La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (40899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän pudonnut kärrystä. Missä se Catalina on ja tuleeko takaisin?
Catalinan olinpaikkaa ei sarjassa tiedetä eikä hän valitettavasti ole enää palaamassa. Oikeasti Catalinan näyttelijä oleilee tällä hetkellä Pariisissa.
Missähän ne muut sarjan jättäneet ovat, Cataliina kuulemma Pariisissa : ))))
Kyllä tämän palstan Sherlock Holmesit ne jäljittää. Odotellaan 😁
No Cruz on mielisairaalassa tai vankilassa. Voi henkisesti huonosti, mutta pystypäin ojentelee alempiaan. Pelayo on rikastunut asekaupoilla ja asuu barsselooonan ulkopuolella. 7 ei oo paljastanut tarkempaa osoitetta.
Romulosta tietoa vähän, kasvattaa porkkanoita Emilian kanssa. Ovat hankkineet muutaman oliivipuun. Tähän hätään ei enempää.
Pelayon uusista kuvioista olisi kyllä kiva tietää enemmän. Hyvä ilmeikäs näyttelijä ja ihastuttava tyyppi. Joistakuista tosin vihastuttava.
Pelayo ja Catalina olivat upea pari, en kumpaakaan ilman toista kaipaa takaisin.
Pelayon näyttelijä oli pienessä sivuosassa yhdessä espanjalaisessa sarjassa vähän aikaa sitten. Oli palvelijan roolissa.
Castamarin keittäjätätr on vielä Areenassa nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Ángela ja Lorenzo yrittäisi koskettaa minua, huudahtaisin hänelle: - Minua ei käpälöidä!
Mitäköhän kaikkia sp-tauteja Lorenzolla on kroonisena ahkeran porttoloissa asioinnin jäljiltä?
Hemmetin sappikivet! Ei olisi pitänyt mennä syömään niitä porsaankyljyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea Pelayo! Ei minulla muuta tällä kertaa. Pai.
Lyhyenläntä jätkä niin kuin Santoskin. Miehellä pitää olla pituutta.
Hanki kakkulat. Tsekkaappa jaksoja uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan - vaikka kovin aliarvostettu näillä palstoilla asekauppojensa vuoksi. Enkä tarkoita pelkkää ulkokuorta. Olisi ottajia, ei jättäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa mikä jakso numero, jossa Marian raskautuminen saattoi tapahtua? Seuraan kyllä mutta joku jakso on jäänyt välistä
Ei näytetty mitään bileitä eikä raskautumisia. Maria lähti kyläjuhliin ja palasi ympäripäissään pudoten palvelijoiden sisääntulopuolen raput alas. Samuel odotti Marian paluuta huolissaan ja näki räväkän sisääntulon. Siinä kaikki, mitä näytettiin ja mitä tiedämme.
Marialla meni filmi poikki kun pappi kauhtanassaan löysi hänet portaita putoilemassa. Eipä näytetty miten Maria pääsi punkkaansa? "Auttoiko" padre vähän rakastaan vuoteeseen perusteellisemmin. Mies se on kauhtanankin alla. 🤭
Ei auttanut Samuel Mariaa vuoteeseen mitenkään "perusteellisemmin". Sehän tässä Marian ja Samuelin suhteessa on se ongelma, jos et satu ymmärtämään. Samuel on katolinen pappi, jonka on elettävä selibaatissa, oli kauhtanan alla mies tai ei. Maria tietää, että ei voi saada Samuelia miehekseen, ja siksi hän lähti kyläjuhliin hieman irrottelemaan.
Ymmärrän kyllä. "JOS ET SATU YMMÄRTÄMÄÄN" ymmärrän katoliset ja selibaatinkin. Mutta tosikkoja en ymmärrä ja yleensä en ole tarvinnut tosikon lapsellisia juonenselitysiä, ymmärrän kyllä juonet ihan itse. Nyt vaan omasta ymmärryksestäsi pidä huolta. Tosikot on yks'oikoosia ihnehmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Ángela ja Lorenzo yrittäisi koskettaa minua, huudahtaisin hänelle: - Minua ei käpälöidä!
Mitäköhän kaikkia sp-tauteja Lorenzolla on kroonisena ahkeran porttoloissa asioinnin jäljiltä?
Mielitauti kun ei ole löytänyt mielitiettyä. Ylimielisyystauti ja murhamielisyystauti mm.
Täällä veivaa näitä juttuja päsmärit, pilkkujen viilaajat ja kotona sohvalla makailijat, kaiket päivät. Siivotkaa nyt vaikka kämppänne välillä. On sit kivempi lojua sohvalla ja katsella promesaa 5 jaksoa putkeen. Sorry tästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pikkuvideo, jossa Lorea näyttelevä kyselee Arturolta näyttelemisestä Anan (Jana) ja Paulan (Jimena) kanssa. Videoon saa käännöksen englanniksi oikean yläkulman valikosta.
Tuon perusteella Manuel on tykännyt paljonkin Paulasta vastanäyttelijänä. Sanoo jotain että madre mia Paula es incredible jne. Ja että ohjaaja on joutunut toppuuttelemaan kohtausten intensiteettiä.
Näyttelijä oli todella sydäntäsärkevän taitava. Itkin vuolaasti kun hän kertoi Pialle murskatuista unelmistaan. En juuri herkisty vastaavista, mutta tämä vei mennessään.
Itkitkö tosiaan. Joku mummo kuulemma itkee Pelayonkin kadottua sarjasta. Pelayo muuten osasi liikuttavasti itkeä vauvan lahjatossuja katsoessaan. Ja Janaakin on itketty. Pia ja Curro itkevät sarjassa eniten. Manuelkin osasi hyvin. Minä en muista itkeneeni missään kohdassa, ehkä en vain muista tai olen tunnekylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa mikä jakso numero, jossa Marian raskautuminen saattoi tapahtua? Seuraan kyllä mutta joku jakso on jäänyt välistä
Ei näytetty mitään bileitä eikä raskautumisia. Maria lähti kyläjuhliin ja palasi ympäripäissään pudoten palvelijoiden sisääntulopuolen raput alas. Samuel odotti Marian paluuta huolissaan ja näki räväkän sisääntulon. Siinä kaikki, mitä näytettiin ja mitä tiedämme.
Marialla meni filmi poikki kun pappi kauhtanassaan löysi hänet portaita putoilemassa. Eipä näytetty miten Maria pääsi punkkaansa? "Auttoiko" padre vähän rakastaan vuoteeseen perusteellisemmin. Mies se on kauhtanankin alla. 🤭
Ei auttanut Samuel Mariaa vuoteeseen mitenkään "perusteellisemmin". Sehän tässä Marian ja Samuelin suhteessa on se ongelma, jos et satu ymmärtämään. Samuel on katolinen pappi, jonka on elettävä selibaatissa, oli kauhtanan alla mies tai ei. Maria tietää, että ei voi saada Samuelia miehekseen, ja siksi hän lähti kyläjuhliin hieman irrottelemaan.
Ymmärrän kyllä. "JOS ET SATU YMMÄRTÄMÄÄN" ymmärrän katoliset ja selibaatinkin. Mutta tosikkoja en ymmärrä ja yleensä en ole tarvinnut tosikon lapsellisia juonenselitysiä, ymmärrän kyllä juonet ihan itse. Nyt vaan omasta ymmärryksestäsi pidä huolta. Tosikot on yks'oikoosia ihnehmoja.
Jopas kävi juttu luonnolle. :))
Oli miten oli, Samuel ei pannut Mariaa paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyenläntä miehen alku. V-mäinen tyyppi. Mutta. Eikö oikeesti tosta rva Adarresta päästykään eroon? Keskeinen hahmo sarjassa, pitää pysyä hengissä.
Miksi täällä kukaan ei välitä hänen kohtalostaan? Ikärasismiako? Joutaa kuolemaankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö Hector? Pituus ei ole vakio kuten ei naamataulukaan. Eikä häpeäkään. Lihavuus ehkä on. Pelayohan oli Manuelin pituinen. Santos lyhyehkö. Ricardo lyhyempi. Lorenzo lyhyempi. Curro pidempi. Pappi pisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyenläntä miehen alku. V-mäinen tyyppi. Mutta. Eikö oikeesti tosta rva Adarresta päästykään eroon? Keskeinen hahmo sarjassa, pitää pysyä hengissä.
Miksi täällä kukaan ei välitä hänen kohtalostaan? Ikärasismiako? Joutaa kuolemaankin?
Rouva Adarre? Mitä horiset. Puuta heinää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä veivaa näitä juttuja päsmärit, pilkkujen viilaajat ja kotona sohvalla makailijat, kaiket päivät. Siivotkaa nyt vaikka kämppänne välillä. On sit kivempi lojua sohvalla ja katsella promesaa 5 jaksoa putkeen. Sorry tästä!
Siivoaisit suusi ennemmin. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas kävi juttu luonnolle. :))
Oli miten oli, Samuel ei pannut Mariaa paksuksi.
Pannut tai kattilat, ihan sama! Koita kestää! Joku kummiskin käytti piikalikkaa hyväkseen, känniselle käy usein juurikin niin. Ja uskonmiehet ne on pahimmasta päästä pedofiilejä ym vinksahtaneita ja prideporukkaa. 🤑
Herran jestas, mitä sanailua! Mitä sillä on väliä, kuka on ketäkin pitempi. Yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Hyviä näyttelijäsuorituksia tässä sarjassa on, kun niin tunnutaan puolustettavan omia suosikkeja.
Petra jäi henkiin ja hänellä on vielä annettavaa roolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enora taisi feikata kaatumisensa hangaarissa.
Enora lähti tapaamaan sitä, jolle välittää tietoja/piirustuksia lentokoneesta.
Kukahan se on jolle varastaa. Kestää, kestää.
Vierailija kirjoitti:
Herran jestas, mitä sanailua! Mitä sillä on väliä, kuka on ketäkin pitempi. Yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Hyviä näyttelijäsuorituksia tässä sarjassa on, kun niin tunnutaan puolustettavan omia suosikkeja.
Petra jäi henkiin ja hänellä on vielä annettavaa roolissaan.
Sanopa muuta. Äly on vapaalla.
Veera tarvitseisi terapiaa. Katkero otti vallan.
Niin paljon salattuja asioita.