La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (39808)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacobolla - niin kuin Pelayollakin - on mielettömän hyvä vaate- ja pukeutumismaku.
Pelayo on niin komea ja ryhdikäs mies, hänen yllään nuo vaatteet ovat kuin kotonaan. Ihana kun uusinnoissa näkee vielä tuon komistuksen.
Täytyy ruveta kelaamaan takaisin Pelayon aikaan. Silmäniloa hänestä kaikin puolin, upea vaatehenkarikin.
Muita, joiden mielestä liituraitapuku sopii Pelayolle poikkeuksellisen hyvin?
Poikkeuksellisen charmantti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simona Catalinalle: "Epäröidä aina saa, mutta väistely on eri asia."
Mainitkaa yksikin henkilö, jonka kanssa Catalina ei riitelisi tällä hetkellä!
Voi, heitä on useita: Cruz, Pelayo, Mauro, Valentín, Abel ja niin pois päin.
Olisi odottanut että suuri rakkaustarina sitten kehittyy hyvin ja päättyy onnellisesti .
Angela ja Curro 💓🥰 Vaatteet väheni ihan lupaavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simona Catalinalle: "Epäröidä aina saa, mutta väistely on eri asia."
Mainitkaa yksikin henkilö, jonka kanssa Catalina ei riitelisi tällä hetkellä!
Voi, heitä on useita: Cruz, Pelayo, Mauro, Valentín, Abel ja niin pois päin.
Niin, poistuneiden kanssaa ei....😉 tällä hetkellä ei Angelan, Curron, Tönön, Enoran, Petran, Candelan, Santoksen, Ricardon etc
En edelleenkään ymmärrä, että Lorenzoa läskireideksi haukutaan. Ihan on mies sutjakka ja napakka kropaltaan. Ikääkin on vain noin 36 vuotta. Ilkeän roolissa on, mutta hyvässä timmissä koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Manueliakin olisi kiva nähdä liituraitatamineissa, mutta ehkä hän on itse sitä mieltä, että sellainen pukeutumistyyli ei sovi hänelle.
Puvustajat varmaan pukutyylit itse kullekin valitsevat. Hienoja asuja on sarjaan edetessä nähty....erikoisesti hivelivät nyt silmää Adrianon uusi komea look, Martinan ja Jacobon puku- ja värikokonaisuudet. Myös upeat kiiltävät hiukset kiinnittävät heillä huomion. Angelalla ollut välillä yllä hänelle hyvin sopiva turkoosimekko ja samanväriset kengät. Cataliinalle pukeutumisella ei luonnollisesti ole samanlaista merkitystä.....reippaampi tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että Petra ei osannut lukea vielä aikuisenakaan?
Cruz aikoinaan otti nuoresta Petrasta pojektin itselleen ja muun 'koulutuksen' ohella opetti myös lukemaan ja kirjoittamaan.
Mutta niin hyvin Petra oppi kirjoittamaan, että kirjoitti puhtaaksi kauniilla käsialalla kreivi Ayalan kirjeet.
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä, että Lorenzoa läskireideksi haukutaan. Ihan on mies sutjakka ja napakka kropaltaan. Ikääkin on vain noin 36 vuotta. Ilkeän roolissa on, mutta hyvässä timmissä koko mies.
Jotenkin koomisen ja luihun näköinen mies jalkaosiltaan - kroppansa sutjakkuudestaan huolimatta - on. Onneksi saanut konnan roolin. Ei tartte pahemmin tykätä. Melkein harmiinsa halkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muitakin lapsia kuin Angela, ei vain puhuta sen enempää ainakaan vielä. Ja Angelan isästä on rouva sanonu jotenkin negatiiviseen sävyyn ettei halunnut olla yhteydessä tms.
Minulla on mielikuva, että Angelan lisäksi olisi kolme poikaa avioliitosta ulkomailla -josta sitten jäi leskeksi.
Muistatkohan väärin? Martinalla on kaksi tai kolme veljeä jotka ovat asuneet ulkomailla jo vuosia. Heihin on muutamia kertoja viitattu puheissa.
Ehdottaisin Lulubelle-nimistä, uutta naishenkilöä La Promesaan.
Vierailija kirjoitti:
Manueliakin olisi kiva nähdä liituraitatamineissa, mutta ehkä hän on itse sitä mieltä, että sellainen pukeutumistyyli ei sovi hänelle.
Manuelille sopii kaikki, mutta parhaalta näyttää tavallisesti pukeutuneena. Suorat housut, paita ja joku liivi niin on parhaimmillaan. Hyvä kroppa miehellä, eikä hangaarin työtakkikaan sitä pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacobolla - niin kuin Pelayollakin - on mielettömän hyvä vaate- ja pukeutumismaku.
Pelayo on niin komea ja ryhdikäs mies, hänen yllään nuo vaatteet ovat kuin kotonaan. Ihana kun uusinnoissa näkee vielä tuon komistuksen.
Täytyy ruveta kelaamaan takaisin Pelayon aikaan. Silmäniloa hänestä kaikin puolin, upea vaatehenkarikin.
Muita, joiden mielestä liituraitapuku sopii Pelayolle poikkeuksellisen hyvin?
Poikkeuksellisen charmantti mies.
Niin on!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puvustajat varmaan pukutyylit itse kullekin valitsevat. Hienoja asuja on sarjaan edetessä nähty....erikoisesti hivelivät nyt silmää Adrianon uusi komea look, Martinan ja Jacobon puku- ja värikokonaisuudet. Myös upeat kiiltävät hiukset kiinnittävät heillä huomion. Angelalla ollut välillä yllä hänelle hyvin sopiva turkoosimekko ja samanväriset kengät. Cataliinalle pukeutumisella ei luonnollisesti ole samanlaista merkitystä.....reippaampi tyyli.
Peruukit harjataan killtäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itkenyt monet kerrat Pelayon ihanuutta.
Unelmoidahan aina jokainen saa. Todella ihana ilmestys oli. Kaipaan - kuitenkin itkemättä.
Hänethän näkee uusinnoissa, eikä kelailu ole kielletty sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manuelille sopii kaikki, mutta parhaalta näyttää tavallisesti pukeutuneena. Suorat housut, paita ja joku liivi niin on parhaimmillaan. Hyvä kroppa miehellä, eikä hangaarin työtakkikaan sitä pilaa.
Puputohveleissakin?
Täällä kun jotkut seuraa MF, niin olette varmaan huomanneet kauniit ripset. Ainakin alaripset näkyi tietyssä valossa pitkiltä. Eikä meikatut ripset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
😦 Siviilikaarti ilmoittaa Santosille, äitinne Ana
Pellicer on kuollut.
No kyllä joku este tulee ettei voi mr Pellicer alkaa kunnon suhdetta Pian kanssa, naimisiin ei ainakaan voi mennä.
Toivottavasti Riku tulee poikansa tueksi vaikka Santos on edelleen lukossa äitinsä toimista ja vihainen.
Santos voisi vaihteeksi ajatella myös isäänsä, onhan hän aikuinen mies.