La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43906)
Promesan katsojaluvut ovat pysyneet Suomessa korkealla. Virallisten Finnpanelin mittausten mukaan sarja on Yle Teema & Fem -kanavan katsotuin viikosta toiseen. Esimerkiksi viime viikolla (10/26) sarjan keskikatsojamäärä oli 144.000 ja sitä edeltävänä viikkona 164.000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa vietetään halausten päivää ja Instassa oli sikermä La Promesan henkilöiden
halauksia.Kysyttiin seuraajilta että ketä haluaisitte halata.Ketä te,kommentoijat, halaisitte
mieluiten? Ja ystävällisiä vastauksia kiitos!Itse tottakai Manuelia!
Jaa. No, luultavasti Veraa.
Leocadia. Tosi kiinnostava !
Leocadia on musta leski.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Teresalla on välillä tarve läksyttää joitakin työtovereitaan?
Kansakoulunopettajamateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Nykyisin Teresa on tal.hoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa vietetään halausten päivää ja Instassa oli sikermä La Promesan henkilöiden
halauksia.Kysyttiin seuraajilta että ketä haluaisitte halata.Ketä te,kommentoijat, halaisitte
Leocadia. Tosi kiinnostava !
Leocadia on musta leski.
Myrkyllinen niin kuin se hämähäkkilaji.
Kyllähän tämä keskustelupalstakin jo kertoo jotakin täällä meillä olevasta katsojamäärästä ja kiinnostuksesta sarjaa kohtaan. Pian on 38 000 viestiä kasassa. Koko ajan tulee kommenteja lisää. Tuhat uutta viestiä kertyy todella nopeasti. Facabookissa myös keskustellaan sarjasta kovasti monessa eri ryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä keskustelupalstakin jo kertoo jotakin täällä meillä olevasta katsojamäärästä ja kiinnostuksesta sarjaa kohtaan. Pian on 38 000 viestiä kasassa. Koko ajan tulee kommenteja lisää. Tuhat uutta viestiä kertyy todella nopeasti. Facabookissa myös keskustellaan sarjasta kovasti monessa eri ryhmässä.
Minä pidän pelkästään jo niistä värisävyistä, joilla La Promesaa kuvataan.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä anna Teresalle anteeksi sitä, että hän vähätteli Manuelin surua jäätyään leskeksi toistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkavainuiset palvelijat voivat haistaa Leocadian vuodevaatteita pestessään, että hänen sänhyssään on ollut mies.
Hmmm ... María Fernándezilla saattaa olla erinomainen hajuaisti.
Koiralla voi olla jopa 100 000 kertaa tarkempi hajuaisti kuin ihmisellä.
Niin?
🐕🐶 onko promesassa näkynyt koiria
En ole nähnyt yhtäkään 'perroa' kartanossa.
Olihan silloin metsästyksen aikana kaiketi hurtat mukana kun Feliciano oli Curron aseenkantajana ja tulikin hutiluoti väärään poikaan. Ei ole sekään ampuja selvinnyt. Iso kapoko ihan itte toimitti vai palkkamurhaaja?
Lorenzo itse todennäköisesti.
Palkkamurhaajan palkkasi.
Tunarin vaan meni palkkaa.
Oletan, että Lorenzo värväsi Geronimon. Katson kolmos-ja neloskautta rinnakkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä kaapuun puetulla oli se sormus? Kenellä? Alonsollako ainoastaan. Lorenzo oli kyllä mukana, mut keitä muita? Ei kai paronilla sitä sormusta ollut? Mysteeriä 🤔
Alonso ei ollut mukana siinä kidnappauksessa . Paroni osti sen sormuksen mutta en tiedä milloin.
Cruz on voinut napata Alonson sormuksen ja käskeä käskyläistään käyttämään sitä ryöstökeikallaan.Kyllä siitä puhuttiin että paroni oli ostanut sen sormuksen.
Onneksi Virtudes ei koskaan ollut sen sormuksen lähellä.
Mitä muuta Virtudes anasti kuin sen kastemaljan? Kuka muistaa?
Pesetoja.
5
Manuel ei katso hyvällä miten Ciro kohtelee Julietaa ja riitelee keittiössä käymisestä (Lore yllyttää ja nauttii). Manu tarjoaa turvapaikaksi hangaaria ja sinne assistentin duunia. Lähentyvät varmaan vähitellen enemmän 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manuelia tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun Mauron takas! Ainoa silmänilo
Eipä kaivata sitä ho mostelijaa takaisin.
Kyllä kaivataan!
Maurossa oli säpinää, takaisin por favor.
Lopeta jo sen Mauron kanssa, por favor!
Mauro on komea mies. Ojjjoi jos tulisi vaikka hovimestariksi. 😍
Eioo, eituu.
No pidetään sitten Ballesteros ja nautitaan siitä. Mitä hyvää löydätte?
Kauniisti hoidetut kynnet, tyttömäinen käsi on sievä.
Ballesteros on poistunut sarjasta. Poistuisi toinenkin, ei tuu ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Neljännen kauden viimeinen jakso julkaistaan Yle Areenassa 29. kesäkuuta ja nähdään Teema & Fem -kanavalla 30. kesäkuuta. Yle kertoo, että viides kausi jatkuu tämän jälkeen suoraan neljännen kauden perään.
Huh huh. La Promesa ei todellakaan ole pikamatka vaan maraton, ehkä jopa ulltramaraton.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljännen kauden viimeinen jakso julkaistaan Yle Areenassa 29. kesäkuuta ja nähdään Teema & Fem -kanavalla 30. kesäkuuta. Yle kertoo, että viides kausi jatkuu tämän jälkeen suoraan neljännen kauden perään.
Huh huh. La Promesa ei todellakaan ole pikamatka vaan maraton, ehkä jopa ulltramaraton.😅
Muutaman kerran on käynyt mielessä että hyppään kyydistä. En edes uskalla laskea montako päivää tunneista kertyy kun alusta asti on katsottu tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin värisävyt ovat hienot. Olen ihaillut tapetteja ja sisustusta. Tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun Mauron takas! Ainoa silmänilo
Eipä kaivata sitä ho mostelijaa takaisin.
Kyllä kaivataan!
Maurossa oli säpinää, takaisin por favor.
Lopeta jo sen Mauron kanssa, por favor!
Mauro on komea mies. Ojjjoi jos tulisi vaikka hovimestariksi. 😍
Eioo, eituu.
No pidetään sitten Ballesteros ja nautitaan siitä. Mitä hyvää löydätte?
Kauniisti hoidetut kynnet, tyttömäinen käsi on sievä.
Jaa. No eipä kai kädet kärsi jos niillä ei muuta tee kuin hiukan papereita kääntelee ja naisia hipelöi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin värisävyt ovat hienot. Olen ihaillut tapetteja ja sisustusta. Tyylikästä.
Täyteläiset.