La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (39943)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lope sanoi suorat sanat miten Santos on kohdellut isäänsä. Mahtavaa. Jää nähtäväksi ottiko opikseen. Hiukan kyllä epäilyttää kun Promesassa kaikki asiat tehdään pitkän kaavan kautta.
Eikä saanut Santosista nojatuolinkantajaa.
Tuommoisen nojatuolin kantaa yksinkin. Sen sijaan sohva on eri juttu.
Joo ja levähtää piti. On ne heikkoja ukkoja.
Sehän oli vain repliikkitauko pojilla tuolinkannon lomassa että saivat jutella murheistaan. Aika iso nojis oli.....joku meinas että yksinkin olis voinut kantaa. Ehkä joku ukonköriläs.
Sarjan puvustajat toteuttavat kyllä yläkerran naisille uskomattoman kauniita asukokonaisuuksia pitseineen kaikkineen. Jotkut puvut näkyvät hieman muunneltuina useitakin kertoja. Värejä, malleja ja eri kangaslaatuja osataan hienosti yhdistellä toisiinsa. 1900-luvun alku puvustuksessa toteutuu. Hankalahan tuon ajan vaatteissa varmaan oli liikkua monine kerroksineen. Kiva silti katsella, kaunista on.
Eukkojen komiat hatut on pääasiassa vinossa. MIllä nauloilla ne päässä pysyy?
Vierailija kirjoitti:
Sarjan puvustajat toteuttavat kyllä yläkerran naisille uskomattoman kauniita asukokonaisuuksia pitseineen kaikkineen. Jotkut puvut näkyvät hieman muunneltuina useitakin kertoja. Värejä, malleja ja eri kangaslaatuja osataan hienosti yhdistellä toisiinsa. 1900-luvun alku puvustuksessa toteutuu. Hankalahan tuon ajan vaatteissa varmaan oli liikkua monine kerroksineen. Kiva silti katsella, kaunista on.
Espanjan kesähelteillä taatusti täyttä tuskaa.
Eikö se ollut ihan hyvä juonenkäänne La Promesan käsikirjoittajilta, että Vera alkoikin kaivata takaisin kotiin?
Troikka aikoo pitää silmällä Leocadiaa tämän emännöidessä kartanoa. Niin sitä pitää!
Vierailija kirjoitti:
" Itse oudolta just niistä 20 luvun asuista, monet niistä on tosi kivoja".
Uskokaa tai älkää mutta tässä piti lukea että "itse pidän " 🙈
Uskonhan minä, kun itsekin kirjoittelen välillä aivan eri sanoja kuin mitä ajattelen.
Meni vähän ohi, kun Leocadia hoputti ensin Ángelaa vastaamaan Lorenzon kosintaan myöntävästi, mutta sitten hän oli kuitenkin tyytymätön siihen, että tytär suostui kapteenin vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Areenan pikakelaus on mainio keksintö, viikon jaksot katsoo puolessa tunnissa.
Veera yrittää pääsätä kotiin, jo noin kaksikymmentäseitsemän jaksoa.
Siinäpä tärkeimmät.
On kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan viime jaksoissa käännösvirhe kun Alonso sanoi Currolle että häneen oli osunut Cupidon nuolet moneen kertaan. Hän varmaan oikeasti tarkoitti Stupidon nuolet?
Ei ollut.
Jos Ángela hokee aikanaan uudelle sulhasehdokkaalle samoja rakkaudentunnustuksia kuin Currolle, hänestä menee uskottavuus samantien.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mut en siltikään usko että jokainen kampaus oli täydellinen.
Ei se mitään. On aina paikallaan olla epäilevällä kannalla, eikä uskoa kaikkea naiivisti.
Voi Petra parkaa kun ei ole koskaan ollut kaunis nainen. Joutuu kerta toisensa jälkeen tyytymään tähteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkun viilaajat fariseukset nielee kamelin siivilöi hyttysen KOITTAKAA ymmärtää että SALAISUUKSIEN kartano on jännäri.Tappoiko Petra isänsä vai Feliciano leikki isänsä.Tietääkö Feliciano että Petra on hänen äitinsä vai ei.Tämä on jännäri.
Jännärihän tää on ja monta tapahtumaa odottaa selvitystään. Siksi väki tätä jaksaa seurata.
Mun mielestä ihan saippuasarja jossa ei ole mitään jännittävää. Salaisuuksia on joo, mutta en sanoisi tätä jännäriksi.
Olin juuri tulossa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut ihan hyvä juonenkäänne La Promesan käsikirjoittajilta, että Vera alkoikin kaivata takaisin kotiin?
Onhan Veran perheellä, isällä siis, oleellinen osa tarinaa koska Veran isä liittyy palkkamurhien tilauksiin ja sitä kautta Janankin myrkytykseen epäsuorasti. Janan murhaajan, LC, siis pitää vielä paljastua. Jotain tässä Veran kuviossa varmaan on odotettavissa, todennäköisesti ikävyyksiä. Kapteenilla myös Veran isän kanssa on jotain ? ollut kun kartanolla kävi. Toiv selviää mitä. Eivät pitäneet toisistaan, se tuli selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän Adrianosta erityisesti kahdesta syystä: 1) hän on loistava isä lapsilleen ja 2) hän kykenee itsekritiikkiin.
Ei se nyt vielä loistoisää näyttelijästä tee jos kopasta niitä välillä nostelee, näytelmässä kuitenkin ollaan.
Adriano meni jo pois minun suosikeista, sinne vaan lapsia heijaamaan.
Adriano ei ole koskaan lukeutunutkaan minun suosikkeihini: hän on ihan OK, siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Voi Petra parkaa kun ei ole koskaan ollut kaunis nainen. Joutuu kerta toisensa jälkeen tyytymään tähteisiin.
Petralla on kadehdittava ryhti, sutjakka vartalo ikäisekseen ja mitkä upeat hiukset. Häntä ei tarvitse surkutella yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Lorenzo Alonsolle: "Jestas, miten innoissasi olet."
Jacobo onnitteli Lorenzoa, joskin Martina alkoi toppuuttelemaan poikaystäväänsä siitä.
Kuka on päättänyt olla katsomatta promesaa ja mistä syystä. Jatkan huolimatta agitaattoreista jotka toivovat milloin kenenkin sarjan hahmon poistumista ruudusta pahuuden, tylsyyden, itkemisen tahi jonkun muun syyn takia ja sarjan lopettamista keskeneräisenä. Kun emme siihen voi millään lailla vaikuttaa niin ruikutus on aika turhaa luettavaa.