La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (37437)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Näkyi sekin ihme että Santos murtui itkemään. Kävi kaartissa tunnistamassa Anan ruumiin. Pia herutteli sanoillaan pojan herkistymään ja halaamaan itkien. Yrittävät saada Rikuun yhteyttä että tulisi Santulle tueksi.
Ja sen jälkeen voidaankin Santos kirjoittaa ulos La Promesasta.
Sopii minulle. Sitä nilkkiä ei huvittaisi katsella enää sekunnin murto-osaakaan.
Mieluummin katson Santosia kuin sitä häijyä inhottavaa Lorea. Milloin se ällötys häipyy.
Espanjassa on polemiikkia Leocadian ja Lorenzon rooleista, niiden pahuudesta ja julmuudesta. Lorenzon näyttelijä totesi haastattelussaan, että on hyvä että ihmiset keskustelevat La Promesan herättämistä tunteista. En huomannut hänen ottavan kantaa pahuuden ja julmuuden moraaliseen puoleen. Eipä tietenkään, kun itse haluaa tieten tahtoen Cisterin porukan kirjoittamaa pahuutta näytellä. Sama koskee tietysti Leocadiaa ja Cruziakin. Cruz tosin äänesti roolista jaloillaan.
Lorenzo näyttelee roolinsa täydellisesti silmät leiskuen ja poskilihas vihasta ja inhosta nykien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se uusi espanjalainen sarja vaikuttaa aika mielenkiintoiselta. Maisemassa kun näkyy ihan merta,ei pelkkää kartanoa. VAIN 10 jaksoa,jaksamme varmasti katsoa🙂
Just vaikka ei niin täysin napannut mukaansa kuin tämä iki-ihana Promesa ensimmäisestä jaksosta alkaen.
Katselin uutta sarjaa ja arvasin heti, että kohta täytehuulinen naispääosan näyttelijä alkaa esitellä itseään estottomasti. Eipä siihen mennytkään kauaa.
Sehän kerrottiin lehdessäkin.
El Tonto hyökkäsi Manuel-työnantajansa kimppuun syyttäen tätä lörpöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin että olisikohan Lore halunnut puuhastella Leon kanssa kun tuli makkariin kutsumatta ja ihan siihen Leon lähelle.
Ketään muuta mahdollista ei ollut, ei kai Lore nyt....
Mahtoi olla äijä paskainen ja haista hielle kun vielä niissä samoissa rytkyissä oli joissa takaisin tuli.
Jotenkin tuntuu oudolta että Lorenzo de La Mata pukeutuisi likaisiin vaatteisiin. Mieshän on ulkoisen imagonsa suhteen perfektionisti, minun käsitykseni mukaan ainakin. Viiksikarvatkin ovat sotilaallisessa järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
El Tonto hyökkäsi Manuel-työnantajansa kimppuun syyttäen tätä lörpöksi.
Ei hän väärässä ollutkaan. Juoruakkoja täynnä koko kartano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Näkyi sekin ihme että Santos murtui itkemään. Kävi kaartissa tunnistamassa Anan ruumiin. Pia herutteli sanoillaan pojan herkistymään ja halaamaan itkien. Yrittävät saada Rikuun yhteyttä että tulisi Santulle tueksi.
Sopii minulle. Sitä nilkkiä ei huvittaisi katsella enää sekunnin murto-osaakaan.
Mieluummin katson Santosia kuin sitä häijyä inhottavaa Lorea. Milloin se ällötys häipyy.
Santos on niin väsyttävää katsottavaa, minä kyllä valitsen Loren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Santos on niin väsyttävää katsottavaa, minä kyllä valitsen Loren.
Jep! Loressa on sellaista 'tyylikästä pahuutta'.
Oli hauska katsoa, kun Leocadia halusi rakastella hovimestarin kanssa. Siinä hovimestaria vietiin, ei auttanut herran nillitys, että joku voi nähdä. Oli Leolla sen verran rajut otteet. Hyvät hermot äijällä kuitenkin, jos aktista kunnialla selviytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se uusi espanjalainen sarja vaikuttaa aika mielenkiintoiselta. Maisemassa kun näkyy ihan merta,ei pelkkää kartanoa. VAIN 10 jaksoa,jaksamme varmasti katsoa🙂
Täytyypä testata, miltä sarja maistuu.
Huomasin että "Ramona" on myös tuossa uudessa sarjassa. Tai niin muka olin tunnistamassa, se 3 lapsen leskiäiti joka myi nuoremman tyttönsä 1 osan alkupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just vaikka ei niin täysin napannut mukaansa kuin tämä iki-ihana Promesa ensimmäisestä jaksosta alkaen.
Katselin uutta sarjaa ja arvasin heti, että kohta täytehuulinen naispääosan näyttelijä alkaa esitellä itseään estottomasti. Eipä siihen mennytkään kauaa.
Sehän kerrottiin lehdessäkin.
En nähnyt täytehuulia enkä paljastelua. Yksi asia ihmetytti ja Googlesta tutkin asiaa. Kyllä, Espanjassa valtakirjalla avioituminen on mahdollista, kun tarvittava "paperisota" on ensin käyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä testata, miltä sarja maistuu.
Huomasin että "Ramona" on myös tuossa uudessa sarjassa. Tai niin muka olin tunnistamassa, se 3 lapsen leskiäiti joka myi nuoremman tyttönsä 1 osan alkupuolella.
Ramona se äiti on ja tyttö lähti itse pelastaakseen siskonsa. Halusi auttaa perhettään tällä naimakaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinäkin on, että tyylikästä Martinaa ollaan koko ajan moittimassa? Hän on kaunis ja hienostunut neito kaikin puolin.
Kysymykseesi voidaan vastata yhdellä sanalla: kateudesta.
Min olen tykännyt Martinasta aina, hän on ainoa nuorista naisista joka on hieman kikattanut. Hapannaamojen selän takana tietenkin.
Varsinkin ensimmäinen kausi kului Martinalla lähinnä kyynelehtiessä, mutta sittemmin häneen on tullut muitakin ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska katsoa, kun Leocadia halusi rakastella hovimestarin kanssa. Siinä hovimestaria vietiin, ei auttanut herran nillitys, että joku voi nähdä. Oli Leolla sen verran rajut otteet. Hyvät hermot äijällä kuitenkin, jos aktista kunnialla selviytyi.
Ei tarvitse murehtia ehkäisyä: Leocadialla ei ole enää pelkoa tulla raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinäkin on, että tyylikästä Martinaa ollaan koko ajan moittimassa? Hän on kaunis ja hienostunut neito kaikin puolin.
Kysymykseesi voidaan vastata yhdellä sanalla: kateudesta.
Min olen tykännyt Martinasta aina, hän on ainoa nuorista naisista joka on hieman kikattanut. Hapannaamojen selän takana tietenkin.
Varsinkin ensimmäinen kausi kului Martinalla lähinnä kyynelehtiessä, mutta sittemmin häneen on tullut muitakin ominaisuuksia.
Catalinan tyyppisiä ominaisuuksia. Itsemääräämisen taidon jostain kaivoi, samalla suhde Jacoboon muuttumassa mahdottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Gruz on murhannut ainakin Alonson ensimmäisen vaimon?
Ja Doloresin Ja Thomaksen, ja Thomaksen rakastajattaren ja tämän odottaman vauvan.
Ja sisäköt tappoi Gruzin isän,paronin.
Keitä muita on kuollut?
Oliko se rakastajatar (Lola?) raskaanakin? Sitä en kyllä muistanutkaan.
Lolassa ei ollut muuta hyvää kuin etunimi.
Martinan isä kuoli, ja myös siinä oli Cruzilla näppinsä pelissä, kun ei antanut tarvittavaa lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Espanjassa on polemiikkia Leocadian ja Lorenzon rooleista, niiden pahuudesta ja julmuudesta. Lorenzon näyttelijä totesi haastattelussaan, että on hyvä että ihmiset keskustelevat La Promesan herättämistä tunteista. En huomannut hänen ottavan kantaa pahuuden ja julmuuden moraaliseen puoleen. Eipä tietenkään, kun itse haluaa tieten tahtoen Cisterin porukan kirjoittamaa pahuutta näytellä. Sama koskee tietysti Leocadiaa ja Cruziakin. Cruz tosin äänesti roolista jaloillaan.
Monet näyttelijät ovat sitä mieltä, että pahisten näytteleminen on paljon mielenkiintoisempaa..Näin voin kyllä itsekin kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Monet näyttelijät ovat sitä mieltä, että pahisten näytteleminen on paljon mielenkiintoisempaa..Näin voin kyllä itsekin kuvitella.
Kyllä! Esimerkiksi Bette Davis suorastaan nautti myötätuntoa vailla olevien ja sarkastisten naisten näyttelemistä.
Kaikki me varmaan olemme ainakin yhtä miestä rakastaneet.