La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (37577)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi muhkeita ja pitkiä tyynyjä käyttävät nukkuessaan. En osaisi sopeutua. Tyynyä pitää pystyä muokkaamaan ja kääntelemään tarpeen mukaan. On tästä tällä joskus ennenkin puhuttu mutta nyt näin lähempää. Onkohan nykyisin sama tyyli?
Espanja on pitkien tyynyjen maa.
Pitkä tyyny on hankala kylki- ja vatsallaannukkujalle. Sopii hyvin vain selälläännukkujalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuo Martinan jatkuva parkuminen ja epätoivo ottamaan päähän, joka jaksossa nyt hiljattain - menisi "hermoparantolaan" kuten tuohon aikaan tehtiin, kun hermot menivät....
La Promesassa toimitetaan hermoparantolaan, vaikka hermoissa ei olisikaan mitään vikaa.
Muulla ei ole väliä kunhan vaan cruzilla on hermoromahduksia
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä nyt alkaa selittämään miksi katsoo televisiota, ihan mun oma asia enkä ole velvollinen selittämään miksi ja mitä katson. Menkää viisastelemaan Tinderiin.
Minä vuorottelen La Promesan katselemismuotojen kanssa kulloisenkin tilanteen mukaan: TV - kannettava tietokone - älypuhelin.
Vierailija kirjoitti:
Mariana ja Marcos ovat onnellisia kun löysivät toisensa puolisisarukset ja etsivät äitinsä murhaajaa.
Mistähän sarjasta nämä tyypit ovat? Eivät ainakaan La Promesasta.
Vierailija kirjoitti:
Abel on kuuma.
Oih! Niin namunen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariana ja Marcos ovat onnellisia kun löysivät toisensa puolisisarukset ja etsivät äitinsä murhaajaa.
Mistähän sarjasta nämä tyypit ovat? Eivät ainakaan La Promesasta.
Et ole katsonut sarjaa alusta asti. Mariana on Janan ja Marcos Curron oikea nimi. Nämä nimet äiti Dolores on antanut lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi muhkeita ja pitkiä tyynyjä käyttävät nukkuessaan. En osaisi sopeutua. Tyynyä pitää pystyä muokkaamaan ja kääntelemään tarpeen mukaan. On tästä tällä joskus ennenkin puhuttu mutta nyt näin lähempää. Onkohan nykyisin sama tyyli?
Espanja on pitkien tyynyjen maa.
Pitkä tyyny on hankala kylki- ja vatsallaannukkujalle. Sopii hyvin vain selälläännukkujalle.
Pitkiä tyynyjä ne Espanjassa käyttää, vaikka meistä se on epämukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti:
Mielestäni Martina näyttelee osansa ihan hyvin. (Eikä ole aina edes suu auki kuten joku täällä väitti.)
Se olin minä. No ei tietenkään koko ajan mutta aika usein. Silloin kun joku puhuu Martinalle ja hän kuuntelee iloisena välillä nauraen ja suu auki ja silmät selällään. Se häiritsee vähän. Me reagoidaan eri asioihin. Se on ihan ok.
Martina on aika pieni ja siro nainen. Tottakai hän näyttää olevan silmät selällään kun katsoo ylöspäin jokaista itseään pitempää. Martina ja Maria taitavat olla suunnilleen yhtä pitkiä?
Martina on kylläkin 172 cm pitkä, eli ei mikään lyhyt nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ballesterosin vinoilut jatkuvat, kun hän antoi Píalle ja Ricardolle viikon aikaa päättää, kumpi heistä suostuu jättämään kartanon vapaaehtoisesti.
Niin. Ja hän itse määrää lähtijän, jos he eivät pääse sopuratkaisuun.
Odotan Ballen saavan jossain vaiheessa kenkää kartanosta.
Ei lähde minnekään, hänhän on pääosien esittäjäluettelossa toisin kuin esim. Ricardo.
Ei se mitään, olen jo tottunut Balleen, vaikka hän onkin aika rasittava mies.
Mistäs sitäkään tietää, onko Ángela edes Leocadian oma tytär? Voihan nimittäin olla, että hänkin lukeutuu niihin Leocadian kidnappaamiin lapsiin.
Minulle tulee Petrasta mieleen hotelli Polissya.
Vierailija kirjoitti:
Cruz selvästi oli pahoillaan Petran pojan kuolemasta. Ikäänkuin jos olisi tiennyt toisin olisi toiminut. Pahiksella on kuin onkin hiukan pehmeyttä jossain piilossa.
Ja sen jälkeen Cruz varmaankin pohti kuumeisesti, tekisinkö ristipistotöitä vai lukisinko kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa jaksosta toiseen Martinaa ja Curroa,saisivat jo häipyä jonnekin...
Juu en jaksa sitä Martinan itkua enää. Miksi hän on tuollainen, ei ole selvinnyt mulle.?
Curro on homo, suloinen paapoja joka ärsyttää ja surettaa Martinaa. Hyvä näyttelijä valittu homoksi.
Mistä tämä tieto?
Propagandatoimistosta.
Federico Mercedekselle (lue: Veralle): "Sinulla on jo perhe."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta Sanomien mukaan YLE näyttää viidennen kauden heti neljännen kauden perään, joten katselu jakuu.
Tottakai ja seuraavankin kauden jne.
Kaikki tuotantokaudet katsotaan, jokaikinen jakso katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilta Sanomien mukaan YLE näyttää viidennen kauden heti neljännen kauden perään, joten katselu jakuu.
Hieno kuva oli valittu kun se oli Currosta ja Angelasta ihan kuin sarjassa olisi enemmänkin intohimoisia kohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Pelayo on öllöttävä ja ei oo komea
Ei ja on.
Vierailija kirjoitti:
Federico Mercedekselle (lue: Veralle): "Sinulla on jo perhe."
Mikä onkaan lopputulema tuossakin? Federico voi aivan hyvin kavaltaa siskonsa isälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuo Martinan jatkuva parkuminen ja epätoivo ottamaan päähän, joka jaksossa nyt hiljattain - menisi "hermoparantolaan" kuten tuohon aikaan tehtiin, kun hermot menivät....
La Promesassa toimitetaan hermoparantolaan, vaikka hermoissa ei olisikaan mitään vikaa.
Muulla ei ole väliä kunhan vaan cruzilla on hermoromahduksia
Niitä on ollutkin. Kersantti Burdinahan niistä kertoili kartanossa käydessään.
Voi kysyä kuin Puntarpää. Voi hyvä Jumala koska tästä päästään.