi krokotiili altaaseen. Jana taas meni leijonien luolaan.
Kun Lorenzo ja Leocadia kiusasi Eugeniaa hulluksi ilkeyttään heillä oli oikein hauskaa . Tätä ilkeät tekee ihan arjessa ja työssäkin. Voi olla sun lääkäri tai muka ystävät. Työkaverit. Koulussa. Puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pelayon jatkuva esiin tuominen ja kehuminen aiheuttaa ärtymystä ja saa toiset sitten ärsyyntyneinä haukkumaan häntä. Vähemmälläkin on jo ymmärretty, että Pelayo on komea ja häntä kaivataan takaisin.
Nimenomaan tämä. Itse Pelayo tuskin moniakaan niin kovin ärsyttää, mutta samojen Pelayo-hokemisten toistuva sivutolkulla jankkaaminen kylläkin.
No, minulle Pelayon pH-arvo on tasan 7.
Eiköhän vielä koittane aika, jolloin Pelayosta kysellään näin: ketä se on?
Mutta kun Pelayon näyttelijästä EI saa palstalla silloinkaan enää puhua eikä kysellä kuka missä ja milloin kun jotkut menettävät hermonsa. Ei saa kehua enää kun on typerästi lyttyyn haukuttu. Vaikka 3 kausi parhaillaan ylellä menossa. Jotkut mahd sitäkin seuraavat. Sen sijaan pitää olla kiinnostunut tulevan 5. kauden tuntemattomista nimistä ja tapahtumista, joista jotkut jatkuvasti valistelevat.
Se oli melko tyhjentävästi ilmaistu mielipide aiheen tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon gigolo YouTube video . You tube Loiri Naurava Kulkuri . Eikö . Myös uunoturhapuro tarina alkaa gigolo iskee rikkaan naisen.
Naurava kulkuri on aivan lopen näköinen rantaleijona .
Eikä voi olla kukaan rakastamatta kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pelayon jatkuva esiin tuominen ja kehuminen aiheuttaa ärtymystä ja saa toiset sitten ärsyyntyneinä haukkumaan häntä. Vähemmälläkin on jo ymmärretty, että Pelayo on komea ja häntä kaivataan takaisin.
Nimenomaan tämä. Itse Pelayo tuskin moniakaan niin kovin ärsyttää, mutta samojen Pelayo-hokemisten toistuva sivutolkulla jankkaaminen kylläkin.
Mutta kun Pelayon näyttelijästä EI saa palstalla silloinkaan enää puhua eikä kysellä kuka missä ja milloin kun jotkut menettävät hermonsa. Ei saa kehua enää kun on typerästi lyttyyn haukuttu. Vaikka 3 kausi parhaillaan ylellä menossa. Jotkut mahd sitäkin seuraavat. Sen sijaan pitää olla kiinnostunut tulevan 5. kauden tuntemattomista nimistä ja tapahtumista, joista jotkut jatkuvasti valistelevat.
Jaahas, minä katselen kolmoskautta ja jos aihetta on niin kyllä minä Pelayosta puhun siinä kuin muistakin.
Vierailija kirjoitti:
Kun Lorenzo ja Leocadia kiusasi Eugeniaa hulluksi ilkeyttään heillä oli oikein hauskaa . Tätä ilkeät tekee ihan arjessa ja työssäkin. Voi olla sun lääkäri tai muka ystävät. Työkaverit. Koulussa. Puoliso.
Onneksi en ole moista huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Jana on Mariana ja Curro on Marcos sarjan alussa .
Ihanko totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä vaan uskomaton sarja, kun se saa jotkut kuolaamaan, tukehtumaan tai oksentamaan. Lisäksi sarja on pitkäveteinen ja jankkaava ja mikään ongelma ei ratkea. Tunteita herättävä se todellakin on. 🤔
On se niin.
Niin, on se. Ei ole ennen vastaavaa nähty. On se niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostelee ihan simona.
Ketä kiinnostaa tietää kuka hän oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Manuel ja Alonso ovat flegmaattisia olemukseltaan, eivät itse ryhdy tärkeitäkään asioita viemään eteenpäin kuten Janan kuoleman tutkinta tai Catalinan katoaminen ym. Heitä höynäyttää niin miehet kuin naiset, ammatillisesti ja yksityiselämässä monin tavoin, ei mene kiltteyden piikkiin.
Janan kuolema on tutkittu, syyllinen vankilassa. Y punto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, minä katselen kolmoskautta ja jos aihetta on niin kyllä minä Pelayosta puhun siinä kuin muistakin.
Kolmoskauden katselu on sallittua, samoin Pelayosta puhuminen. Ed olevassa kommentissa oli sallittua ironiaa kun kovasti joillekin hieno näyttelijä aiheuttaa harmitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostelee ihan simona.
Ketä kiinnostaa tietää kuka hän oikeasti on.
Kuka on kuka? Simo vai Simonako?
Uuuh! Pelayopelayopelayo! Ja Pelayon turvonnut kananmunanaama kananmunaleukapielineen! Uuuh! Jankutijankutijankutijaa!
5
Ciro haluaisi lapsen vaimonsa Julietan kanssa. Julieta sen sijaan puhuu Martinan kanssa miten estää raskaus. Noihin aikoihin lie ollut aika vaikeaa vai?
Tuommoisia Adrianon näköisiä tyyppejä oli tuskin edes olemassa noihin aikoihin. Eipä taas sarjan käsikirjoittajilla ole paljonkaan välähtänyt päänupeissaan.
Janan ja vauvan murhaaja ei ole vankilassa. Kartanossa tämä paholainen määräilee ja punoo edelleen juoniaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisia Adrianon näköisiä tyyppejä oli tuskin edes olemassa noihin aikoihin. Eipä taas sarjan käsikirjoittajilla ole paljonkaan välähtänyt päänupeissaan.
Toivottavasti nukuit hyvin viime yönä.
Vierailija kirjoitti:
Janan ja vauvan murhaaja ei ole vankilassa. Kartanossa tämä paholainen määräilee ja punoo edelleen juoniaan.
Älä muuta viserrä! Mutta uskon ja luotan siihen, että oikeus toteutuu vielä jonakin kauniina päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Johan pompoas tämä väite. Kaikennäköisiä ihmisiä on ollut olemassa jo maailman sivu. Adrianon tyylisiä miehiä on etelä täynnä. Mies on espanjalaissyyrialainen syntyperältään.
Jana on Mariana ja Curro on Marcos sarjan alussa .