La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43607)
No tulihan se AIKAHYPPY sittenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?!" (Alonso)
Allu sopisi hyvin nykyään vaikka munkiksi luostariin. Ei ikinä uskoisi, että hänellä on (ollut) vaimo(ja) ja lapsia.
Alonsoa pidän kuitenkin hienona miehenä, en tiedä kyllä miksi. Hän vaan on.
Alonso on ihanan turvallinen,lämmin nallekarhu. Tuo aina jotenkin levollisen tunnelman mukanaan.
On La Promesassa toinenkin nallekarhu: kersantti Burdina.
Burdia on näytetty hävyttömän vähän sarjassa.
Ei häntä ole onneksi tarvittu, Alonsoa näemme ja kuulemme säännöllisesti. Miellyttävä ääni on miehellä.
Burrelle olisi kyllä tarvetta kartanolla kun on hämäräperäistä toimintaa jatkuvasti.
En muista minkä näköinen tuo Burdillo on, mutta Alonsito säilyy mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oiva tilaisuus erkaantua tämän sarjan katselusta, kun tulee kesätauko. Mikä helpotus!
Ei tämä ainakaan minulle mikään rasitus ole ollut, itsehän määrään katselutahtini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Teresan luomi on vaan niin ruma, poistais sen, vie liikaa huomiota hänen kasvoltaan, kun sitä luomea jää vaan tuijottaa.
Hän on tehnyt päätöksen pitää luomensa, helppohan se olisi nipsaista pois. Minä pidän eurooppalaisista sarjoista ja elokuvista, koska niissä on pääsääntöisesti ihmisennäköisiä näyttelijöitä eikä pelottavia muovinukkeklooneja kuten Amerikassa.
Joo. Persoonallisuutta tuo ulkonäköön. Kauneuspilkku ihan
Ei ole KAUNEUSpilkku. Iso luomi
En pitäisi itsellä päivääkään
Etkä sinä pääsisi edes nuorisoseuran lavalle luomettomalla naamallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oiva tilaisuus erkaantua tämän sarjan katselusta, kun tulee kesätauko. Mikä helpotus!
Ei tämä ainakaan minulle mikään rasitus ole ollut, itsehän määrään katselutahtini.
Jos ei ole kovin koukussa, tämä helpottaa lopettamisessa.
Kauniit huomataan vaikka eivät sanoisi sanaakaan ja heidän paljastettua nokkeluutensa vie jalat alta.