Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (37724)

Vierailija
37721/37724 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5

Se tiedetään  että Manu haluaa suojella ja auttaa  MF kun oli ystävä Janalle. Carlo haluaisi raha-avustusta tulevan lapsen vuoksi. M ei halua sitä kun tuntuu hyväksikäytöltä. Mutta Carlo pyytää  rahaa omalla päätöksellä salaa. Saakin kirjekuoren ja  Santos näkee tapahtuman.

Jotain juoruja ja kysymyksiä  tuostakin varmaan  leviää.... 

Hyvää hyvyyttään Manuel auttelee mutta helppo raha saattaa  luoda kiusauksen köyhälle..?

Manu on (taas)  sinisilmäinen MFn suhteen. Piika juoruaa eteenpäin kaiken, ei ole luottamuksen arvoinen!

MF petti  jopa pappi  Samuelin  luottamuksen kun oli sopimus ettei  Carlolle kerrota  yhteisestä  menneisyydestä. 

Ei Marian ja Samuelin yhteinen menneisyys mitenkään ikävä tai hävettävä ole. Kyllä sen kestää kertoa. 

Vierailija
37722/37724 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan saisi ajatella näin, mutta minä olen vain hyvilläni siitä, että siitä kaikkien alojen asiantuntija Janasta päästiin eroon. En ole kaivannut häntä edes sekunnin murto-osaakaan takaisin kartanoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37723/37724 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkavainuiset palvelijat voivat haistaa Leocadian vuodevaatteita pestessään, että hänen sänhyssään on ollut mies. 

Hmmm ... María Fernándezilla saattaa olla erinomainen hajuaisti.

Tietenkin se on se lörpöttelijä MF joka taas puuttuu muitten asioihin.

Vierailija
37724/37724 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan saisi ajatella näin, mutta minä olen vain hyvilläni siitä, että siitä kaikkien alojen asiantuntija Janasta päästiin eroon. En ole kaivannut häntä edes sekunnin murto-osaakaan takaisin kartanoon.

Jana oli usein hapannaama.

Vierailija
37725/37724 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkavainuiset palvelijat voivat haistaa Leocadian vuodevaatteita pestessään, että hänen sänhyssään on ollut mies. 

Ei se HM miehen hajua voi tuoda, eihän tuo mikään tosimies ole.

Lorenzo sanoi muuten Leocadialle, että tämä ei ole mikään hieno nainen.

So what, eihän se olekaan. Kukaan hienoa naista näyttelevä ei voi olla hieno nainen.

Minkälainen oli tuohon aikaan  ns hieno nainen?

Kaikkea sitä, mitä Leocadia ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä