La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (38631)
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa jos Leocadia joutuu vankilaan,hän ajattelee kuitenkin aina Angela tyttären parasta.
Joo, on tappanut monta ihmistä mutta aikuisen tyttärensä takia ei saisi joutua vankilaan. Voi hyvät hyssykät sentään!
Ei vieläkään halua Leo kertoa kuka Angelan isä on. Vaarallista kuulemma. Angela myös jo väsyy kun turhaan etsii ja yrittää.
Olin kuolla nauruun, kun La Promesaa aktiivisesti katsova tuttavani väitti, että Vera kärsii Tukholma-syndroomasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa jos Leocadia joutuu vankilaan,hän ajattelee kuitenkin aina Angela tyttären parasta.
Joo, on tappanut monta ihmistä mutta aikuisen tyttärensä takia ei saisi joutua vankilaan. Voi hyvät hyssykät sentään!
Jaa ettei moninkertainen murhaaja vankilaan, haloo. Rahalla ehtii hoitamaan Anghelan turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vieläkään halua Leo kertoa kuka Angelan isä on. Vaarallista kuulemma. Angela myös jo väsyy kun turhaan etsii ja yrittää.
Ei ehkä tiedä kuka isä on, tod näk Angelahan ei ole Leocadian synnyttämä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä(nainen) asuisin La Promesassa, niin ratsastaisin (paljon!), soittaisin flyygeliä, lukisin/ opiskelisin asioita, hengaisin alakerrassa, patikoisin luonnossa, harrastaisin jotain hyväntekeväisyyttä/ auttaisin/ vaikuttaisin missä voin, tutustuisin tilan viljelijöihin/ ulkotyöntekijöihin ja heidän arkeensa jne.
Kyllä siellä tekemistä riittäisi pakollisten sosiaalisten kuvioiden lisäksi. Ristipistot jättäisin Cruzille. Ja kirjanpito- ym asiat Catalinalle.
Kirjoitit täsmälleen, niin kuin minäkin ajattelen.
Minä loikoilisin ja pesettäisin hiukseni, antaisin pukea itseni kauniisti, nauttisin ruokailuista ym. Huvituksiin riittäisi virkistävät automobiilimatkat Lujaniin ja Pueblo la Terraan teatteri-ja konserttitilaisuuksiin. Poikaystävälläni olisi oikeus laskeutua kaksitasoisellaan Promesan kentälle ja hä saisi yöpyä kartanossa aina kun se minulle sopii. Kamarineidikseni valitsisin Enoran. Abel toimisi omalääkärinä ja päiväunia näkisin Manuelista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra älä pehmene!
Ei pelkoakaan sellaisesta. Taloudenhoitajatar tylytti taas vaihteeksi Píaa niin maan perusteellisesti.
Ja Ballesterosille oli Dieguiton oleskelu kartanossa ongelma, vaikka Pía selosti hänelle tilanteen.
Ballestero on paska jätkä. Petra voisi käräyttää kun Leo ja hovimestari muhinoivat.
Eikös Pía ollut saanut jo luvan tuoda poikansa kartanoon?
Oli. Voisivat piestä Santosin porukalla. Ei tuollainen pikkujätkä paljoa tarvitse niin oppis olemaan.
Santos tarvitsee korkean tason nöyryytyksen, ilman sitä ei pääse pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Veran psykologinen käänne on uskottava. Hän on aikoinaan traumatisoitunut oman isänsä tappouhkauksesta ja siitä että selvitti tämän olleen rikollinen. Traumatisoitunut mieli saattaa käyttäytyä juuri noin, varsinkin jos oma verisukulainen on aiheuttanut sen trauman; yhtäkkiä näkeekin hyvää siinä, mitä ennen rakasti, vaikka tietää tämän rikolliseksi. Hyvin käsikirjoitettu :Toki raivostuttavaa muille häntä sietämään joutuville se on selvää.
Leocaldialta loistokohtaus tuo raivonpurkaus. Valkoiset hampaat sen kuin välähtivät ja purivat nyrkkiä. Ihana raivon ilme.
Manuelista oon nyt vasta ruvennu tykkäämään, kun löysi munansa isäänsä vastaan. Miehistynyt itsenäiseen ajatteluun, hyvä hyvä. Sitä ihmettelen ettei Hangaarin nuori kaunotar rakastunut häneen (nyt just nimi hukassa ei tarvi korjata). Ihmettelen mitä näkee mörököllissä kun Manuel paljon älykkäämpää seuraa, ja tyttö älykäs.
Verasta on tehty täysi sekopää. On mennyt maku koko naisesta. Sitten vielä kiukuttelee Lopelle. Tosi rasittavaa seurattavaa.
Vera on ollut alusta saakka mitäänsanomaton täytehahmo. Harmi, että ei ole parempaa keksitty. Suuren osan jaksosta joutuu kelaamaan hänen ja Lopen tyhjänpäiväisyyksien vuoksi.
Missään nimessä Veran rooli ei ole ollut mikään tyhjänpäiväinen La Promesassa, ajatteleepa asiaa hänen itsensä, isänsä, äitinsä, veljensä tai Lopen näkökulmasta. Veran isä omistaa sen jalokiviliikkeen, jonka kautta näihin surmatöihin tehtäviä myrkkyjäkin on saanut tilattua.
Ainoa mikä vielä on jäänyt ilmaan roikkumaan, on se Veran isältään ottama rahalaukku. Sehän päätyi Cruzille. Käyttikö Cruz rahat omiin tarkoituksiinsa (esim. se taulu) vai pulpahtaakohan laukku vielä jostain?
Mitä kiinnostavaa Verassa ja noissa näkökulmissa ja tapahtumissa on? Hoh, hoijaa.
Verassa ei ole mitään kiinnostavaa, olin jo unohtanut koko naisen kunnes törmäsin näihin lukemattomiin kommenteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä(nainen) asuisin La Promesassa, niin ratsastaisin (paljon!), soittaisin flyygeliä, lukisin/ opiskelisin asioita, hengaisin alakerrassa, patikoisin luonnossa, harrastaisin jotain hyväntekeväisyyttä/ auttaisin/ vaikuttaisin missä voin, tutustuisin tilan viljelijöihin/ ulkotyöntekijöihin ja heidän arkeensa jne.
Kyllä siellä tekemistä riittäisi pakollisten sosiaalisten kuvioiden lisäksi. Ristipistot jättäisin Cruzille. Ja kirjanpito- ym asiat Catalinalle.
Kirjoitit täsmälleen, niin kuin minäkin ajattelen.
Minä ottaisin omakseni kirjanpidon ja hoitaisin talosasiat muutenkin kuntoon ja noi muut jutut kelpaisi myös, mutta ristipistot, flyygeli ja ratsastus sais jäädä muille.
Verasta on tullut heikko nainen. Miten säälittävää!
Angelalle jos joku kertoisi. Sen haluisin nähdä ja toinen osoite olisi Alonso tai Manuel 😅👍