La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44044)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt rähjätkö, jos tästä on jo keskusteltu, mutta tuleeko Currosta ja Angelasta koskaan virallista ja hyväksyttyä pariskuntaa?
Itse ainakin toivon,että tulee pari. Sarja saisi kauniin lopun Curron viedessä Angelan alttarille. Tämä vuosia kestänyt ohjelma päättyisi ja viimein Curro olisi ONNELLINEN💖
Niitä kauniita loppuja on turha odotella, odotellaan ennemmin murhien selviytymistä. Niistä riittää pitemmäksi aikaa.
Koskahan alkaa ilmetä mitään merkkejä murhien selviämisestä. Kaikkea muuta tyhjänpäiväistä kyllä jauhetaan viikosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko Angela olla lorenzon lapsi ? Ballestrinos kyseli on hänen. Järkyttävää .
Huom. Tässä on ehkä juonipaljastuksia: Olen ymmärtänyt, että Lorenzo ei ole Angelan isä. Mutta instassa olevasta videosta olin ymmärtävinäni (espanjankielinen taitoni tosi vähäinen), että Carrillin herttua olisi isä. Tai ainakin epäilys tähän suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. Tässä on ehkä juonipaljastuksia: Olen ymmärtänyt, että Lorenzo ei ole Angelan isä. Mutta instassa olevasta videosta olin ymmärtävinäni (espanjankielinen taitoni tosi vähäinen), että Carrillin herttua olisi isä. Tai ainakin epäilys tähän suuntaan.
Huom. Tässä ehkä lisää juonipaljastuksia. Mielenkiintoinen viesti, jos olen oikein ymmärtänyt, tänään paljastuu Veran syntyperä Espanjassa La Promesalaisille. Täytyykin seurata Leocardian ilmeitä.
Kiitos tiedosta! Toivottavasti en tehnyt mitään vaikeuksia itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. Tässä ehkä lisää juonipaljastuksia. Mielenkiintoinen viesti, jos olen oikein ymmärtänyt, tänään paljastuu Veran syntyperä Espanjassa La Promesalaisille. Täytyykin seurata Leocardian ilmeitä.
Se tulee sitten lähtö Veralle piikomisesta kun aateliseksi paljastui.
No, väännetään tämä sitten rautalangasta kaikille vajakeille: Lorenzo EI OLE Ángelan äiti!
Joo, Lorenzo ei ole Angelan äiti eikä myöskään isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt rähjätkö, jos tästä on jo keskusteltu, mutta tuleeko Currosta ja Angelasta koskaan virallista ja hyväksyttyä pariskuntaa?
Itse ainakin toivon,että tulee pari. Sarja saisi kauniin lopun Curron viedessä Angelan alttarille. Tämä vuosia kestänyt ohjelma päättyisi ja viimein Curro olisi ONNELLINEN💖
Niitä kauniita loppuja on turha odotella, odotellaan ennemmin murhien selviytymistä. Niistä riittää pitemmäksi aikaa.
Kaunis loppu pariskunnalle tarkoittaa myös sarjasta poistamista. Saippuasarja ei toimi, kun on vakaita parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Alonso sanoo "Veralle", että siinä se on tytär, jota minulla ei koskaan ollut.
MIksi Alonso niin sanoisi, onhan hänellä 2 tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on esitetty hyviä sekä vähän kieli poskessa heitettyjä arvioita kartanon tapahtumista sekä asukkaista. Tässä minun osuuteni: Ballesteros saattaa olla erittäin taitava rakastaja. Vaativa ja jäntevä. Kapteenillakin paljon kokemuksia, mutta ehkä mieluummin ottaa kuin antaa. Alonsokin ollut aikoinaan herkkä ja aistillinen mies niissä asioissa. Ballesterosin on pakko olla mestarillinen rakkaudenteoissa, muuten Leocadia ei olisi kelpuuttanut häntä monen vuoden suhteeseen/palveluksiin.
Heistä diskaisin Ballesteroidin pois mitä pikimmin, olkoon jäntevä tai ei, mutta vastenmielinen on.
Ja varmaan jotain rikostaustaa löytyy kun Leocadian kanssa kaveeraa. Leon kierouden avulla sai hovimestarin paikan.
Monenlaista avunantoa rikoksiin varmaan on. Tietäen tai tietämättään.
Vierailija kirjoitti:
MIksi Alonso niin sanoisi, onhan hänellä 2 tytärtä.
Koska on olemassa hyviä tyttäriä ja "hyviä" tyttäriä. Jälkimmäisiä on pakko rakastaa.
Samuel on korjannut 2 mieleltään kieroutunutta palvelijaa..Petran ja Santosin. Nyt he ovat kuin uudelleen syntyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Alonso sanoo "Veralle", että siinä se on tytär, jota minulla ei koskaan ollut.
Otappa huomioon että se tieto ei välttämättä kantaudu Alonson korviin.
Vierailija kirjoitti:
Samuel on korjannut 2 mieleltään kieroutunutta palvelijaa..Petran ja Santosin. Nyt he ovat kuin uudelleen syntyneitä.
Samuel on meedio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuel on meedio.
Nauran aina, kun joku kehuu Samuelia komeaksi. Melkein sama asia on, jos esimerkiksi Ramonaa verrattaisiin kaunottareksi.
Carlo, se MF lapsen isä on kyllä komea. Helposti ohittaa Samuelin.
Vierailija kirjoitti:
Carlo, se MF lapsen isä on kyllä komea. Helposti ohittaa Samuelin.
Onko yhtä 'komee' luonne?
Ja varmaan jotain rikostaustaa löytyy kun Leocadian kanssa kaveeraa. Leon kierouden avulla sai hovimestarin paikan.