La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (37843)
Vierailija kirjoitti:
Manuel lentää pahvilaatikolla kuin Tom Cruise leffoissa. Ne on pelkkiä lavasteita. Tausta liikkuu vaan.
Edukas ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan saisi ajatella näin, mutta minä olen vain hyvilläni siitä, että siitä kaikkien alojen asiantuntija Janasta päästiin eroon. En ole kaivannut häntä edes sekunnin murto-osaakaan takaisin kartanoon.
Samaa mieltä. Oli kyllä melko epäuskottava hahmo. Ja näyttelijä näytteli huonosti. Adios!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pía oli niin olevinaan psyykkisesti romahdustilassa Janan kuoleman vuoksi, vaan äkkiäpä tämä unohtui.
Kyllä!!! Yliarvostettu henkilö.
Pia on ihana ja herttainen nainen. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun Mauron takas! Ainoa silmänilo
Eipä kaivata sitä ho mostelijaa takaisin.
Kyllä kaivataan!
Maurossa oli säpinää, takaisin por favor.
Lopeta jo sen Mauron kanssa, por favor!
Mauro on komea mies. Ojjjoi jos tulisi vaikka hovimestariksi. 😍
Eioo, eituu.
No pidetään sitten Ballesteros ja nautitaan siitä. Mitä hyvää löydätte?
Kauniisti hoidetut kynnet, tyttömäinen käsi on sievä.
Jaa. No eipä kai kädet kärsi jos niillä ei muuta tee kuin hiukan papereita kääntelee ja naisia hipelöi.
Olettepas tarkkaan syynänneet sen kädet ja kynnetkin. Viilailee. Ei kai noilla lakeijoillakaan luulis mitään likaisia lapiokouria olevan kun tarjoilevat. Ai mutta niillähän on valkoiset käsneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa vietetään halausten päivää ja Instassa oli sikermä La Promesan henkilöiden
halauksia.Kysyttiin seuraajilta että ketä haluaisitte halata.Ketä te,kommentoijat, halaisitte
mieluiten? Ja ystävällisiä vastauksia kiitos!Itse tottakai Manuelia!
Jaa. No, luultavasti Veraa.
Leocadia. Tosi kiinnostava !
Leocadia on musta leski.
Onko ollut joskus naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun Mauron takas! Ainoa silmänilo
Eipä kaivata sitä ho mostelijaa takaisin.
Kyllä kaivataan!
Maurossa oli säpinää, takaisin por favor.
Lopeta jo sen Mauron kanssa, por favor!
Mauro on komea mies. Ojjjoi jos tulisi vaikka hovimestariksi. 😍
Eioo, eituu.
No pidetään sitten Ballesteros ja nautitaan siitä. Mitä hyvää löydätte?
Hän on solakkavartaloinen.
Aika kapeat hartiat.
Mitä sitten. Mahtuu paremmin ovista. OLisivatko ladon ovet paremmat. Siis hartiakoko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan saisi ajatella näin, mutta minä olen vain hyvilläni siitä, että siitä kaikkien alojen asiantuntija Janasta päästiin eroon. En ole kaivannut häntä edes sekunnin murto-osaakaan takaisin kartanoon.
Samaa mieltä. Oli kyllä melko epäuskottava hahmo. Ja näyttelijä näytteli huonosti. Adios!
Ei saa kuolleista puhua pahaa 🙊
Vierailija kirjoitti:
Mikäli sarjan käsikirjoittajat haluaisivat vähän lisää eloa La Promesaan, he voisivat näyttää kohtauksen, jossa Mercedeksen (Veran) isä saapuu kartanoon ja tapaa siellä yllättäen tyttärensä palvelijattarena.
Silloin Veraa kyllä vietäisiin väkipakolla ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Manuel tarjoaa henk koht. palvelijan paikkaa Riku Pellicerille Anan hautajaisten jälkeen. Tietenkään hovimestari ei innostu siitä. Mutta ottaako R työn vastaan? Toivottavasti, voisi seurata onko mielialat ja tavoitteet muuttuneet.
Mikä estää? Itsekunnioitusko?
Pía Adarre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Manuel tarjoaa henk koht. palvelijan paikkaa Riku Pellicerille Anan hautajaisten jälkeen. Tietenkään hovimestari ei innostu siitä. Mutta ottaako R työn vastaan? Toivottavasti, voisi seurata onko mielialat ja tavoitteet muuttuneet.
Mikä estää? Itsekunnioitusko?
Pía Adarre.
W H O R E !
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Pelayo vaurastunut ihan mukavasti niillä asekaupoilla?
Tiedä häntää. Olisi kaiketi tarvinnut rahoja oman kartanonsa ylläpitoon. Kun vanhemmat menehtyneet. Näin annettiin ymmärtää. Palvelijoitakaan ei enää ollut kuin keittäjä ja hovimestari kun Cataliina siellä vieraili. Vai vetikö joku rahat välistä. Kelpo kapteeni taisi kaapata sekä Pelayon ase - että Cataliinan hillokaupat. Eikä Pelayo saanut markiisittareltakaan mittään kun liitto män mönkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli sarjan käsikirjoittajat haluaisivat vähän lisää eloa La Promesaan, he voisivat näyttää kohtauksen, jossa Mercedeksen (Veran) isä saapuu kartanoon ja tapaa siellä yllättäen tyttärensä palvelijattarena.
Jännitysmomentti.
Vierailija kirjoitti:
Veeran isällä jotain hämärätekemistä kapoteenin kanssa....tulisiko siihen selvyyttä jossain vaiheessa.....ilm eivät pahemmin toisistaan tykänneet kun kapo kartanollaan vieraili Loppen siellä ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Margarita on niin kaunis nainen, että kun hän ilmestyy paikalle, en saa silmiäni irti hänestä.
Hän on A-tason leidi. Iloitsen jo etukäteen hänen huhutusta paluustaan kartanoon.
Vierailija kirjoitti:
Ballesteros on poistunut sarjasta. Poistuisi toinenkin, ei tuu ikävä.
Siis milloin? Vastahan se tuli sinne ja hahmo on peräti alkukuvaesittelyssäkin. Sen sijaan Pellicerin pojat R ja S eivätkä edes Adriaano ja Jaakobbi ole saaneet roolihahmojaan alkukuviin. Vaikka ovat jo aika päivät kartanolla olleita. Eivät siis kai ole pysyväisiä sarjajäseniä vai miksiköhän eivät kuvissa näy, ainoastaan tekstiosassa. Niin, eikä pappikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa vietetään halausten päivää ja Instassa oli sikermä La Promesan henkilöiden
halauksia.Kysyttiin seuraajilta että ketä haluaisitte halata.Ketä te,kommentoijat, halaisitte
mieluiten? Ja ystävällisiä vastauksia kiitos!Itse tottakai Manuelia!
Jaa. No, luultavasti Veraa.
Ensin Cataliinaa ja sitten Pelayota. Hurmaava.
Jacobo on pehmentänyt kantaansa koskien työläisten palkkojen korottamista. Aiemmin hän oli vankkumattomasti sitä mieltä, että niihin ei pidä tehdä ns. kuoppakorotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näkyy tällä viikolla taas pöytä lampun jalka kaksipää kotka !!!
Miksi tämä on niin kiinnostavaa?
Koska joitakin ihmisiä kiinnostavat tavattomasti yksityiskohdat. Minä en tosin lukeudu heihin, vaan keskityn kokonaiskuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Jacobo on pehmentänyt kantaansa koskien työläisten palkkojen korottamista. Aiemmin hän oli vankkumattomasti sitä mieltä, että niihin ei pidä tehdä ns. kuoppakorotuksia.
Tuuliviiri koko Jaakoppi.
Aika kapeat hartiat.