Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (37576)

Vierailija
37561/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tuo Martinan jatkuva parkuminen ja epätoivo ottamaan päähän, joka jaksossa nyt hiljattain - menisi "hermoparantolaan" kuten tuohon aikaan tehtiin, kun hermot menivät.... 

La Promesassa toimitetaan hermoparantolaan, vaikka hermoissa ei olisikaan mitään vikaa.

Muulla ei ole väliä kunhan vaan cruzilla on hermoromahduksia

Niitä on ollutkin. Kersantti Burdinahan niistä kertoili kartanossa käydessään.

Vierailija
37562/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi muhkeita  ja pitkiä tyynyjä käyttävät nukkuessaan. En osaisi sopeutua. Tyynyä pitää pystyä muokkaamaan ja  kääntelemään tarpeen mukaan. On tästä tällä joskus ennenkin puhuttu mutta nyt  näin lähempää. Onkohan nykyisin sama tyyli?

Espanja on pitkien tyynyjen maa.

Pitkä tyyny on hankala kylki- ja vatsallaannukkujalle. Sopii hyvin vain selälläännukkujalle. 

Nyt pitkän tyynyn metsästykseen ja uni maittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37563/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässä nyt alkaa selittämään miksi katsoo televisiota, ihan mun oma asia enkä ole velvollinen selittämään miksi ja mitä katson. Menkää viisastelemaan Tinderiin.

Minä vuorottelen La Promesan katselemismuotojen kanssa kulloisenkin tilanteen mukaan: TV - kannettava tietokone - älypuhelin. 

Minä tykkään katsella tv:stä kaikki jaksot mukavassa asennossa, puhelin ei anna minulle katselunautintoa. Olen kai liian vanha.

Vierailija
37564/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariana ja Marcos ovat onnellisia kun löysivät toisensa puolisisarukset ja etsivät äitinsä murhaajaa.

Mistähän sarjasta nämä tyypit ovat? Eivät ainakaan La Promesasta.

Et ole katsonut sarjaa alusta asti. Mariana on Janan ja Marcos Curron oikea nimi.  Nämä nimet äiti Dolores on antanut lapsilleen. 

Oli niin liikuttavaa kun Alonsokin kertoi Currolle että annoimme pojalle nimen Marcos ( vai näinkö unta )

Vierailija
37565/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariana ja Marcos ovat onnellisia kun löysivät toisensa puolisisarukset ja etsivät äitinsä murhaajaa.

Et ole katsonut sarjaa alusta asti. Mariana on Janan ja Marcos Curron oikea nimi.  Nämä nimet äiti Dolores on antanut lapsilleen. 

Oli niin liikuttavaa kun Alonsokin kertoi Currolle että annoimme pojalle nimen Marcos ( vai näinkö unta )

Kyllä näin Alonso sanoi, kun Curro oli kertonut hänelle, että on vauvana kadonnut Marcos.

Vierailija
37566/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ballesterosin vinoilut jatkuvat, kun hän antoi Píalle ja Ricardolle viikon aikaa päättää, kumpi heistä suostuu jättämään kartanon vapaaehtoisesti.

Niin. Ja hän itse määrää lähtijän, jos he eivät pääse sopuratkaisuun.

Odotan Ballen saavan jossain vaiheessa kenkää kartanosta.

Ei lähde minnekään, hänhän on pääosien esittäjäluettelossa toisin kuin esim. Ricardo. 

Ei se mitään, olen jo tottunut Balleen, vaikka hän onkin aika rasittava mies.

En totu varmaan koskaan, en näe Leocadiankaan kuuluvan koko sarjaan vaikka vierailuaikansa pitkäksi on venähtänyt. Tuskin olen ketään muuta fiktiivistä tyyppiä niin syvästi inhonnut kuin häntä. Tekee ihan huonoa varsinkin kieroilunsa Manuelille, Alonso on jo pelinsä menettänyt.

Vierailija
37567/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suu oli pysäytyskuvassa täyteläisempi mitä Lorenzolla. Alahuuli varsinkin.

Poikaparat siinä vain naisjuttujaan ja rakkauksiaan pohtivat..kunnes :(

Kunnes mitä?

Vierailija
37568/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎵🎶 Minä tanssin sinun kanssasi kohti taivaan tähtiä, Mauro. 🎶🎵

Vierailija
37569/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta Sanomien mukaan YLE näyttää viidennen kauden heti neljännen kauden perään, joten katselu jakuu.

Melkein olisin toivonut, että viidettä kautta ei enää näytettäisi Ylellä. Vähän on jo kyllästynyt siihen, ajattelin katsoa tämän neloskauden loppuun, vaikka sen aikana asiat eivät kyllä vielä selviä. Tai sitten katson sitä viitosta valikoivasti.

Jos toivoo ettei jotain kautta halua katsoa niin hyvänen aika sentään, ei kukaan pakota katsomaan. Antakaa toisten iloisesti vastanottaa kausi toisensa jälkeen, ja vielä senkin jälkeen tervetuloa.

Vierailija
37570/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Margarita on hyvä näyttelijä ja mielenkiintoinen hahmo tässä tarinassa, saa nähdä, miten hänen hahmonsa kehittyy. Hän osaa näytellä pienin elein ja ilmein, kertonee näyttelijäntaidoista.

Margaritaan on mahdotonta kyllästyä. Piste.

Vierailija
37571/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi lähestyvän pian sen ajan, kun M. F. alkaa odottaa lasta.

Kenen? Ei ole nainut papin kanssa.

Mistäs me kaikkien naimiset tiedetään, en tajua miksi sen vastenmielisen parin petipuuhat vie katseluaikaa pois paremmasta.

Vierailija
37572/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin Alonso sanoi, kun Curro oli kertonut hänelle, että on vauvana kadonnut Marcos.

Kiitos, pelästyin jo..

Vierailija
37573/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🎵🎶 Minä tanssin sinun kanssasi kohti taivaan tähtiä, Mauro. 🎶🎵

Osaisikohan Mauro letkajenkkaa?

Vierailija
37574/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi lähestyvän pian sen ajan, kun M. F. alkaa odottaa lasta.

Kenen? Ei ole nainut papin kanssa.

Mistäs me kaikkien naimiset tiedetään, en tajua miksi sen vastenmielisen parin petipuuhat vie katseluaikaa pois paremmasta.

Kenestä/mistä paremmasta?

Vierailija
37575/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa nyt höpöttämästä siitä aatamin aikuisesta jaksosta, kausi 2! Sama kun puhuis toissapäiväisestä hernerokasta 🤪 joka on jo viemärissä.

Vierailija
37576/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Margarita yöpyy? Siis jos on totta, ettei kartanossa vietä yötään. Toinen kyssäri: kuinka usein käy 5 kaudella meitä ilahduttamassa? Usein vai harvakseltaa?

Vierailija
37577/37576 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässä nyt alkaa selittämään miksi katsoo televisiota, ihan mun oma asia enkä ole velvollinen selittämään miksi ja mitä katson. Menkää viisastelemaan Tinderiin.

Minä vuorottelen La Promesan katselemismuotojen kanssa kulloisenkin tilanteen mukaan: TV - kannettava tietokone - älypuhelin. 

Minä tykkään katsella tv:stä kaikki jaksot mukavassa asennossa, puhelin ei anna minulle katselunautintoa. Olen kai liian vanha.

Katselunautintoako. Sarja on hyvin ahdistavaa katseltavaa. Paha saa aina rellestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi