Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko pilata lasten joulun olemalla kännissä?

Vierailija
24.12.2025 |

Miksi olet niin surkea vätys? Lapset ei tule jouluista muuta muistamaankaan, kuin että olit kännissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin moisia ihmisiä.

Vierailija
2/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aika on lupa rentoutua ja juoda punkkua muutama pullo monena päivänä. Tottakai tulee känniin mutta lapset on tottuneet siihen että iskä ja äippä on aina jouluisin koko ajan pienessä kännissä. Ei kovassa mutta kuitenkin. Lapset saa syödä herkkuja samalla tavalla rajoituksetta. Win win kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
4/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion kännätä. Teen kaikki joulujutut yksin. Lapset on helvetin rasittavia ja ärsyttäviä. Mies on laiska. Minulla on oikeus ottaa muutama napsu että jaksan.

Vierailija
5/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään! Me vanhemmat korkkaamne Gambinan kohta ja lapsille on varattu olutta, kermalikööriä ja rommia. Jouluna ei kukaan joudu olemaan kuivin suin!🥰

Vierailija
6/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi and the Leavings - Jouluaattona kännissä

Vierailija
7/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen tissuttelun tapakasvatuksena. Mikään ei ole nii tekopyhää kuin juoda lapsilta salaa.

Vierailija
8/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun yksin joten saan tehä mitä haluan, sä et muo määrää, et oo mun äiti nii

Kossua ja votkaa

Vierailija
9/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ystäviä ei lapsia on vain internet ja musiikkia ja sotapelit, ehkä juon hieman kotikaljaa kun haen ensin ruokani ruokajonosta tänään kello 13

Vierailija
10/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, lapset ovat täysi-ikäisiä enkä kohella, möykkää tai ole väkivaltainen humalassa. Otan jouluolutta ja hyvää viskiä ja katson jotain elokuvaa tai youtubea kaikessa rauhassa  rentona. 

Vierailija
11/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan minun isäkin kännissä jouluisin. Yhden joulun muistan lapsuudesta kun se sammui jo alkuillasta niin oli ihan mukava joulu sillä kertaa. Miksen siis minäkin kun se on geeneissä?

Vierailija
12/12 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni muistaa lapsuutensa joulut kun isä joi ja alkoi väkivaltaiseksi ja sitten juostiin hangessa mummolaan. Tätä jatkui päiviä ellei viikkoja. Tuurijuoppo kun oli. 

Minun vanhemmat ei koskaan juoneet. 

En juo itekään, eikä mieskään. Meillä on rauhallista. Ehkä vähän tylsää. Mutta näillä mennään, ei kai ihanteellista ole olemassakaan. Hyvää joulua kaikille <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi