La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43986)
Vierailija kirjoitti:
Miten Martina tiesi Petran salaisuuden? Oon katsonut kaikki jaksot, mutten muista mitään tällaista.
Seinillä on korvat. Tämä on hyvä tiedostaa ja muistaa aina.
Oi, miksi ihana Pelayo piti kirjoittaa ulos sarjasta? Ei ymmärrä. Kreivillä on taatusti vahva fanittajaporukka pitkin, poikin maailmaa. Hän on moniulotteinen ja kiehtova persoona. Enemmän hyvä kuin paha luonteeltaan. Kaikkea muuta kuin tylsimys.
Vierailija kirjoitti:
Martina ei puhu äidistään mitään, edes Currolle. Ovat sentään luottamussuhteessa. Outoa kun ketään ei enää kiinnosta kartanossa.
Martinalla on jossain määrin haastava suhde äitiinsä. Jos muistatte, Margarita on jopa läpsäissyt tytärtään kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina ei puhu äidistään mitään, edes Currolle. Ovat sentään luottamussuhteessa. Outoa kun ketään ei enää kiinnosta kartanossa.
Martinalla on jossain määrin haastava suhde äitiinsä. Jos muistatte, Margarita on jopa läpsäissyt tytärtään kasvoille.
Jacobo voisi alkaa deittailemaan Margaritaa. Hän on vapaa nainen jäätyään leskeksi. Se olisi loistava tapa kostaa Martinalle useitakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Martina vois joskus pitää suunsa kiinni. Tai ainakaan sen ei tarttis olla niin korostetun auki. Tosin tässä on muutkin hahmot hyvin ylikorostettuja. Se on siltibtodi typerän ja epäaidon näköistä kun joku hekottaa suu selällään koko ajan.
Voi jee...
Vierailija kirjoitti:
Kertoihan Petra, että cruz ooi hoitanut häntä kun hän oli ollut sairas. Siitä tuli niin uskolliseksi.
Uskolliseksi?!?!?! Olen tukehtua nauruun.
No, ainahan tulee uusia lemmenpareja, eli jatkuvuus on siltä osin taattua.